کد خبر: ۷۴۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
تعداد بازدید: ۶۸
حمید استیلی به تحلیل دربی 85 پرداخت.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،پیشکسوت پرسپولیس بعد از پیروزی سرخپوشان در دربی پایتخت، در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه شب‌های فوتبالی گفت: پرسپولیس به دلیل حضور حدود دوساله برانکو در کنار خود و برخورداری از آمادگی جسمی، روانی و تاکتیکی توانست در غافلگیری به گل برسد. در نیمه دوم نیز بازی را مدیریت کرد و به پیروزی رسید.

 
او اضافه کرد: پرسپولیس برای صعود در جدول نیاز به برد داشت و استقلال نیز برای بهبود شرایط خود نیازمند برتری در میدان بود. هر 2 تیم با ترکیب 4 – 4 – 2 بازی می کردند. در این بازی، خط دفاعی پرسپولیس خوب عمل کرد و مانع حمله های حریف شد.

 
استیلی درباره تعویض های سرمربیان سرخابی اظهار داشت: تعویض‌های برانکو برای افزایش قدرت دوندگی تیم بود و تعویض‌های شفر برای رسیدن به گل بود.

 

او در پایان گفت: بیرانوند نسبت به روزهای دیگر، روز خوبی داشت و خوب عمل کرد. پرسپولیس در ضد حمله نیز خوب بود. روی هم رفته این برد در بهبود شرایط روحی تیم بسیار مؤثر بود. روند فنی بازی پرسپولیس، روند تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: