کد خبر: ۷۴۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
تعداد بازدید: ۲۳۴
فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی‌کارکنان وظیفه نیروهای مسلح‌:
فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح تاکید کرد: سربازان با مهارت برای اشتغال به مراکز صنعتی و تولیدی معرفی می‌شوند.
سامانه سرباز راه‌اندازی می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سردار مهدی فرحی در گردهمایی مهارت‌افزایی و تسهیل اشتغال‌کارکنان وظیفه نیروهای مسلح‌  گفت: در حال تدوین و راه‌اندازی سامانه سرباز به منظور تعیین سطح مهارتی سربازان و نیروهای مسلح هستیم.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی این سامانه به طور میانگین سالانه مهارت ۵۰۰ هزار سرباز سنجیده و افزایش می‌یابد و در این راستا سه سرفصل مهم عمومی، تخصصی و اجتماعی برای این سامانه در حال تدوین و تشکیل است.

فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی‌کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با اشاره به ویژگی‌های دوران سربازی اظهار داشت: جذابیت، نشاط و مهارت‌افزایی سه رکن اساسی در دوره سربازی است.

فرحی با اشاره به اینکه تسهیلات ویژه‌ای برای سربازان پس از اتمام دوران خدمت آن‌ها در نظر گرفته‌ شده است، تصریح کرد: این افراد بعد از سپری‌کردن دوره سربازی به مراکز صنعتی و تولیدی برای اشتغال معرفی می‌شوند و بدون شک با ایجاد این سامانه و سنجش مهارت‌های سربازان، میزان بهره‌وری سربازان افزایش می‌یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: