کد خبر: ۷۳۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۲۹۵
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۱ خودرو حامل مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری شناسایی و توقیف شد.
۲۱ خودرو حامل مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد
به گزارش خبرداغ ، غلامعباس غلامزاده در گفت و گو با مهر با اشاره به اینکه۲۱ خودرو حامل مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد، اظهار داشت: این تعداد خودرو در سالجاری در محورهای استان توسط نیروهای انتظامی شناسایی و توقیف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در حوزه مواد مخدر بیش از یک هزار و ۴۴۰ نفر دستگیر شده است.

وی با اشاره به اینکه کشف مواد مخدر این استان رشد داشته است، ادامه داد: کشف مواد مخدر در این استان نسبت به سال گذشته بیش از ۹۰ درصد رشد داشته است.

مبارزه با مواد مخدر از مهمترین اهداف نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری است

وی تاکید کرد: مبارزه با مواد مخدر از مهمترین اهداف نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری است.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پاکسازی نقاط آلوده در دستور کار نیروی انتظامی این استان است، بیان کرد: نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری تعامل بسیاری خوبی با سازمان مبارزه مواد مخدر استان دارد.

وی بیان کرد: باید زیان های مصرف مواد مخدر برای نسل جوان امروز اطلاع رسانی شود و تلاش شود که از ظرفیت رسانه ها برای مبارزه با مواد مخدر بهره گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نیروی انتظامی در تلاش است با جلوگیری از ورود مواد مخدر به استان نقش مهمی در مبارزه با مواد مخدر ایفا کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: