کد خبر: ۷۴۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
تعداد بازدید: ۳۰۴
بعد از بازی پرسپولیس و الهلال ، عمر خربین در صفحه شخصی‌اش یک کاریکاتور را که در آن با بیرانوند و علی دایی شوخی شده بود بازنشر کرد.
برای آنهایی که در مورد کاریکاتور دایی، کاسه داغ‌تر از آش شده‌اندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،بعد از بازی پرسپولیس و الهلال ، عمر خربین در صفحه شخصی‌اش یک کاریکاتور را که در آن با بیرانوند و علی دایی شوخی شده بود بازنشر کرد.

 

این مساله جنجال‌های زیادی به دنبال آورد و خیلی‌ها را داخل کشور عصبانی کرد. به هر حال شاید سر زدن چنین رفتار هوادارانه‌ای از یک بازیکن چندان جالب نبود، اما یادمان باشد از این شوخی‌ها همیشه در فوتبال هست.

 

رسانه‌های خود ما تا به حال بارها از این کاریکاتورها علیه رقبای آسیایی منتشر کرده‌‎اند. تازه فراموش نکنیم خیلی از هواداران الهلال بعد از پیروزی پرسپولیس برابر الاهلی عربستان هم به شوخی با تیم هموطن‌شان پرداختند و در مورد گل‌های دریافتی الاهلی کلی تصویرسازی و لطیفه‌گویی کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: