کد خبر: ۷۴۲۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
تعداد بازدید: ۳۳۱
تغییرات اساسنامه بانک قرض الحسنه مهر ایران در یک هزار و دويست و سي و نهمين جلسه شوراي پول و اعتبار به استناد بند(هـ) ماده ۳۰ قانون پولي و بانکي کشور و با هدف انطباق آن با الزامات و موازين قانوني تصويب شد.
تصویب تغییرات اساسنامه بانک قرض الحسنه مهر ایران در شوراي پول و اعتبار

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، شورای پول و اعتبار طی جلسه اي در محل بانک مرکزي ج.ا.ا و در اجراي بند «هـ» از ماده ۳۰ قانون پولي و بانکي كشور كه به موجب آن هرگونه تغيير در اساسنامه بانك‌ها بايد به تصويب شوراي پول و اعتبار برسد، تغييرات اساسنامه بانك قرض الحسنه مهر ايران‌ را كه مطابق با دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ ﺗﺎﺳﻴﺲ و ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﺑﺎنك هاي ﻗﺮض اﻟﺤﺴﻨﻪ و ﻧﻈﺎرت ﺑﺮ ﺁﻧﻬﺎ تهيه و به تاييد مجمع عمومي بانك‌ رسيده بود، مطرح و به تصويب رساند.
جذب و تجهیز منابع قرض الحسنه و تخصیص آن برای رفع نیازهاي ضروري مانند: ايجاد اشتغال، هزينه ازدواج، تهيه جهيزيه، درمان بيماري، تعميرات مسکن وکمک هزينه تحصيلي (در چارچوب ضوابط و مقررات)، بخشي از اهداف و برنامه هايي است که براي بانك قرض الحسنه مهر ايران در اساسنامه آن ترسيم شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: