کد خبر: ۷۴۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
تعداد بازدید: ۲۲۸
در تفلیس برگزار شد
نشست کارشناسی ششمین کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و گرجستان صبح امروز در تفلیس برگزار شد.
نشست کارشناسی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و گرجستان

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، نشست‌های کارشناسی در چهار گروه حمل و نقل و زیرساخت، سرمایه‌گذاری و توسعه تجاری و کشاورزی، انرژی شامل نفت و گاز و گروه فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی صبح و بعد ازظهر در هتل ماریوت تفلیس برگزار می‌شود.

ریاست هیأت ایرانی را در این نشست‌های کارشناسی سید حسن هفده‌تن معاون امور بین‌الملل وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشورمان و طرف گرجستانی را گنادی آرولادزه، معاون وزیر اقتصاد وتوسعه پایدار گرجستان برعهده دارند.

ششمین کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور روز سه‌شنبه با حضور علی ربیعی، وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی ایران و وزیر اقتصاد و توسعه پایدار گرجستان برگزار خواهد شد و در آن علاوه بر مرور تفاهم‌نامه‌های گذشته و بررسی راهکارهای جدید توسعه همکاری‌ها، یادداشت تفاهم گسترش همکاری‌ها هم به امضای طرفین خواهد رسید.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی کشورمان که صبح روز دوشنبه وارد گرجستان شده است بعد از ظهر با نخست‌وزیر، وزیر اقتصاد و توسعه پایدار و وزیر دارایی این کشور دیدار و ‌گفت‌وگو خواهد کرد و فردا هم ضمن شرکت در ششمین کمیسیون مشترک همکاری با وزیر کشاورزی و بهداشت گرجستان دیدار خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: