کد خبر: ۷۴۳۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۴۵۳
مراسم تودیع و معارفه مدیر و معاون شعب استان مازندران با حضور پدرام رئیس و توکلی عضو هيات مديره، نجدي مدير امور استان ها و پورطولابي رئيس اداره کل حراست بانک قرض الحسنه مهرايران در محل ساختمان مديريت اين استان برگزار شد.
برگزاری مراسم معارفه مدیر و معاون بانک قرض الحسنه مهر ایران شعب استان مازندرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این مراسم، اسحق طاهری خنکدار بعنوان مدير جديد شعب استان مازندران معرفي و از زحمات خطيبي مديريت سابق تشکر و قدراني بعمل آمد.
پدرام رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن قدراني از زحمات و خدمات مديريت سابق استان براي طاهري مدير جديد شعب استان مازندران آرزوي موفقيت نمود و از تمامي پرسنل بانک اعم از ستاد و شعب خواست تا با همراهي و همدلي و حرکت در چهارچوب سياست هاي بانک در به ثمر رسيدن اهداف مجموعه گام هاي مثبتي را بردارند تا در آينده شاهد رشد و شكوفايي هر چه بهتر باشيم.
در ادامه، توکلی عضو هیات مدیره نیز از اقدامات صورت گرفته براي تحقق اهداف و برنامه هاي تدوين شده در استان تقدير نمود و از همکاران خواست تا در فرصت باقي مانده از سال، تمامي تلاش خود را براي اجراي کامل سياست هاي اعتباري ابلاغ شده به کار گيرند.
نجدی مدیر امور استان ها نیز در ادامه، ضمن اشاره به آمار عملکرد شعب استان، نکات لازم در خصوص جذب منابع، کنترل مصارف و پیگيري وصول مطالبات را بيان نمود.
در پایان، طی حکمی از سوی مرتضي اکبري مديرعامل بانک قرض الحسنه مهرايران، اسحق طاهري خنکدار به سمت مدير و عين اله اسحقي اطربي به عنوان معاون مديريت شعب استان مازندران منصوب شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: