استمرار افزايش تعداد کاربران خدمت موبايلبانک اقتصادنوين، نشان دهنده رضايتمندي مشتريان از اين خدمت است.
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، تعداد
کاربران خدمت موبايلبانک اقتصادنوين در پايان شهريور ماه سال جاري در
مقايسه با مدت مشابه سال قبل 23 درصد رشد نشان ميدهد. کاربران اين خدمت
بانک اقتصادنوين ميتوانند در تمام ساعات شبانه روز بدون مراجعه به شعب از
خدمات متنوعي در قالب خدمات مبتني بر کارت و مبتني بر سپرده بهره ببرند که
استفاده از اين خدمات علاوه بر تسهيل دسترسي مشتريان به خدمات بانک و
افزايش امنيت خاطر کاربران، صرفهجوييهاي ملي نيز به همراه خواهد داشت. بر
اين اساس کاربران موبايلبانک اقتصادنوين ميتوانند در قالب خدمات مبتني بر
کارت خدمات متنوعي از جمله مشاهده موجودي، انتقال وجه کارتي (داخلي و
شتابي)، پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن ثابت، تلفن همراه و ... (به کمک
بارکد و دستي)، خريد شارژ سيم كارتهاي اعتباري، رويت صورتحساب کارت (3، 5
و 10 گردش آخر)، ارسال صورتحساب به پست الكترونيكي (email) و ارسال
صورتحساب به فکس (براساس تعداد تراکنش يا تعداد روز) اشاره کرد. علاوه
بر اين کاربران موبايلبانک اقتصادنوين همچنين در قالب خدمات مبتني بر سپرده
نيز ميتوانند از خدمات مشاهده موجودي، انتقال وجه، انتقال وجه ساتنا (با
استفاده از کد شباي سپرده مقصد، انتقال وجه از سپرده اقتصادنوين به سپرده
ساير بانکها امکانپذير ميگردد) انتقال وجه پايا (با استفاده از کد شباي
سپرده مقصد، انتقال وجه از سپرده اقتصادنوين به سپرده ساير بانکها
امکانپذير ميگردد)، دريافت کد شبا، رويت صورتحساب (3، 5 و 10 گردش آخر)،
ارسال صورتحساب به پست الكترونيكي (email)، ارسال صورتحساب به فکس
(براساس تعداد تراکنش يا تعداد روز) و عدم تخصيص سپرده استفاده کنند.
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنیدخبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان استخبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است.نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.