کد خبر: ۷۳۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۳۸۵
برنامه ۹۰ دوشنبه شب با وجود اجرای ضعیف فردوسی‌پور (حداقل ضعیف‌تر از همیشه خودش) به اندازه ۶ ماه سوژه داشت و البته حاصل ماه‌ها ممنوع‌المصاحبه کردن بازیکنان و رفتن پشت درهای بسته هم دود شد رفت هوا!
بیچاره استقلالبه گزارش خبرداغ ، برنامه ۹۰ دوشنبه شب با وجود اجرای ضعیف فردوسی‌پور (حداقل ضعیف‌تر از همیشه خودش) به اندازه ۶ ماه سوژه داشت و البته حاصل ماه‌ها ممنوع‌المصاحبه کردن بازیکنان و رفتن پشت درهای بسته هم دود شد رفت هوا!

 

۱- آقای افتخاری شاید آدم خوبی باشد ولی با هیچ متر و معیاری در حد استقلال نیست. ایشان می‌گفت تا نصف شب با منتظری بحث می‌کردم که قرارداد ببندد! آیا با بازیکنی که ۳۴ ساله است و در قطر با او قرارداد نبسته‌اند، باید تا نیمه‌های شب چانه‌ زد؟ آیا مدیرعامل استقلال نباید بداند تیمش چند بار قهرمان آسیا شده است؟!

 

۲- ما که نفهمیدیم هیئت مدیره چه‌کاره است که بگوید رحمتی و جباری نروند سر تمرین ولی این را هم نفهمیدیم که چرا همان روز منصوریان پشت آنها نایستاد، همان‌طور که نفهمیدیم اساساً استقلال هیئت مدیره را می‌خواهد چه‌کار؟‌!

 

۳- آیا آقای رحمتی با ۸۰ بازی ملی باید به خاطر نیمکت‌نشینی در یک یا دو بازی ناراحت شود؟ آیا بعد که ناراحت شد، ۱۶ نفر باید بسیج شوند تا از دلش درآورند؟ آیا اگر در بارسلونا هم ترشتگن یک بازی نیمکت‌نشین و ناراحت شود، همه باید بیفتند دنبالش و او را از ناراحتی درآورند؟

 

۴- آقای ملکی آدم ساده‌ای به نظر می‌رسید  ولی سؤال اینجاست که کلاً ملاک انتخاب اعضای هیئت مدیره چیست؟ مثلاً جواد قراب که آدم محترمی هم هست، در هیئت مدیره چه‌کار می‌کند؟ زمانی چرا این‌قدر مصاحبه می‌کند؟ خود افتخاری چرا باید مدیرعامل شود؟

 

۵- چرا در استقلال ۲ نفر پیدا نمی‌شوند که «دلی» با هم خوب باشند؟ ۳۰، ۴۰ سال پیش وضع همین بود، الان همین است و احتمالاً ۳۰، ۴۰سال دیگر هم همین خواهد بود. بیچاره استقلال که همیشه مثل گوشت قربانی تکه‌تکه می‌شود و به همه هم بدهکار است.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: