کد خبر: ۷۴۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۲۲۹
عبداللهی؛
سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت سرمربی گری این تیم صحبت کرد.
تمام گزینه ها را بررسی کردیم/ شفر را 90 درصد سرمربی استقلال بدانیدبه گزارش خبرداغ ، باید کم کم منتظر اعلام رسمی باشگاه استقلال برای سرمربی گری وینفرد شفر در این تیم باشیم. نصر الله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال در این باره به ایلنا اظهار داشت: گزینه‌های زیادی را بررسی کردیم و در نهایت به وینفرد شفر رسیدیم. او نسبت به الباقی نفرات شرایط بهتری دارد و باید او را  90% سرمربی استقلال بدانیم.

 

وی در ادامه درباره سن بالای شفر افزود: او 67 سال دارد و من هم امروز 67 ساله شدم و اصلا هم سن بالایی نیست. سن فقط یک عدد است و مطمئن باشید او می‌تواند به تیم کمک کند. فرگوسن و امثالهم هم سن بالایی داشتند اما به کارشان ادامه دادند.

 

سرپرست استقلال در پایان گفت: مربیانی چون صالح مصطفوی و میک مک درموت هم چون قرارداد دارند در کادر فنی به کار خود ادامه می دهند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: