کد خبر: ۷۴۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
تعداد بازدید: ۲۳۸
خيلي‌ها فهميدند اگر توپ خطرناك به سمت او بيايد، احتمال فروپاشي دروازه وجود خواهد داشت.
در آستانه یک اتفاق مهم در ترکیب پرسپولیسبه گزارش خبرداغ،مدتهاست كه عليرضا بيرانوند با نمايش‌هاي متزلزل و غيرقابل دفاعش به پاشنه آشيل پرسپوليس تبديل شده. شايد بهمن‌ماه گذشته و در جريان داربي برگشت بود كه چهره مستحكم بيرانوند در هم شكست و خيلي‌ها فهميدند اگر توپ خطرناك به سمت او بيايد، احتمال فروپاشي دروازه وجود خواهد داشت.

 

 

با اين وجود اين اواخر وضع بدتر شده؛ به طوري كه گلر شماره يك تيم ملي در دو بازي پياپي براي سپاهان و الهلال انواع و اقسام گل‌هاي جورواجور را دريافت كرد. در حال حاضر مشخص نيست كي‌روش براي دو بازي دوستانه با توگو و روسيه چه نقشه‌اي كشيده و آيا همچنان قصد دارد به بيرانوند اعتماد كند يا نه؛ اما حداقل در مورد پرسپوليس فعلا يك بهانه مناسب پيدا شده تا برانكو بيرانوند را روي نيمكت ذخيره‌ها بنشاند.

 

موضوع اين است كه تيم ملي كشورمان روز 18مهر طي ديداري دوستانه در روسيه به مصاف ميزبان جام‌جهاني خواهد رفت. پس از آن پرسپوليس بايد 20مهر يعني فقط دو روز بعد در اهواز مقابل استقلال خوزستان به ميدان برود.

 

به اين ترتيب بسيار بعيد است كه هيچكدام از چهار ملي‌پوش قرمزها در اين ديدار حاضر باشند. طارمي كه محروم است و داستانش فرق دارد، جلال حسيني را هم كه رسما برانكو اعلام كرد در اين بازي نمي‌خواهد. اين وسط فقط وحيد اميري و بيرانوند باقي مي‌مانند.

 

وضعيت وحيد نه در تيم ملي و نه در پرسپوليس مشخص نيست، اما در مورد بيرانوند به طور قطع مي‌توان گفت بازي اهواز را از دست خواهد داد. فاصله كوتاه بازي تيم ملي تا مسابقه پرسپوليس، بهترين بهانه را دست برانكو مي‌دهد تا بدون دلخوري و سوءتفاهم و با كمترين هزينه ممكن، بار ديگر دروازه‌بان دومش را محك بزند.

 

البته يك بار در مورد مشابه برانكو 48ساعت بعد از بازي با سوريه از بيرانوند در تركيب اصلي مسابقه با گسترش‌فولاد استفاده كرد، اما آن بازي ملي در ايران برگزار مي‌شد و مسابقه آتي با روسيه در زمين حريف خواهد بود. به اين ترتيب اساسا مشخص نيست ملي‌پوشان پرسپوليس موقع برگزاري اين بازي به اهواز رسيده باشند.

 

به اين ترتيب رادوشوويچ در موقعيتي منحصربه‌فرد قرار گرفته؛ جايي كه اگر بتواند توانايي‌هايش را در خوزستان ثابت كند، ترديدها را در مورد گلر شماره يك تيم افزايش خواهد داد. ناگفته نماند بازي با استقلال خوزستان پارسال هم براي بيرانوند بديمن بود و باعث شد او بعد از شكستگي دستش تا مدتها نيمكت‌نشين شود.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: