کد خبر: ۷۴۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
تعداد بازدید: ۲۹۴
پیرمرد آلمانی مجذوب شاگردان جدید
اولین جلسه تمرینی با شاگردان جدید حسابی سرمربی آلمانی را سر ذوق آورد تا جایی که او به تعریف و تمجید از بازیکنان پرداخت.
شفر: از استعداد بازیکنان استقلال لذت بردمبه گزارش خبرداغ ، سرانجام سرو کله پیرمرد آلمانی در تمرینات استقلال پیدا شد تا بازیکنان این تیم بحران زده اولین تمرین خود زیر نظر سرمربی جدید را پشت سر بگذارند.تمرینی که حسابی وینفرد شفر را سرذوق آورد و باعث شد تا او شاگردانش را بهترین استعدادهایی بنامد که دیده است.

 

 پیرمرد آلمانی بعد از پایان تمرین گفت:« بچه‌های تیم خوب تمرین کردند و از استعداد آنها لذت بردم؛ ویدئو بازی بازیکنان را مشاهده کرده بودم ولی دیدن تمرین آنها خیلی فرق داشت. می‌خواهیم قدم به قدم تمرین کنیم و بهتر شویم؛ می‌خواهیم به مرور زمان جایگاهمان را بالا ببریم و روی آن کار کنیم؛ مدیر عامل باشگاه به من گفت این بازیکنان توانایی بالایی دارند؛ امروز با چشم خودم چنین چیزی را دیدم و همه باید با 100 درصد توان کار کنند».

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: