کد خبر: ۷۳۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
تعداد بازدید: ۱۶۸
هدف از تشکیل کمیسیون خاص امور کلان شهر تهران و سایر کلان شهرها بررسی و هماهنگی مسائل و مشکلات کلان شهر تهران و سایر کلان شهرها است.
رحمانى‌فضلى رئیس کمیسیون امور کلان شهر تهران و سایر کلان شهرها در دولت شد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، عبدالرضا رحمانى فضلى وزیر کشور در اولین جلسه کمیسیون خاص امور کلان شهر تهران و سایر کلان شهرها در دولت دوازدهم در جریان برگزارى انتخابات داخلى با حداکثر آرا به عنوان ریاست این کمیسیون به مدت ٤ سال انتخاب شد.

گفتنی است؛ هدف از تشکیل کمیسیون خاص امور کلان شهر تهران و سایر کلان شهرها بررسی و هماهنگی مسائل و مشکلات کلان شهر تهران و سایر کلان شهرها است.

اعضای این کمیسیون را وزاری کشور، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، صنعت معدن و تجارت، بهداشت و درمان و نیرو و همچنین استاندار تهران، رییس سازمان محیط زیست ،  رییس سازمان برنامه و بودجه، رییس سازمان اداری و استخدامی و شهردار تهران و رییس شورای اسلامی شهر تهران تشکیل می دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: