کد خبر: ۷۴۰۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
تعداد بازدید: ۲۵۷
کاپیتان بارسلونا، مدافع رئال مادرید و مهاجم چلسی در دو بازی پایانی تیم ملی کشورشان در مرحله انتخابی جام جهانی حضور نخواهند داشت.
خط خوردن کاپیتان بارسا، مدافع رئال و مهاجم چلسی از تیم ملی اسپانیابه گزارش خبرداغ،فدراسیون فوتبال اسپانیا با انتشار بیانیه‌ای از حذف نام آندرس اینیستا، دنی کارواخال و آلوارو موراتا از فهرست بازیکنان تیم تحت هدایت خولن لوپتگی برای بازی خانگی برابر آلبانی و دیدار خارج از خانه مقابل رژیم اشغالگر قدس خبر داد.

 

پس از موراتا که در بازی شنبه شب چلسی مقابل منچسترسیتی مصدوم و مجبور به ترک میدان شد، اینیستا هم شب گذشته (یکشنبه) در جریان بازی بارسلونا برابر لاس‌پالماس آسیب دید. این در حالیست که کارواخال نیز به دلیل مشکل قلبی‌ که به دلیل آن ممکن است 6 تا 7 هفته خانه نشین شود، نمی‌تواند به میدان برود.

 

تیم ملی اسپانیا روز جمعه از ساعت 22:15 به وقت تهران میزبان آلبانی خواهد بود و سه روز پس از آن میهمان رژیم اشغالگر قدس است.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: