به گزراش خبرداغ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر،محمد رضا جاوید با تاکید براینکه ارتقای
کمی و کیفی پیشخوان های شهرنت را در سالجاری با جدیت پیگیری کرده
ایم،گفت:هم اکنون خدمات اینترنت بانک، صدور کارت هدیه ، دستگاه خود دریافت و
خودپرداز ، امکان ارتباط با سایت بانک، استفاده از خدمات اینترنتی مبتنی
بر کارت ارایه صورت حساب با مهر خیس، وصول چک های بانک شهر و همچنین امکان
ارتباط با مرکز تماس در پیشخوان های شهرنت فراهم شده است.
وی
با اشاره به استفاده از نسل جدید دستاوردهای صنعت بانکداری کشور در
پیشخوان های شهرنت،افزود:استفاده از سامانههای جدید بانکی با کارکردها و
ظرفیتهای جدید در شهرنت ها توانسته جایگزین جدی برای انجام فعالیتهای
سنتی موجود در شعب مختلف بانکی مطرح شود.
جاوید
تصریح کرد: درحال حاضر استان تهران دارای بیشترین تعداد پیشخوان شهرنت
نسبت به سایر استانهاست، همچنین در هریک از استانهای خراسان رضوی،
اصفهان، آذربایجان شرقی و فارس بیش از 20 پیشخوان در حال ارائه خدمات
هستند.
وی
با تاکید بر بررسی شرایط پیشخوان های شهرنت سراسر کشور، ادامه
داد:خوشبختانه در سالجاری بررسی عملکرد شهرنت ها با جدیت انجام شده و
مشکلات احتمالی انها نیز آسیب شناسی شده است.
مدیر
پروژه پیشخوانهای شهرنت بانک شهر با بیان اینکه اضافه کردن سرویس های
ارزش افزوده و مدیریت هزینه ها را نیز برای شهرنت ها در دستور کار
داریم،عنوان کرد: تا پایان سال نزدیک به 70 درصد خدمات بانکی که در سطح شعب
ارائه می شود از طریق شهرنت های دارای دستگاه خودبانک انجام خواهد شد.