کد خبر: ۷۳۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
تعداد بازدید: ۲۳۹
دکتر علوی رئیس مجمع نمایندگان استان فارس و نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر درمجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی مدیران شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان فارس بر حل مسائل و مشکلات حوزه ICT کشور از جمله پست‌بانک‌ایران تأکید کرد.
تأکید نماینده لامرد برحل مشکلات حوزه‌ ICT کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی مهندس جهرمی را فردی جوان و کاردان برشمرد و با اشاره به رویکرد جدید وی در وزارتخانه ابراز امیدواری کرد که تحولی شگرف در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد می‌شود.
همچنین در این نشست که در محل فرمانداری شهرستان لامرد برگزار شد و با حضور مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، پست، پست بانک، تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، مخابرات و زیرساخت برگزار شد و موانع و مشکلات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان‌های لامرد و مهر مورد بررسی قرار گرفت.
گفتنی است: با حضور این مسئولان باجه مستقل خدمات بانکی روستای زیغان شهرستان مهر با جمعیتی بالغ بر 1000 نفر و با تحت پوشش قراردادن شش روستای همجوار و همچنین 5 دستگاه خودپرداز در روستاهای ارودان، نورآباد، کال، زیغان و شهر لامرد افتتاح و به بهره برداری رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: