کد خبر: ۷۴۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
تعداد بازدید: ۳۱۱
کارشناسان روابط عمومی اداره‌کل روابط عمومی و مدیریت‌های شعب استان‌ها و مناطق تهران در چهارمین همایش روابط عمومی‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان ها و شرکت‌های وابسته که 23 مهرماه سال جاری در محل سالن شهید قندی این وزارتخانه برگزار شد حضور داشتند.
حضور کارشناسان روابط‌عمومی پست بانک ایران در چهارمین همایش روابط عمومی وزارت ارتباطاتبه گزارش  خبرداغ به نقل از  روابط عمومی پست‌بانک ایران: در این همایش که با حضور مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونان وی، رؤسای سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه از جمله دکتر فرحی مدیرعامل این بانک و سایر میهمانان برگزار شد حسین انتظامی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مطابق قانون دسترسی و انتشار آزاد اطلاعات کلیه دستگاه‌های دولتی موظفند درصورت درخواست مردم اطلاعات لازم را دراختیار آنان قرار دهند، مگر اینکه اطلاعات مورد نظر دارای طبقه‌بندی محرمانه باشد.
وی در ادامه افزود: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید پیشتاز دستگاه‌های دولتی برای در دسترس قرار دادن اطلاعات و ایجاد شفافیت باشد.
معاون وزیر ارشاد تشریح کرد: مطابق قانون دسترسی و انتشار آزاد اطلاعات کلیه دستگاه‌های دولتی موظفند درصورت درخواست مردم اطلاعات لازم را دراختیار آنان قرار دهند، مگر اینکه اطلاعات مورد نظر دارای طبقه‌بندی محرمانه انتظانی تاکید کرد: وزارت ارتباطات باید پیشتاز دستگاه های دولتی برای در دسترس قرار دادن اطلاعات و ایجاد شفافیت باشد.
پروانه مافی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش گفت: از اصلی ترین وظایف روابط‌عمومی ها اطلاع گیری، اطلاع یابی و انتشار اطلاعات است و شبکه های اجتماعی ظرفیت‌های ارزش افزوده را درجامعه افزایش داده و ارتباطات اجتماعی را وسیع کرده است.
مافی بیان داشت: تحلیل محتوای شبکه‌های اجتماعی علی رغم وجود برخی اطلاعات غلط در این شبکه ها می‌تواند در طراحی برنامه‌های سازمان‌ها مطابق افکار عمومی بسیار مؤثر باشد.
وی تصریح کرد: شبکه‌های اجتماعی محبوب‌ترین کانال های خبری هستند و حجم تولید مطالب آنها بسیار بالاست.
همچنین دکتر محسنیان‌راد استاد برجسته علوم ارتباطات در ادامه چهارمین همایش روابط عمومی وزارت گفت: زمینه در ارتباطات بسیار با اهمیت است و روابط عمومی ها در ایران خیلی از رویدادهائی که مردم با چشم خود می بینند را تکذیب می‌کنند و این موضوع اعتماد مردم به اخبار سازمان را از بین می برد.
وی بیان داشت: دریافت و بررسی نظرات مردم در مورد سازمان زمانی مفید است که این نظرات در برنامه‌ها و عملکرد سازمان تغییر ایجاد کند.
همچنین دکتر فرنقی‌زاد رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات در این همایش ضمن اشاره به اهمیت ارتباطات و روابط عمومی در قرآن کریم گفت: هیچ سازمانی بدون روابط عمومی نمی تواند موفق باشد.
گفتنی است: در ادامه این همایش کارگاه‌های آموزشی "تکنیک‌های علمی استفاده از شبکه‌های اجتماعی" و
"نقل تجربیات موفق در روابط عمومی" برگزار گردید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: