کد خبر: ۷۴۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
تعداد بازدید: ۳۲۴
مهندس فلاح فر عضو هیات مدیره پست بانک ایران در جریان بازدید از غرفه این بانک در هجدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام ٢٠١٧ بر تعامل و هم افزایی با فعالان حوزه IT و ICT و شرکتهای دانش بنیان و کمک به تامین مالی آنان تاکید کرد.
تاکید عضو هیات مدیره پست بانک ایران بر تعامل و هم افزایی با فعالان حوزه IT و ICT و شرکتهای دانش بنیانبه گزارش  خبرداغ به نقل از  روابط عمومی پست بانک ایران: وی در ادامه ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: حضور در نمایشگاه های تخصصی فرصت بسیار مناسبی برای معرفی ظرفیت های بانک به فعالان حوزه های مذکور جهت کمک به تامین مالی آنان با نرخ تسهیلات مناسب و ویژه توسط این بانک است.
وی با اشاره به مصوبه دولت و معرفی پست بانک بعنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی افزود: حمایت از طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و اشتغالزا در روستاها و شهرهای کوچک و مناطق کم برخوردار جزو الویت های بانک در راستای پویایی چرخه اقتصادی کشور می باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: