کد خبر: ۷۴۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۲۳۶
با همکاری بانک قرض الحسنه مهرایران صورت گرفت:
مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در مراسم بازگشایي مدارس که با حضور استاندار، نمايندگان مجلس، اعضاي شوراي شهر و ساير مقامات و مسئولين استاني برگزار گرديد، طي سخناني از عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ايران در راستاي توزيع ۳۳ هزار بسته آموزشي و بهداشتي به ارزش ۱۵ ميليارد ريال و اختصاص ۲۶۲۴ بسته به اين استان تقدير و آن را حركتي شايسته و ارزشمند عنوان نمود.
توزیع ۲۶۲۴ بسته آموزشی در سطح مدارس شبانه روزی استان آذربایجان غربيبه گزارش  خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، پس از این مراسم، هیاتي متشکل از معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان و مديريت شعب آذربايجان غربي بانک قرض الحسنه مهرايران به همرا عده اي از ساير مسئولين اداره مذکور با حضور در مدرسه شبانه روزي امام خميني (ره) شهر قوشچي (در فاصله ۶۵ كيلومتري از مركز استان) ضمن برگزاري نشستي با دانش آموزان و كاركنان مدرسه، اقدامات موثر براي توانمندسازي نيازمندان و مسئوليت هاي اجتماعي بانك را تشريح نمودند.
اردشیر سیدسیاح معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گفت: در آستانه بازگشایي مدارس و با هدف برخورداري دانش آموزان مناطق محروم و روستايي براي ايجاد فرصت برابر تحصيلي، معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش با همکاري بانک قرض الحسنه مهر ايران نسبت به تهيه و توزيع اقلام آموزشي و بهداشتي نموده است.
وی افزود: در این بسته ها اقلامی همچون کوله پشتی، دفتر، خودکار، مداد، حوله، مسواک، خميردندان و دفترچه يادداشت قرار داده شده و هم اکنون اقلام يادشده به تعداد ۲هزار و ۶۲۴ بسته براي ۲۶ واحدآموزشي شبانه روزي استان به دانش آموزان شبانه روزي تحويل شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: