کد خبر: ۷۴۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
تعداد بازدید: ۴۲۶
شاید مهم‌ترین فردی که بتواند درباره شفر حرف بزند، مهدی پاشازاده است.
پاشازاده: مربی آلمانی خرید «لامبورگینی» برای زمین خاکی است!به گزارش خبرداغ ، سرمربی کنونی نساجی مازندران که سابقه بازی در بایرلورکوزن آلمان و لیگ اتریش را در کارنامه دارد.

 

*به نظر شما وینفرد شفر  به درد استقلال می‌خورد؟

(لبخند می‌زند) والا چه بگویم؟ خیلی حرف‌ها دارم ولی... (سکوت می‌کند)

 

*چرا سکوت کردید؟

من نمی‌دانم این حرف‌ها برای بستن دهان طرفداران استقلال است یا مسئله‌ای دیگر! اول اسم فاتح تریم را مطرح کردند و حالا هم این دو آلمانی. امیدوارم این هم بازی اسم‌فامیل آقایان نباشد!

 

*با توجه به سوابق بازی شما در دیار ژرمن‌ها، فکر می‌کنید نظم و دیسیپلین آلمانی در استقلال جواب می‌دهد؟

مثل این است که شما یک ماشین لامبورگینی بخرید و بخواهید در جاده خاکی از آن استفاده کنید! می‌شود؟! ما نه ابزار و نه امکانات لازم برای خرید مربی آلمانی خوب را نداریم. یواخیم لو هم نمی‌تواند در این استقلال و بدون امکانات سخت‌افزاری موفق شود. حالا چه مبلغی قرار است برای مربی خارجی هزینه شود؟

 

*وینفرد شفر با 600 هزار یورو حاضر است به تهران بیاید و احتمالاً از سه‌شنبه سر تمرینات استقلال حاضر می‌شود و آرمین فه یک میلیون و 500 هزار یورو حداقل می‌خواهد!

اگر نصف این پول صرف پایه‌های استقلال و ترمیم زمین چمن محل تمرین استقلال شود، فایده‌اش به مراتب بیشتر است چون مربی آلمانی با این شرایط و مدیریت جواب نخواهد داد. متأسفانه فوتبال ما به روش سنتی اداره می‌شود و مربی سطح بالا در آن موفق نمی‌شود. شما کارلوس کی‌روش را لحاظ نکنید. او یک استثناست که با تدابیر خودش یک‌تنه توانست تیم ملی ایران را به جام جهانی برساند. شما خاطرتان هست من بعد از باخت 6 بر یک استقلال مقابل العین چه گفتم؟

 

*دقیقاً حضور ذهن نداریم. خودتان دوباره می‌گویید؟

گفتم تفاوت ما داخل زمین با العین امارات 6 گل نیست ولی فاصله‌مان در بیرون زمین 12 گل است! این فقط مختص استقلال نیست. شما قضیه مهدی طارمی را دیدید؟ من از وزیر ورزش می‌خواهم یک فراخوان بدهد و پیشکسوتان و استخوان خرد کرده‌ها را دعوت به همه‌پرسی کند. اگر این روند مدیریتی ادامه پیدا کند، چیزی از استقلال و پرسپولیس و حتی فوتبال ایران باقی نخواهد ماند. شما می‌بینید بعد از کلی آبروریزی بین المللی و ناکامی‌های پی‌درپی یکی از مدیران شهامت استعفا نداشت. چرا؟ (خودش ادامه می‌دهد) چون کسی نیست که آقایان را مؤاخذه کند. هر اتفاقی را رقم می‌زنند و با آبرو و حیثیت فوتبال ایران بازی می‌کنند و باز هم روی صندلی خود با کمال افتخار نشسته‌اند!

 

*با همه این تفاسیر شما بالاخره موافق جذب مربی آلمانی هستید یا نه؟

استقلال که دیگر قهرمان لیگ برتر نمی‌شود، می‌شود؟!

 

*شانس که دارد. البته جام حذفی هم هست و...

جام حذفی که تیم ما نساجی مازندران هم شانس دارد اما آیا قرار است قهرمان شویم؟ یا بهتر بگویم می‌توانیم خودمان را قهرمان بدانیم؟ نظر من این است که هر برنامه‌ریزی انجام می‌شود، برای فصل آینده با مدیریت اصولی‌تر باشد.

 

*بسیار خوب، این هفته با اکسین البرز بازی دارید. این مسابقه را چطور ارزیابی می‌کنید؟

نساجی مازندران به لیگ دسته اول به چشم جام حذفی نگاه می‌کند. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و هر مسابقه هم برای نساجی مازندران حکم فینال را دارد. اکسین هم تیم قلدری است که بازیکنان هماهنگی دارد ولی شناخت کامل از این تیم داریم و تلاش می‌کنیم چهارشنبه نمایش خوبی برابر این تیم داشته باشیم.

 

*در پایان حرف خاصی ندارید؟

جا دارد از آقایان فرهاد صنیعی‌فرد مالک و علی امیری مدیرعامل باشگاه تشکری داشته باشم که شرایط خوبی فراهم کرده‌اند. همچنین وظیفه خودم می‌دانم از هواداران نساجی مازندران قدردانی کنم که همیشه یار اصلی و یاور ما بوده و هستند.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: