کد خبر: ۷۴۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
تعداد بازدید: ۲۵۶
ایمان مبعلی و آرش افشین باید مقابل تیم سابق خود قرار بگیرند.
انگیزه های ویژه دو سرخپوش برای تقابل با استقلال

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، استقلال در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان می رود. این دیدار در حالی به انجام می رسد که آبی پوشان تهرانی اولین روز سرمربی گری با وینفرد شفر را خواهند دید.

در این بین ایمان مبعلی و آرش افشین دو بزایکن تیم فولاد خوزستان با سابقه حضور در استقلال باید رو در روی این تیم قرار بگیرند. مبعلی خیلی دوست داشت با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کند اما این اتفاق رخ نداد. افشین هم بعد از یک نیم فصل ناموفق در لباس آبی از فصل قبل به استقلال خوزستان رفت و حالا انگیزه زیادی برای نشان دادن توانایی هایش مقابل تیم پیشین خود دارد. 

همچنین نباید از رحیم زهیوی به راحتی گذشت. ستاره فولادی ها فصل قبل قرار بود در تعطیلات نیم فصل به استقلال بیاید اما به یک باره سر از فوتبال قطر درآورد. او حالا بار دیگر در برابر آبی پوشان تهرانی قرار می گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: