کد خبر: ۷۴۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
تعداد بازدید: ۳۱۲
بازي با استقلال خوزستان احتمالا آخرين مسابقه‌اي است كه پرسپوليس پيش از داربي تهران در ليگ برتر برگزار مي‌كند.
داربی نزدیک است آقای کامیابی‌نیا، یک کاری بکن!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،بازي با استقلال خوزستان احتمالا آخرين مسابقه‌اي است كه پرسپوليس پيش از داربي تهران در ليگ برتر برگزار مي‌كند. البته هنوز تاريخ برگزاري بازي عقب‌افتاده اين تيم با نفت آبادان مشخص نيست، اما بعيد به نظر مي‌رسد آن مسابقه پيش از شهرآورد در تقويم گنجانده شود.

 

به اين ترتيب كمال كاميابي‌نيا هم كه متخصص از دست دادن بازي‌هاي مهم و كليدي است، فقط همين يك نود دقيقه را فرصت دارد يك كاري دست خودش بدهد و در داربي دست برانكو را لاي پوست گردو بگذارد! البته كمال امسال اخطار نگرفته و در خطر محروميت نيست، اما او نشان داده مرد لحظه‌هاست و هيچ كاري برايش نشد ندارد. البته شايد هم كاميابي‌نيا «فن استاد» را براي خود  داربي كنار گذاشته!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: