کد خبر: ۷۳۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۷
تعداد بازدید: ۲۸۵
مارکینیوش، مدافع پاری سن‌ژرمن و تیم ملی برزیل گفته که معلم زبان فرانسوی برای نیمار شده است.
مشکلات نیمار با زبان فرانسه
به گزارش خبرداغ ، «نیمار مشکلاتی با زبان فرانسوی دارد اما مدام از من می‌پرسد که چطور حرفش را بزند، مثلا اینکه چطور در یک رستوران آب‌پرتقال سفارش بدهد.»

او همچنین گفت که دنی آلوز به‌سرعت فرانسوی را یاد گرفته است: «دنی پیش‌تر با بازیکنان فرانسوی پرشماری بازی کرده است و برخی کلمات را می‌فهمد و آنها را خیلی عالی درک می‌کند.»

مارکینیوش در سال 2013 از رم به پاری سن‌ژرمن پیوست و اکنون به‌ خوبی به زبان فرانسه مسلط است. او درباره دو بازیکن جدید برزیلی تیمش می‌گوید: «آنها خیلی عالی جا افتاده‌اند. این دو بازیکن در سطحی بسیار بالا بازی می‌کنند.»


به گزارش ایلنا،  مدافع 23ساله پاریسی‌ها همچنین از عملکرد ادینسون کاوانی و کیلیان امباپه در کنار یکدیگر ستایش کرده است: «دیدن درک متقابل آنها در اولین بازی‌ که کنار هم انجام دادند (برد پنج بر یک در خانه متز) فوق‌العاده بود اما هنوز برخی حرکاتشان هست که باید با یکدیگر هماهنگ شوند.» نیمار، کاوانی و امباپه خط حمله خطرناک پاریسی‌ها در این فصل را تشکیل می‌دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: