
به گزارش
خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این بازدیدها، آمار عملکرد شعب استان در حوزه هاي مختلف مشتري مداري، بازاريابي، جذب بازارهاي جديد، رشد منابع، کنترل مصارف و نحوه پيگيري وصول مطالبات توسط امامي و نجدي مورد بررسي و ارزيابي قرار گرفت و رهنمودهاي لازم جهت ارتقاء شعب ارائه گرديد .
امامی، عضو هیات مدیره بانک ضمن تقدیر از پرسنل صف و ستاد، خواستار تشکيل کميته راهبردي جهت تجزيه و تحليل پتانسيل هاي موجود در بازار و تحليل کلان اقتصاد استان، بانكها و همچنين جامعه هدف گرديد تا از طريق آن بتوان به درك صحيحي از وضعيت ظرفيت هاي اقتصادي براي جذب منابع قرض الحسنه بيشتر رسيد.
وی با اشاره به خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک بيان داشت: سرويس هاي بانکداري الکترونيک و خدمات بانك به نحوي طراحي شده كه تمام سليقه ها را در بر مي گيرد و توضيح و معرفي صحيح اين محصولات مانند افتتاح حساب و درخواست تسهيلات به صورت آنلاين مي تواند به جذب مشتريان بيشتر كمك نمايد.
عضو هیات مدیره بانک در رابطه با رتبه بندی جدید شعب بانک اظهارداشت: حساب هاي جاري، رعايت نسبت مصارف به منابع، مطالبات و... نقش بسزايي در کسب رتبه بالاتر براي استان خواهد داشت.