کد خبر: ۷۴۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۱۷۴
پس از 15 سال نخستین قرار داد تامین مالی خارجی (فاینانس) مابین بانک های اتریشی و دانمارکی و بانک کشاورزی و در فضای مثبت پسابرجام منعقد شد.
انعقاد نخستین قرارداد فاینانس با بانک های اروپایی پس از 15 سال در پسابرجام توسط بانک کشاورزیبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک کشاورزی،پس از 15 سال با انعقاد دو قرار داد تامین مالی خارجی (فاینانس) جمعا به مبلغ 1.5 میلیارد یورو با بانک های اوبر اتریش و دانسکه دانمارک، امکان تامین منابع ارزی مورد نیاز پروژه های داخل کشور و تامین نیازهای فعالان اقتصادی و مجریان طرح در کشور فراهم شد.

 این دو قرار داد که با هماهنگی بانک مرکزی و موافقت هیات مدیره بانک کشاورزی منعقد شده است نخستین قراردادهای فاینانس در دوره پسابرجام و اولین قراردادهای منعقده با بانک های اروپایی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: