کد خبر: ۷۴۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
تعداد بازدید: ۳۸۹
با حضور مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران صورت گرفت:
آئین توزیع اقلام آموزشی و بهداشتی اهدائي بانک قرض الحسنه مهر ايران به دانش آموزان مناطق محروم استان کهگيلويه و بويراحمد با حضور مديرعامل و عضو هيات مديره بانک برگزار شد.
توزیع سبد حمایتی آموزشی و بهداشتي بين دانش آموزان مناطق محروم استان کهگيلويه و بويراحمدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دقایقی پيش با حضور دکتر اکبري مديرعامل به همراه تليکاني عضو هيات مديره بانك قرض الحسنه مهر ايران، معاون سياسي و امنيتي استاندار، مديركل آموزش و پرورش كهگيلويه و بويراحمد و برخي مسئولان استاني و شهرستاني آئين اهدا توزيع اقلام آموزشي و بهداشتي به دانش آموزان مناطق محروم اين استان در مدرسه شبانه روزي عشايري فاطمه الزهرا روستاي سراب تاوه برگزار گرديد.
بنابر این گزارش، بانک قرض الحسنه مهر ایران ۳۳ هزار بسته آموزشی و بهداشتی به دانش آموزان متوسطه کشور با الويت مناطق محروم اختصاص داده است که ۱۶۴۹ بسته آن ميان دانش آموزان مناطق محروم استان کهگيلويه و بوير احمد توزيع شد.
مرتضی اکبری، در این مراسم بیان داشت: با توجه به اينکه يکي از رويکردهاي بانك قرض الحسنه مهر ايران تأمين بخشي از نيازهاي مالي نيازمندان حقيقي و حقوقي در كشور است، امسال با هماهنگي وزارت آموزش و پرورش و خيرين برنامه اي را براي كمك هزينه تحصيلي دانش آموزان مناطق محروم طراحي و اجرا كرديم.
وی با اشاره به هدف از اجرای این طرح اظهار داشت: این طرح در راستاي برنامه هاي مسؤوليت اجتماعي بانک قرض الحسنه مهر ايران و با هدف توسعه مشارکت با نهادهاي آموزشي، توسعه مشارکت با خيرين، توسعه فعاليتهاي اجتماعي، حمايت از دانش آموزان مستعد در مناطق محروم و کاهش آسيب هاي اجتماعي اجرا شده است كه اميدواريم بتوانيم فعاليتهايي از اين دست را بيش از پيش اشاعه دهيم.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران درخصوص استانهای تحت پوشش این طرح بيان داشت: طرح اعطاي بسته هاي تحصيلي به دانش آموزان مناطق محروم، با شناسايي افراد نيازمند توسط خيرين در مدارس شبانه روزي استان هاي آذربايجان غربي، ايلام، بوشهر، چهارمحال و بختياري، خراسان جنوبي، خوزستان، کرمان، کهگيلويه و بويراحمد، هرمزگان، لرستان، کردستان، سيستان و بلوچستان اجرا شده است.
مرتضی اکبری افزود: این بسته های تحصيلي به ارزش ۱۵ ميليارد ريال، با ۲ رويکرد آموزشي و بهداشتي تهيه شده و سعي گشته تا نيازهاي اوليه يک دانش آموز را در در يک سال تحصيلي فراهم كند كه اقلامي همچون كيف و كوله پشتي، لباس و گرمكن ورزشي، كفش، دفتر، خودكار، مسواك، خمير دندان و... را شامل مي شود.
وی با تأکید بر رویکرد اسلامی برنامه ها در بانک قرض الحسنه مهر ايران بيان داشت: اين بانک از طريق تعامل با دستگاهها و نهادهاي مختلف تلاش مي كند مسؤوليت اجتماعي خود را در جامعه ايفا كند و در اين راستا تفاهم نامه هاي همكاري را با وزارت آموزش و پرورش، سازمان بهزيستي، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، كميته امداد امام خميني(ره) و ...امضاء كرده اين كه در هريك تلاش شده طرح هاي مشتركي را براي كمك به نيازمندان جامعه و كاهش آسيب هاي اجتماعي اجرا كنيم.
در ادامه، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در اين آئين گفت: از مجموعه بانک قرض الحسنه مهر ايران که تلاش هاي بسياري براي برگزاري باشكوه اين برنامه داشتند، قدرداني مي كنم.
هادی زارع پور ابراز کرد: امیدوارم حضور دکتر اکبری مدیرعامل بانک و هيأت همراه به اين استان منشا خير باشد.
وی با تاکید بر اینکه در قران آیات متعددي در زمينه انجام کار خير وجود دارد، عنوان کرد: كار خير كم آن زياد و كوچك آن نيز بزرگ است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: