کد خبر: ۷۴۴۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
تعداد بازدید: ۲۱۹
با ۱۹۶ رای موافق انجام شد
نمایندگان مجلس با برگزاری جلسه نوبت عصر برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی نیرو و علوم موافقت کردند.
موافقت نمایندگان با دو شیفته شدن جلسه مجلس برای بررسی صلاحیت غلامی و اردکانیانعلی لاریجانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس گفت: در حال حاضر مشغول بررسی صلاحیت آقای غلامی وزیر پیشنهادی علوم هستیم که به نظر می‌رسد ساعت ۱۱:۳۰ به اتمام خواهد رسید.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، وی افزود: از نظر آیین نامه برای برگزاری جلسه در نوبت بعدازظهر نمایندگان باید رای دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت موافقت نمایندگان جلسه ساعت ۱۴ و حدودا به مدت ۲ ساعت برگزار خواهد شد تا بررسی صلاحیت این وزیر به اتمام برسد طبیعتا اگر نمایندگان رای ندهند، مجبوریم فردا صبح جلسه برگزار کنیم.

نمایندگان در نهایت با ۱۹۶ رای موافق، ۱۰ رای مخالف و ۳ رای ممتنع از مجموع ۲۵۵ نماینده حاضر در مجلس با برگزاری جلسه در نوبت عصر موافقت کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: