کد خبر: ۷۳۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
تعداد بازدید: ۷۹۴
دختر رئیس جمهور آمریکا هم متهم است از ایمیل شخصی برای انجام مکاتبات کاخ سفید استفاده کرده، موضوعی که می تواند برای خانواده ترامپ دردسر ساز باشد.
رسوایی ایمیلی دختر ترامپ
دختر رئیس جمهور آمریکا هم متهم است از ایمیل شخصی برای انجام مکاتبات کاخ سفید استفاده کرده، موضوعی که می تواند برای خانواده ترامپ دردسر ساز باشد.

به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، ظاهرا «جرد کوشنر» تنها فرد خانواده دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نیست که از ایمیل شخصی برای انجام مکاتبات دولتی استفاده کرده و «ایوانکا» دختر ترامپ و همسر کوشنر هم به این اتهام آلوده است.

گفته می شود ایوانکا در ۲۸ فوریه ۲۰۱۷، از ایمل شخصی خود برای مکاتبه با «لیندا مک‌ماهون» رئیس اداره مشاغل خرد، استفاده کرده است.

البته در آن زمان، ایوانکا پست رسمی نداشت و در واقع از ماه مارس سمت مشاور رایگان کاخ سفید را به خود اختصاص داد.

با این حال، وی در همان زمان هم در جلسات رسمی با سران دیگر کشورها حضور داشت که از آن جمله می توان به دیدار با «جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا اشاره کرد.

گفتنی است افشاگری درباره ایوانکا یک روز پس از آن صورت می گیرد که «پولیتیکو» در گزارشی اتهام های مشابه ای را علیه کوشنر مطرح کرد حال آنکه وکیل وی صحت آنها را تایید اما ادعا کرد که همگی درباره مسائل تجاری یا ساماندهی میهمانی های کاخ سفید بوده اند.

با این حال، اتهامات جدید علیه خانواده ترامپ می تواند برای وی که متهم به همدستی با روسیه برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ است، دردسر ساز باشد به ویژه که وی «هیلاری کلینتون» را با تمرکز بر اتهام استفاده از ایمیل شخصی از میدان رقابت ریاست جمهوری خارج کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
0
1395/10/20
جنگ و جنایت برای رسیدن به دموکراسی!
تصویر خبر
دومین قسمت مجموعه مستند «جنگ برای دموکراسی» با موضوع مداخله قدرت های جهانی در ایجاد جنگ های داخلی در کشورهای دیگر، دوشنبه 20 دی ماه به روی آنتن شبکه افق می رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه افق، مجموعه مستند «جنگ برای دموکراسی» درباره دخالت قدرت های استکباری در دیگر کشورها به بهانه ایجاد دموکراسی و مبارزه با تروریسم است، مداخله ای که در نهایت، سود آن به ابرقدرت ها می رسد نه کشورهایی که مورد تهاجم واقع شده اند.

این مستند روایتگر حقیقتی تلخ است، اینکه سردمداران کشورهای غربی و استعماری چگونه با هدف تامین منابع خود اما با شعارهایی نظیر دموکراسی و آزادی به دیگر کشورها حمله یا شعله جنگ را در مناطق مختلف روشن می کنند.

دولت های غربی به بهانه های دروغین مانند ایجاد صلح و دموکراسی دست به خشونت آشکار و نهان علیه این مردم بی گناه می زنند هر چند این اقدامات ناجوانمردانه، مردم را متزلزل نکرده و آنها همچنان در برابر این ظلم ها و حق کشی ها در حال مقاومت و مبارزه هستند.

در دومین قسمت این مجموعه درگیری های داخلی در ونزوئلا، ربودن رئیس جمهور قانونی این کشور و قیام مردمی برای بازگشت به وضعیت قبلی مورد بررسی قرار می گیرد، علاوه بر این به دخالت های بیگانگان در امور داخلی گواتمالا و کوبا هم اشاره می شود.

جان پیلگر کارگردان، نویسنده و گزارشگر مجموعه مستند «جنگ برای دموکراسی» است که دومین قسمت آن را می توانید دوشنبه 20 دی ماه ساعت 20:00 از شبکه افق ببینید.

تکرار این مستند هم روز بعد ساعت 15:30 پخش می شود.







تاریخ : ۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۴:۲۷
«جنگ برای دموکراسی» روی آنتن افق/ مستندی با موضوع شعارهای دروغین غربی ها نخستین قسمت مجموعه مستند «جنگ برای دموکراسی» با موضوع مداخله قدرت های جهانی در ایجاد جنگ های داخلی در کشورهای دیگر، شنبه 28 آذرماه از شبکه افق پخش می شود.
سال هاست که مردم کشورهایی مثل فلسطین، شیلی، ونزوئلا، بولیوی، نیکاراگوئه و عراق برای دستیابی به حقوق مسلم از دست رفته خود در حال مبارزه هستند.
در حالیکه کشورهای غربی به بهانه های ایجاد صلح و دموکراسی دست به خشونت آشکار و نهان علیه این مردم بی گناه می زنند اما خشونت و درگیری ها مردم این جوامع را دچار شکست و تزلزل نکرده و آنها همچنان در برابر این ظلم ها و حق کشی ها در حال مقاومت و مبارزه هستند.
مجموعه مستند «جنگ برای دموکراسی» به این حقیقت تلخ می پردازد که سردمداران کشورهای غربی و استعماری چگونه با هدف تامین منابع خود اما با شعارهایی نظیر دموکراسی و آزادی به دیگر کشورها حمله یا شعله جنگ را در مناطق مختلف روشن می کنند.
در نخستین قسمت این مجموعه به درگیری های داخلی در گواتمالا و ونزوئلا اشاره می شود.
جان پیلگر کارگردان، نویسنده و گزارشگر مجموعه مستند «جنگ برای دموکراسی» است که نخستین قسمت آن شنبه 28 آذرماه ساعت 18.30 از شبکه افق پخش می شود.
تکرار این برنامه هم برای ساعت 23.30 در نظر گرفته شده است.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
0
فقط نتانیاهو نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت سگ زنجیری آمریکا درمنطقه خاورمیانه از همه‌پرسی منطقه کردستان عراق حمایت کرد.
ننانیاهو رئیس اصلی تروریسم درجهان است.
نتانیاهو رئیس اصلی داعشی ها درجهان است.
نتانیاهو ازتکفیری ها بدتراست.
نتانیاهو حیوان وحشی بزرگترین تهدید برای منطقه وجهان است.

آمریکا مرتکب جنایت جنگی درمنطقه خاورمیانه شده است.

قفسی که داعش مورد حمایت کشورهای عربی زنان را برای فروش در آن قرار می دهد! +عکس

قفسی که داعش مورد حمایت کشورهای غربی زنان را برای
فروش در آن قرار می دهد! +عکس

قفسی که داعش مورد حمایت آمریکا زنان را برای فروش در آن قرار می دهد! +عکس

قفسی که داعش مورد حمایت رژیم صهیونیستی زنان را برای فروش در آن قرار می دهد! +عکس

قفسی که داعش مورد حمایت مدعیان حقوق بشر زنان را برای فروش در آن قرار می دهد! +عکس

قفسی که داعش مورد حمایت برخی اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد زنان را برای فروش در آن قرار می دهد! +عکس
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: