کد خبر: ۷۳۹۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۳۴
بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلي ۹۷-۹۶ تعداد ۱۸۱۵ بسته آموزشي و بهداشتي از ۳۳ هزار بسته اختصاص يافته به معاونت متوسطه آموزش و پرورش را در مناطق محروم استان چهار و محال بختياري توزيع نمود.
ارسال ۱۸۱۵ بسته آموزشی و بهداشتی به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری توسط بانک قرض الحسنه مهر ايرانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران ، بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف توانمندسازی و ایجاد عدالت تحصیلي ميان دانش آموزان مستعد مناطق محروم استان چهارمحال و بختياري با همکاري معاونت متوسطه آموزش و پرورش نسبت به توزيع ۱۸۱۵ بسته آموزشي و بهداشتي به بخش فلارد و شهرستان هاي کوهرنگ، لردگان، ميان کوه، اردل، كيار و همچنين روستاي شمس آباد مبادرت نمود.
ملازاده مدیر شعب، به همراه جمعی از کارشناسان و کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان چهارمحال و بختیاري با تعامل و هم افزايي مسئولين آموزش و پرورش استان بر تقسيم و ارسال اين اقلام نظارت داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: