کد خبر: ۷۴۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
تعداد بازدید: ۲۰۵
یک کارت زرد برای استقلالی ها
مدیران باشگاه استقلال هنوز دلایل خود برای ادامه یا حتی قطع همکاری با هافبک جنجالی خود را اعلام نکرده اند.
با جباری روراست باشیدبه گزارش خبرداغ ، مجتبی جباری ملقب به زیدان آسیا هنوز تکلیف خود را نمی داند که در تیم ماندنی است یا باید هر چه زودتر قراردادش را بی خیال شده و به فکر شروع دوران بازنشستگی یا شاید ادامه فعالیت در باشگاه های دیگر باشد. 

 

مدیران باشگاه استقلال هیچ حرفی نمی زنند و همین سکوت بی موقع باعث ایجاد حاشیه می شود. گوش تان را تیز کنید تا این شایعات را بشنوید: 

مجتبی از تیم اخراج شده! 

رضا افتخاری شخصا مجتبی جباری را اخراج کرد 

 

عضو هیات مدیره: جباری اخراج نشده و هفته دیگر در مورد این بازیکن اظهارنظر می کنیم 

نزدیکان به استقلال: افتخاری شخصا نمی خواهد با جباری کار کند 

 

به شفر گفته شده قید این بازیکن را بزند و به فکر سایر اعضای تیم باشد 

دلیل اختلاف منصوریان با باشگاه، همین جباری بود

 

و... این همه شایعه فقط به این خاطر پدید می آید که مدیران باشگاه نمی خواهند با مردم شفاف باشند. نمی خواهند روراست حرف دل شان و تصمیم نهایی شان را بگویند. بالاخره مجتبی جباری کاری کرده یا حرفی زده که باعث خروج او از تمرینات شده اما مدیران باشگاه استقلال چرا تکلیف این بازیکن را روشن نمی کنند.

 

فراموش نکنید ما مشغول بحث در مورد مجتبی جباری هستیم نه یک بازیکن 20 ساله که چیز زیادی از مناسبات فوتبالی نمی داند. ما از کسی صحبت می کنیم که رد پای پررنگی در افتخارات گذشته استقلال دارد و همین فصل نیز با تعریف و تمجیدهای فراوان از سوی کادرفنی و مدیریتی باشگاه دوباره آبی پوش شد. 

 

ای کاش در مورد جباری، استقلالی ها می آمدند و با شفافیت کامل حرف شان را می زدند. به عنوان مثال می گفتند مجتبی باید برگردد و به تیم کمک کند یا اینکه رسما اعلام می شد او از لیست تیم کنار گذاشته شده و دیگر حق بازگشت به تمرینات استقلال را ندارد. به هر حال هیچ چیز بهتر از شفافیت و روشن شدن معماها نیست. این وضعیت، بحران و التهابات داخلی را در استقلال ادامه می دهد و تمرکز تیم را می گیرد.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: