کد خبر: ۷۴۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
تعداد بازدید: ۱۸۴
تندیس اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری به مدیر عامل بانک کشاورزی اهداء شد.
دریافت تندیس اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری توسط بانک کشاورزیاجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری با هدف معرفی و قدردانی از پیشگامان این عرصه روز یکشنبه 30 مهر ماه با حضور جمعی از مدیران و صاحبان صنایع از بخش های دولتی و خصوصی در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، با توجه به دستاوردها و سوابق موفق در رضایتمندی مشتری و ایجاد فرآیند رضایت در مشتری، تندیس این همایش به دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی اهداء و توسط نماینده بانک دریافت شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: