کد خبر: ۷۴۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
تعداد بازدید: ۲۵۸
سرکنسولگری ایران در اربیل، در بیانیه‌ای تاکید کرد: مرزهای بین‌المللی«تمرچین» و «پرویزخان» همچنان نظر به درخواست دولت عراق مسدود است.
مرزهای «تمرچین» و «پرویزخان» مسدود استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: سرکنسولگری ایران در اربیل، در بیانیه‌ای تاکید کرد: مرزهای بین‌المللی«تمرچین» و «پرویزخان» همچنان نظر به درخواست دولت عراق مسدود است.

در بیانیه سرکنسولگری ایران در اربیل آمده است:
 
با توجه به پرسش‌های فراوان ارسال شده، اعلام می‌گردد تاکنون تصمیم جدیدی در خصوص مرزهای بین‌المللی تمرچین و پرویزخان اتخاذ نشده است. لذا این مرزها همچنان نظر به درخواست دولت جمهوری عراق مسدود هستند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: فعالان اقتصادی و مسافرین محترم ایرانی و عراقی می‌توانند از مرز بین‌المللی «باشماق» به عنوان جایگزین مرزهای تمرچین و پرویزخان استفاده کنند.

ضمناً اتباع جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق مجازند علاوه بر دیگر مرزها، از تمرچین و پرویزخان برای بازگشت به کشورشان استفاده کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: