کد خبر: ۷۴۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
تعداد بازدید: ۱۷۷
اردشیر، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان از توزیع ۸۶۱ بسته آموزشی و بهداشتی اهدائي بانک قرض الحسنه مهر ايران بين دانش آموزان مدارس شبانه روزي مناطق محروم استان خبر داد.
بانک قرض الحسنه مهرایران، ۸۶۱بسته آموزشی و بهداشتی بین دانش آموزان مدارس شبانه روزی مناطق محروم توزيع شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، محمد حسین اردشیر با اعلام اين خبر افزود: بانک قرض الحسنه مهر ايران براي حمايت از دانش آموزان مدارس شبانه روزي مقطع متوسطه با اولويت مناطق محروم اين بسته هاي آموزشي و بهداشتي را اهدا نمود.
وی خاطر نشان کرد: این اقدام به منظور پشتیبانی از دانش آموزان مستعد در مناطق محروم کشور و ارتقاء پتانسيل هاي بالقوه آنان، انجام شده و بر اساس سند همکاري در خصوص تهيه و توزيع بسته هاي حمايتي ۳۳ هزار بسته آموزشي و بهداشتي بين استان هاي مختلف کشور توزيع شده است .
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: حمایت از توسعه دانش و تحصیل به ویژه در مناطق محروم کشور یکي از برنامه‌هاي خيرين حقيقي و حقوقي در حوزه مسئوليت‌هاي اجتماعي محسوب مي‌شود که در سال جاري با اهتمام و پيگيري بيشتري در حال انجام است .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: