کد خبر: ۷۳۷۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
تعداد بازدید: ۲۹۹
تکریم و معارفه معاون سیاسی وزارت کشور:
معاون سیاسی وزیر کشور درجمع کارکنان این حوزه گفت: رسالت ما جلب رضایت مردم و ارتقاء خو شبینی آنان به نظام است و باید با رعایت اخلاق در این مسیر حرکت کنیم.
جبارزاده: خواهان تعامل با سایر قوا با حفظ شأن وزارت کشور هستم/ احمدی: وزارت کشور عمود خیمه سیاست داخلی و امنیت کشور است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، اسماعیل جبارزاده ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید سیاسی وزارت کشور با تشکر از دکتر رحمانی فضلی بخاطر حُسن اعتماد در سپردن تصدی حوزه سیاسی وزارت کشور به وی گفت: بنده خواهان تعامل با سایر قوا بویژه نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی و سایر مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز با حفظ شان و استقلال وزارت کشور هستم و رعایت اخلاق و سلسله مراتب اداری و تشکیلاتی در انجام ماموریتهای محوله را سرلوحه امور قرار خواهم داد.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: شایسته است تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم و جلب رضایت آنها بکار گیریم تا بتوانیم مردم را نسبت به نظام امیدوار و خوشبینی آنان را ارتقاء دهیم .  

وی تاکید کرد: وزارت کشور دستگاهی است که اگر درست فعالیت کند در همه بخش‌ها می تواند بسیار اثرگذار باشد و یک استاندار قوی و فعال موجب ارتقاء شاخصهای پیشرفت در استان خواهد بود.

در این نشست علی اصغر احمدی معاون سیاسی سابق وزیر کشور با آرزوی توفیق برای معاون جدید سیاسی گفت: آقای جبارزاده دارای سوابق انقلابی در سال‌های دفاع مقدس و از شخصیت‌های علمی و دانشگاهی است و باید ایشان را در انجام مسئولیت جدید یاری کرد.

وی با تاکید بر اینکه وزارت کشور عمود خیمه سیاست داخلی و امنیت کشور است، افزود: یکی افتخارات زرین وزارت کشور در دولت یازدهم برگزاری چند انتخابات بسیار مهم بود و با هدایت مقام معظم رهبری، مشارکت جدی مردم و رعایت مر قانون برگ زرین دیگری بر کارنامه پر افتخار وزارت کشور افزوده شد.

وی با اشاره به لزوم تعامل با سایر قوا با حفظ استقلال وزارت کشور گفت: تقویت اداره کل سیاسی، پیگیری انتخابات الکترونیک و تلاش برای پیگیری تصویب قانون جامع انتخابات از اهم اموری است که می‌تواند به موفقیت‌های بعدی حوزه سیاسی کمک کند.

معاون سیاسی سابق وزارت کشور گفت: در انتخابات گذشته حتی یک رای در هیچ شعبه‌ای باطل نشد و همکارانم در ستاد انتخابات کشور بدون کوچکترین جانبداری، مسئولیت‌های قانونی خود را دنبال کردند و انتخابات با سلامت، امنیت، مشارکت و رعایت مر قانون و حق الناس برگزار شد.

وی در پایان بار دیگر برای جبارزاده در سمت معاون سیاسی وزیر کشور آرزوی توفیق کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: