کد خبر: ۷۴۴۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
تعداد بازدید: ۲۰۹
در غياب مهدي طارمي، اميد هواداران پرسپوليس براي داربي به درخشش زوج علي عليپور و گادوين منشا در خط حمله بود.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،در غياب مهدي طارمي، اميد هواداران پرسپوليس براي داربي به درخشش زوج علي عليپور و گادوين منشا در خط حمله بود. در اين ميان عليپور که در فصل جاري درخششي غيرمنتظره و غافلگيركننده داشته، تک گل قرمزها را زد و کار را تمام کرد.
 
عليپور در داربي برگشت ليگ چهاردهم در حالي دروازه وحيد طالب‌لو را باز كرد كه گلر اصلي استقلال در آن فصل محسن فروزان بود، اما در آن بازي طالب‌لو به او ترجيح داده شد.
 
در داربي پنجشنبه هم حسين حسيني جايگزين گلر سنتي استقلال در داربي‌ها يعني مهدي رحمتي شد و از علیپور گل خورد. جالب اينكه بهترين نمايش اين فصل عليپور مقابل استقلال خوزستان بود. او در اين بازي در حالي دو گل به گودرز داودي زد كه اين دروازه‌بان در پي مصدوميت وحيد شيخ‌‎ويسي فيكس شد، اما عليپور كه انگار متخصص گلزني به گلرهاي جانشين است، ظرف چهار دقيقه دو بار دروازه اين سنگربان را باز كرد!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: