کد خبر: ۷۴۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
تعداد بازدید: ۵۶
پرسپولیس در دربی به برتری رسید و همچنان مدعی قهرمانی لیگ برتر محسوب می‌شود اما مدتی است از بازی‌های جذاب اخیر این تیم خبری نیست.
به گزارش خبرداغ، دربی 85 در نهایت با برتری پرسپولیس خاتمه یافت آن هم در دیداری که تماشاگران پرشور حاضر در ورزشگاه شاهد صحنه های جذاب نبودند.

 

پرسپولیس مدتی است که مثل سابق بازی نمی کند و در دربی نیز همانند دیدارهای اخیر خبری از بازی های پر از موقعیت گل برای قرمزها نبود.

 

مدت زیادی نگذشته از زمانی که پرسپولیس به قدری صاحب موقعیت می شد که طارمی می توانست در هر بازی چند گل را خراب کند و باز هم بهترین گلزن ایران باشد.

 

هر چند عملکرد محافظه کارانه در دربی به خاطر شکست در آخرین دیدار می تواند تا حدی قابل توجیه باشد اما قرمزها در دیدارهای اخیر چه در لیگ برتر، چه در لیگ قهرمانان و چه در جام حذفی صلابت همیشگی را نداشته اند.

 

استفاده همزمان از دو هافبک دفاعی، افت فاحش بازیکنانی مثل مسلمان و کامیابی نیا و غیبت نفرات تاثیرگذار مثل طارمی و احمدزاده می تواند از جمله دلایل تغییر سبک بازی شاگردان برانکو باشد.

 

در فاز دفاعی نیز پرسپولیس در مدتی که سید جلال حسینی را به علت مصدومیت در اختیار نداشت با افت فاحش مواجه شد و از زمان بازگشت وی اوضاع بهتر شده است.

 

در چنین شرایطی از حالا هواداران این تیم نگران فصل آینده هستند؛ چرا که این تیم از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم است و احتمال عدم تمدید قرارداد برخی نفرات تاثیرگذار وجود دارد و ممکن است بار دیگر این تیم دچار بحران کمبود بازیکن شود.

 

از سوی دیگر مذاکرات برای تمدید قرارداد برانکو هنوز نتیجه ای نداشته و مرد کروات نیز هر بار از پاسخگویی صریح در این باره طفره می رود.

 

تجسم فصل بدون بازیکن و برانکو بسیار برای هواداران پرسپولیس زجرآور خواهد بود و باید دید در نهایت مرد کروات حاضر به تمدید قرارداد می شود یا این تیم را با بحران محرومیت تنها می گذارد.

 

نامه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: