کد خبر: ۷۴۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵
تعداد بازدید: ۲۶۶
بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی و با هدف ترويج فرهنگ نوع دوستي و کمک به توانخواهان، کمك هاي غير نقدي خود را به آسايشگاه خيريه كهريزك استان البرز ارسال نمود.
حمایت بانک قرض الحسنه مهرایران از مددجویان آسایشگاه خيريه کهريزکبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، این بانک، به منظور یاري رساني در عرصه خدمتگزاري بيشتر به سالمندان و معلوليني که نياز به انواع حمايتهاي اجتماعي و درماني دارند به اهداي کمك هاي غير نقدي براي توانمندسازي و ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف آسايشگاه خيريه كهريزك استان البرز اقدام كرد.
در این راستا، کمک های غیر نقدی بانک قرض الحسنه مهرايران (شامل: ميز و کمد، تخت مكانيكي، تشك، يخچال و...) به مركز مشاركت هاي مردمي اين آسايشگاه ارسال شد.
شایان ذکر است، آسایشگاه کهریزک استان البرز در سال۱۳۸۰ بر پایه دانش و تجربه جامعه نگر مبتني بر خدمات توانبخشي نوين با همت خيّرين و نيکوكاران و بر پايه دانش و تجربه عملي آسايشگاه كهريزك تهران در حوزه هاي سالمندان، معلولان، اطفال، توانبخشي و پلي كلينيك شروع به كار كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: