کد خبر: ۷۴۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
تعداد بازدید: ۴۰۵
هافبک اسپانیایی رئال مادرید هم‌تیمی پرتغالی‌اش را شایسته کسب توپ طلای می‌داند.
ایسکو: رونالدو باید برنده توپ طلای شود
به گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، ایسکو در آستانه رویارویی رئال مادرید با تاتنهام در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا درباره رقابت هم‌تیمی پرتغالی‌اش با ستاره‌هایی همچون لیونل مسی و نیمار بر سر تصاحب توپ طلای امسال «فرانس فوتبال» و حضور خود در بین کاندیداهای کسب این عنوان گفت: کریستیانو باید برنده این عنوان شود و بحثی در این خصوص باقی نمی‌ماند. حضور در جمع کاندیداهای کسب توپ طلا خیلی دشوار و در واقع برای من یک رویا بود.

رونالدو و مسی در 9 سال گذشته رقیب جدی یکدیگر در راه کسب توپ طلا بوده‌اند و روی هم رفته 9 بار این عنوان را به خود اخصاص داده‌اند. از سال 2007 و پس از اینکه کاکای برزیلی برنده توپ طلا شد، بازیکن دیگری به غیر دو فوق‌ستاره بارسلونا و رئال مادرید موفق به کسب این عنوان ارزشمند نشده‌اند.

وی ادامه داد: خیلی از 30 کاندیدای کسب توپ طلا رئالی هستند. اگر تیم خوب کار کند، شانس کسب عناوین انفرادی بازیکنان ما هم افزایش پیدا خواهد کرد. از روند کنونی خیلی راضی هستم و امیدوارم اوضاع به همین منوال پیش برود.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: