کد خبر: ۷۴۰۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
تعداد بازدید: ۳۱۷
روزبه وثوق‌احمدي رئيس كميته نقل و انتقالات معتقد است پرسپوليس بايد به CAS شكايت كرده و پرونده شكايت باشگاه ريزاسپور و حكم سنگيني كه به خاطر اين باشگاه عليه پرسپوليس صادر شده را پيگيري كند.
وثوق‌احمدی: فيفا گفت طارمی می‌تواند بازی كندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، روزبه وثوق‌احمدي رئيس كميته نقل و انتقالات معتقد است پرسپوليس بايد به CAS شكايت كرده و پرونده شكايت باشگاه ريزاسپور و حكم سنگيني كه به خاطر اين باشگاه عليه پرسپوليس صادر شده را پيگيري كند.

 

او روز گذشته با ما گفت‌وگويي انجام داد كه مي‌خوانيد.

* موضوع اول، بحث مهدي طارمي است. او از حضور در بازي‌هاي ملي محروم است؟

بله و بابت همين محروميت نمي‌تواند تيم ملي را در بازي‌هاي ملي رسمي همراهي كند اما براي بازي‌هاي دوستانه و تداركاتي، مشكلي از اين بابت ندارد.

 

* در اين مورد بيشتر توضيح مي‌دهيد؟

ما از فيفا در مورد حكم محروميت 4 ماهه اين بازيكن به تازگي استعلام گرفتيم و مشخص شد او براي بازي‌هاي ملي دوستانه مي‌تواند كنار تيم ملي باشد. با اين حساب طارمي برابر توگو و روسيه به خواسته كادر فني مي‌تواند به ميدان برود و مشكلي ندارد اما اگر يك بازي رسمي در پيش باشد، طارمي توانايي همراهي تيم ملي را ندارد.

 

* باشگاه پرسپوليس و مهدي طارمي جدا از محروميت‌هايي كه داشتند، بايد جريمه مالي‌ای حدود 3 ميليارد و 800 ميليون تومان بپردازند. مهلت پرداخت اين رقم تا چه زماني است و آيا باشگاه در اين مورد اقدامي انجام داده؟

هنوز به ما گزارشي نداده‌اند اما باشگاه پرسپوليس و طارمي بايد در مورد رأي خود درخواست تجديدنظرخواهي بدهند و پرونده را به CAS بفرستند. اگر اين اتفاق رخ بدهد، محروميت‌ها سر جاي خود مي‌ماند اما جريمه‌هاي مالي براي مدتي متوقف خواهد شد تا تكليف روشن شود.

 

* محروميت‌ها چطور بايد از دوش پرسپوليس و طارمي برداشته شود؟

اين بخش از حكم نياز به دستور موقت دارد و نياز است تا CAS دستور موقت را صادر كند. در اين صورت، جدا از جريمه‌هاي مالي، باشگاه و طارمي ديگر محروم هم نمي‌شوند اما كمي طولاني خواهد شد. باشگاه سفت و سخت مي‌گويد در اين پرونده حق با ماست و CAS يك محكمه كاملاً مستقل است و آنها مي‌توانند به عنوان يك دادگاه بي‌طرف، بار ديگر در اين پرونده اظهارنظر و قضاوت كنند. شايد در آنجا، پرسپوليس بتواند زهر اين محكوميت را كاهش دهد.

 

* از ماجراي تكميل مدارك باشگاه‌هاي استقلال، پرسپوليس، تراكتورسازي و نفت تهران خبر ديگري داريد؟

آن‌طور كه من شنيده‌ام تراكتورسازي همه بدهي‌هاي خارجي خود را تسويه كرده و مشكلي ندارد اما نفت تهران مدارك كاملي نداده و به مشكل برمي‌خورد. باشگاه استقلال نيز با وجود تلاش زياد براي تسويه‌حساب، هنوز مشكلاتي دارد كه حل نشده است. در مورد پرسپوليس هم بي‌خبر هستم. به هر حال مدارك هر 4 باشگاه به صورت مجموع به دست من مي‌رسد و امروز (سه‌شنبه) مدارك را براي AFC ارسال خواهم كرد. آنجا مشخص مي‌شود چه باشگاهي با مشكل مواجه خواهد شد و چه باشگاهي بدون هيچ مشكلي مي‌تواند وارد ليگ قهرمانان فصل آينده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: