کد خبر: ۷۴۲۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹
تعداد بازدید: ۳۰۳
سخنگوی دولت آلمان خبر داد:
سخنگوی دولت آلمان تاکید کرد: آلمان نهایت تلاش خود را برای حفظ وحدت و انسجام جهانی بر سر توافق هسته‌ای،‌ در صورت خروج احتمالی آمریکا از برجام به کار خواهد گرفت.
تلاش برلین برای حفظ وحدت بر سر برجام درصورت خروج احتمالی واشنگتن

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، اشتفن زایبرت سخنگوی دولت آلمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: اگر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کند که پایبندی ایران را به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ مورد تایید قرار نخواهد داد، دولت آلمان برای حفط وحدت و انسجام جهانی در خصوص برجام نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد. 

به نقل از رویترز،وی افزود: ما بسیار علاقه‌مندیم تا وحدت و انسجام بین‌المللی درخصوص برجام حفظ شود ولی اگر یک کشور مانند آمریکا همانگونه که به نظر می‌رسد، به نتیجه‌ای متفاوت برسد، ما نهایت تلاش خود را در همکاری با دیگر شرکا برای حفظ این وحدت و انسجام به کار می‌گیریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: