کد خبر: ۷۴۲۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
تعداد بازدید: ۲۹۳
سرمربی جدید تیم ملی کرواسی به تمجید از تیم الهلال عربستان پرداخت.
تمجید سرمربی کرواسی از رقیب پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوزفزلاتکو دالیچ، سرمربی سابق الهلال عربستان و العین امارات که به تازگی هدایت تیم ملی کرواسی را برعهده گرفته است به تمجید از باشگاه سعودی پرداخت و هدایت این تیم را نقطه عطفی در دوران مربیگری‌اش دانست.

 

دالیچ در مصاحبه با روزنامه «jutarnji» کرواسی گفت: من قبل از رفتن به عربستان سابقه مربیگری زیادی داشتم از جمله هدایت تیم ریجیکا کرواسی بود.

 

من ۲ سال هدایت این تیم کروات را برعهده داشتم ولی تا آن زمان هیچ کس مرا نمی‌شناخت تا اینکه به الهلال بزرگترین تیم باشگاهی قاره آسیا رفتم و این نقطه عطفی در زندگی فوتبالیم بود.

 

الهلال رقیب پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا است و بازی رفت این دو تیم با نتیجه ۴ بر صفر به نفع نماینده عربستان به پایان رسید.

 

دیدار برگشت پرسپولیس با الهلال سه شنبه این هفته در مسقط برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: