کد خبر: ۷۴۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۱۲۴۴
جنجال در رختکن، رفت و آمد با دمپایی!
مهدی قائدی در کمتر از نیم ساعت مدل های مختلفی از رفتار غیر حرفه ای در استقلال را به نمایش گذاشت و جایگاه خود در این تیم را به عنوان یک پدیده دوست داشتنی تغییر داد.
به گزارش خبرداغ ، قائدی در رختکن تیمش رفتاری را کرد که شاید یک بازیکن حرفه ای در طول دوران فوتبالش هرگز مرتکب آن نشود اما قائدی در همین آغاز راه و در 17 سالگی به نشانه اعتراض به سرمربی استقلال پیراهنش را در رختکن این تیم از تنش خارج کرد و به زمین کوبید و پس از آن با ظاهری بد و با دمپایی در زمین تمرین استقلالی ها حاضر شد.

 

قائدی جوان در کمتر از نیم ساعت همه چیز را تغییر داد و موقعیتش در استقلال را به خطر انداخت. پیش از این او به عنوان جوان اول استقلالی ها در این تیم به محبوبیت زیادی رسیده بود به طوری که زمانی که به عنوان یار تعویضی آماده ورود به زمین برای استقلال می شد به شدت از سوی هواداران این تیم تشویق می شد و در تمرینات نیز همواره با مهربانی هم تیمی ها و کادرفنی مواجه بود. اما ظاهرا این وضعیت تصورات اشتباهی را برای این بازیکن جوان ایجاد کرده تا او نیز مانند بسیاری از نمونه های مطرح چند سال گذشته درگیر غرور شود و بیش از جایگاهش در استقلال رفتار کند.

 

 

قائدی در فاصله کمتر از نیم ساعت مرتکب دو حرکت در استقلال شد که مشخص کرد او هنوز بسیاری از قواعد حرفه ای فوتبال را نمی داند و شاید صلاحیت به میدان رفتن در این تیم را نیز نداشته باشد. او پس از رفتار زشتی که در رختکن استقلال مرتکب آن شد با بی تفاوتی محض دمپایی به پا کرد و با چنین وضعیتی در محل تمرین استقلالی ها رفت و آمد کرد. جالب این است که مربیان فوتبال تاکید می کنند که بازیکنان حتی در اردوها و محوطه هتل محل اقامت نیز با کتونی رفت و آمد کنند و به همین دلیل هرگز بازیکنان از دمپایی برای رفت و آمد استفاده نمی کنند اما قائدی حتی این اصل ساده را نیز رعایت نکرد. 

 

امیدواریم مهدی قائدی به واسطه ماجرای امروز سرنوشت برخی از بهترین استعدادهای فوتبال ایران را پیدا نکند. کادرفنی استقلال همان طور که امروز حکم به اخراج این بازیکن از رختکن داد باید شرایط سنی او را نیز در نظر بگیرد و به این بازیکن کمک کند که حرفه ای تر شود و به واسطه این ماجراها آسیب جدی نبیند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: