کد خبر: ۷۴۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۳۸۹
بانک ایران زمین شعب خود را در سه استان ایلام، کرمانشاه و خوزستان آماده خدمت رسانی مطلوب به زائرین عتبات عالیات در اربعین حسینی کرده است.
آمادگی بانک ایران زمین، برای ارائه خدمات بانکی به زائرین عتبات عالیات در ایام اربعین

به گزارش  خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، شعب استانهای ایلام، کرمانشاه و خوزستان آماده خدمت رسانی وسیع به زائرین عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی شده اند.

به همین منظور تمهیدات لازم جهت راه‌اندازی باجه های ویژه پول گذاری مرتب در دستگاه‌های خودپردازی و افزایش سقف برداشت از خودپردازهای استانهای نامبرده شده تا سقف 000/000/5 ریال در این ایام انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است کلیه خدمات بانکی از جمله افتتاح حساب، صدور کارت المثنی، رمز کارت، اینترنت بانک، همراه بانک و ... در اسرع وقت توسط شعب و باجه‌های بانک ایران زمین در استانهای فوق به زائرین ارائه خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: