کد خبر: ۷۴۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
تعداد بازدید: ۱۹۵
۳۵۵۸ بسته آموزشی و بهداشتی اهدایی بانک قرض الحسنه مهر ايران در ۴۷ مدرسه شبانه روزي مناطق محروم و کمتر برخوردار استان کرمان توزيع شد.
بانک قرض الحسنه مهرایران،توزیع ۳۵۵۸ بسته آموزشی و بهداشتی در مناطق محروم استان کرمان

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، بانک قرض الحسنه مهرایران بر اساس رسالت اجتماعی که بر عهده دارد در سال تحصيلي جديد ۳۳هزار بسته آموزشي - بهداشتي را در اختيار آموزش و پرورش قرار داده است تا در مناطق محروم کشور توزيع نمايد.
در همین راستا، بانک قرض الحسنه مهرایران با هدف توانمندسازی و ایجاد عدالت تحصيلي ميان دانش آموزان مستعد مناطق محروم استان کرمان با همکاري معاونت متوسطه آموزش و پرورش نسبت به توزيع ۳۵۵۸ بسته آموزشي و بهداشتي مبادرت ورزيد.
راست پور نماینده آموزش و پرورش استان کرمان، ضمن تقدیر از تعاملات و اقدامات موثر صورت گرفته برای کمک به دانش آموزان مستعد بیان داشت: اين اقلام که شامل كيف و كوله، دفتر، مداد و خودكار، حوله، مسواك، خميردندان و غيره مي باشد در ۴۷ مدرسه شبانه روزي مناطق محروم استان كرمان توزيع گرديد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: