کد خبر: ۷۴۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
تعداد بازدید: ۲۴۶
روزنامه جمهوری اسلامی: با درس گرفتن از حائری شیرازی و قرائتی، نهضت عذرخواهی راه بیندازیم

به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی :چقدر «عذرخواهی» بر ذمه ما مانده است، حواس‌مان هست؟ یادمان هست آتش در خرمن آبروی چه کسانی کشیده‌ایم؟

صاحب تریبون‌ها که هم به صدای بلند می‌نوازند و هم این نواخت‌شان بر صفحات کاغذ می‌نشیند و در فضای مجازی هم دست به دست می‌شود، حواس‌شان هست شاخه درخت چه کسانی را می‌شکنند و ردا از شانه چه کسانی پاره می‌کنند؟ یادشان هست هرکس را در دایره جناح و گروه و فهم خود نیافتند، به چه اتهام‌هایی آنان را زخم زدند؟...

این روز‌ها، بعد از ماجرای عذرخواهی آقای قرائتی از آقای دوربینی و بعد از آن، عذر خواهی آیت‌الله حائری شیرازی درباره جناب خاتمی و آقای ری شهری، فکر می‌کنم وقت آن باشد که نهضت عذرخواهی راه بیفتد تا همه از هم عذر بخواهیم و همه نیز هم را ببخشیم تا ذمه‌ها از حق الناس آبروی مردم، بری، شود و سبکبال و مهربان دل بتوانیم به فردا‌ها فکر کنیم والا وقتی دل‌ها پر از حقد و کینه است و زبان‌ها، شمشیر می‌شود و به چپ و راست می‌زند، نخواهیم توانست بند از پای، بگشاییم و به سوی آینده قدم برداریم. وقتی از قلم‌ها و بیان‌ها، آتش بجهد نمی‌توان به کشت و کار رستگاری امید بست.

وقت آن نیست آیا که از آیت‌الله حائری شیرازی و استاد قرائتی بیاموزیم و عذر تقصیر بخواهیم و نهضت عذرخواهی ملی راه اندازیم؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: