کد خبر: ۷۳۷۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
تعداد بازدید: ۴۳۶
رسانه های امریکایی وبریتانیایی با اشاره به دیدار اخیر رکس تیلرسون وزیر امور خارجه امریکا و بوریس جانسون همتای بریتانیایی او به اختلاف نظر دو طرف درباره چشم انداز برجام اشاره کرده اند.
تنش در روابط امریکا و بریتانیا بر سر برجام / اختلاف نظر بسیار جدی استروزنامه «گاردین» در گزارشی می نویسد:«بوریس جانسون وزیر امور خارجه برتیانیا و تیلرسون همتای امریکایی اش علیرغم اختلاف نظر درباره نحوه تعامل با برجام درباره میانمار نظر مشترکی داشتند و از آنگ سان سوچی خواستند تا کشتار روهینگیایی ها را محکوم کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،  اختلاف دو طرف درباره برجام اما آنجا مشخص تر شد که تیلرسون گفت که امریکا معتقد است که ایران در نظر دارد انتظارات ایجاد شده بدنبال برجام را نادیده گیرد اما جانسون اظهار کرد که جهان باور دارد که ظرفیت هایی برای ایجاد یک ایران بازتر وجود دارد. تیلرسون تکرار و تاکید کرد که تصمیم امریکا در مورد پایان دادن یا ندادن به توافق هسته ای امضا شده در سال ۲۰۱۵ میلادی بستگی به ارزیابی گسترده درباره رفتارهای ایران از جمله در یمن و سوریه دارد. او به نوعی سعی کرد تا اینده برجام را به سایر موضوعات غیر مرتبط با برنامه هسته ای ایران پیوند زند. 

گاردین در ادامه می نویسد:«اختلاف نظر جانسون و تیلرسون درباره برجام بسیار جدی است. بریتانیا چون سایر امضاکنندگان برجام از جمله فرانسه، آلمان، روسیه و چین هم چنان متعهد به توافق است. آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز گزارش کرده که ایران به تعهدات خود برای حفظ محدودیت شدید بر روی ذخایر هسته ای و فعالیت های اتمی اش پایبند است. 

اگر ترامپ در گزارش سه ماهه ماه اکتبر خود به کنگره اعلام کند که ایران به مفاد برجام پایبند نبوده است باعث ایجاد شکاف قابل توجهی میان امریکا با متحدان اروپایی اش خواهد شد. با این حال، ظاهرا ترامپ در عزم خود مصمم است که توافق نامه امضا شده با ایران در دوران زمامداری اوباما را که دستاورد سیاست خارجی او محسوب می شد لغو کند. 

این روزنامه بریتانیایی در ادامه می نویسد:«امریکایی ها می گویند که باید کلیه فعالیت های ایران را مورد بررسی قرار داد و اجازه نداد که دیدگاه غرب تنها با توافق هسته ای تعریف شود. دیپلمات های اروپایی اما چنین تفسیری را درباره برجام رد می کنند و می گویند زمانی که توافق امضا شد واضح بود که تنها درباره برنامه هسته ای ایران و نه سایر مسائل بود و هدف از امضای برجام جلوگیری از تشدید تنش در منطقه و جلوگیری از ایجاد یک مسابقه تسلیحاتی هسته ای بود. 

این روزنامه می افزاید:«البته جانسون نیز با تیلرسون همصدا بود که ایران باید سیاست های منطقه ای اش بخصوص در قبال یمن و سوریه را تغییر دهد با این حال، او گفت که در ایران جمعیت جوان و به زعم او لیبرالی وجود دارد که می تواند در آینده بخت بالایی برای قدرت گیری داشته باشد. او گفت که مهم است این جوانان ببینند که مزایای برجام ملموس است. در نتیجه، در بریتانیا تصمیم گیرندگان سیاسی خواستار حفظ برجام هستند». 

روزنامه «فایننشال تایمز» نیز در گزارشی با اشاره به اختلاف نظر میان تیلرسون و جانسون درباره برجام می نویسد:«به گفته افراد آگاه در هفته های اخیر دیپلمات های امریکایی و مقام های پنتاگون از همتایان اروپایی خود خواسته اند ایران را متقاعد کنند که محدودیت غنی سازی اورانیوم که در سال های ۲۰۲۵ تا ۲۰۳۰ به پایان می رسد را تمدید کنند. مقام های بریتانیایی و فرانسوی گفته اند که آنان نیز مایل به گفت و گو درباره این ایده هستند اما جانسون تاکید کرده که توافق  هسته ای کار می کند و باید پابرجا باقی بماند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
0
0
دبیرکل سازمان ملل متحد وشورای امنیت سازمان ملل متحد اقدامات جنایتکارنه آمریکا وعربستان وانگلیس واسرائیل واردن وترکیه وقطرعلیه سوری ها وعراقی ها را نادیده گرفته است. کشورهای متجاوزبه سوریه وعراق ویمن و... نمی توانند به اهداف خود بذسند. هدف آمریکا وهم پیمانانش درمنطقه خاورمیانه تقویت داعش و دیگر گروه های تروریستی هستند. اقدامات ائتلاف بین المللی درسوریه غیرقانونی است.




جنایات عربستان سعودی درمدت 6 سال است درسوریه وعراق ولبنان ازسوی آمریکا وکشورهای غربی حمایت حمایت قرارمی گیرد آمریکا وکشورهای اروپایی درجنایت های عربستان سعودی شریک جرم هستند. جنایات عربستان سعودی درمدت 10 ماه است دریمن ازسوی مدعیان حقوق بشرخیانتکارمورد حمایت قرارمی گیرد. حمایت ازعربستان سعودی، خیانت به دین اسلام وقرآن ومسلمانان وکل بشریت است. حمایت ازعربستان سعودی، خیانت به دین اسلام وقرآن ومسلمانان وکل بشریت است. عربستان سعودی ثابت کرد که دوست واقعی رژیم کودک کش صهیونیستی و داعش وتمام تروریست ها است. عربستان سعودی ثابت کرد که دشمن واقعی ضد علیه بشریت است. پادشاه نجس وحشی عربستان سعودی قاتل شماره یک مظلومان ومسلمانان درمنطقه خاورمیانه است. سعودی ها وارد خاک سوریه شوند همانند تروریست ها با آنها برخورد خواهد شد




پوتین: ۴۰ کشور حامی مالی داعش هستند
رئیس جمهوری روسیه گفت که گروههای تروریستی از سوی ۴۰ کشور جهان از جمله کشورهای عضو گروه ۲۰ حمایت مالی میشوند.
رویترز اعلام کرد: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه که در نشست جی ۲۰ در آنتالیای ترکیه به سر میبرد گفت که گروههای تروریستی از سوی ۴۰ کشور جهان از جمله کشورهای عضو گروه ۲۰ حمایت مالی میشوند.

گروه ۲۰ متشکل از آمریکا، اتحادیه اروپا، فرانسه، انگلیس، آلمان، ایتالیا، چین، ژاپن، روسیه، عربستان سعودی، اندونزی، استرالیا، ترکیه، برزیل، آرژانتین، کانادا، هند، کره جنوبی، آفریقای جنوبی و مکزیک است.

بسیاری از تحلیلگران سیاسی عربستان را حامی مالی اصلی تروریستهای تکفیری در سوریه و عراق میدانند.

پوتین که در حاشیه نشست جی ۲۰ با خبرنگاران صحبت میکرد همچنین گفت که مخالفان سوری آماده انجام عملیات علیه داعش هستند اگر روسیه از آنها حمایت هوایی کند و ما هم آماده ایم از آنها در مقابله با داعش حمایت هوایی کنیم.

پوتین همچنین گفت که تصاویر ماهواره های ما نشان چگونگی تجارت غیرقانونی نفت و محصولات نفتی توسط داعش را به وضوح نشان میدهد.

رئیس جمهوری روسیه همچنین اضافه کرد که مسکو به حمایت آمریکا، عربستان و ایران در جنگ با تروریسم نیاز دارد.

وی گفت: اکنون زمان آن نیست که بگوییم چه کسی در جنگ بیشتر موثر است بلکه نیاز است تلاشهایمان را یکپارچه کنیم.



آمریکا به دنبال پیگیری پروژه ملت سازی است. تمام پروژه های آمریکایی ها درمنطقه باشکست رو به رو شده است. آمریکااز نظر ما کاملاً محکوم است. سال پیش به مقامات فرانسه و دیگر حامیان تروریست ها ازطریق رسانه ها هشدار دادیم ولی تاکنون توجهی نکرده است واز تروریست ها همه جانبه کمک وحمایت کرده است. که با توجه به پیوستن بیش از ۱۰۰۰ فرانسوی به داعش، بازگشت این افرادبه پاریس قطعا برای دولت و مردم فرانسه خطرناک خواهد بود. حضورنظارمیان آمریکا درمنطقه خاورمیانه عامل ناآرامی درمنطقه خاورمیانه است. آمریکا با کمک عربستان سعودی وقطر وترکیه، تروریست وسلاح به سوریه می فرستد. آمریکا مجرم اصلی منطقه خاورمیان است. آمریکا ازانتدا به تروریست های سوریه وعراق تسلیحات می داده است. حمایت آمریکا ازبه قدرت رسیدن گروهک تروریستی داعش درسوریه وعراق است. آمریکا به خون مسلمانان آغشته است. داعش زیرنظرآمریکا بین عراق وسوریه جابجا می شود. افزایش فعالیت داش با حمایت آمریکا است. سکوت تمام سازمان های بین المللی دربرابر جنایت های آمریکا بی شرمانه وبی شرمی و شرم آوراست. آمریکا وتمام سازمان های بین المللی ثابت کرده است که دوست واقعی داعش ودیگرگروه های تروریستی و رژیم کودک کش صهیونیستی و رژیم مسلمان کش آل سعود هستند. آمریکا جنایتکار شماره یک درجهان و به ویژه منطقه خاورمیانه محموله تسلیحاتی خود را از راه زمین به معارضین سوری رساند مخالفان سوری هیچ تفاوتی با گروهای تروریستی دیگرندارد. ولی آمریکایی ها و غربی ها جنایتکار وخیانتکار وتمام سازمان های بین المللی تاکنون نمی فهمند. آمریکا جنایتکار وخیانتکارحق ندارد برای مردم سوریه تعیین تکلیف کند. عربستان سعودی جنایتکار وخیانتکار حق ندارد برای مردم سوریه تعیین تکلیف کند. ترکیه جنایتکاروخیانتکارحق ندارد برای مردم سوریه تعیین تکلیف کند. انگلیس جنایتکار وخیانتکار حق ندارد برای مردم سوریه تعیین تکلیف کند. آمریکا، مسئول همه فجایع درعراق وافغانستان وسوریه ولنبان ونوارغزه وفلسطین ومصر ویمن ولیبی و… است. بیگانگان با همه حمایت های خود از گروه های تروریستی پیروزنخواهند شد. حامیان گروه های تروریستی ازگروه های تکفیری وتروریستی ضربه خواهد خورد. عربستان سعودی حامی تروریسم وهابی وتروریست های سوریه است. آمریکا باید کشورهای عربی وتروریست ها را به حال خود رها کند. فقط ایران و روسیه درحال مقابله با داعش است. نه آمریکا ومتحدانش آمریکا قوانین بین المللی ر برای رسیدن به اهدافش نقض می کند. پیوستن جوانان نجس حشی غربی به گروه های تروریستی رنگ خطری برای اروپاست. تمام نیروی های تروریست ها در منطقه خاورمیانه تحت نظارت مدیریت با رهبری آمریکا است. آمریکا در منطقه بن بست کامل رسیده است. آمریکا خودش بزرگترین ناقض حقوق بشردرجهان است. هرجا جنایت وخیانت وتجاوز ستم وظلمی است رد پای آمریکا را می تواند دید. جنایات داعش ازسوی آمریکا مورد حمایت قرارمی گیرد ولی سران عراق از ۲۰۰۳ تاکنون نمی فهمند. تجاوز داعش داعش به خاک سوریه وعراق و… با چراغ سبزآمریکا صورت گرفته است. آمریکا به دنبال پیگیری پروژه ملت سازی است. تمام پروژه های آمریکایی ها درمنطقه باشکست رو به رو شده است. آمریکااز نظر ما کاملاً محکوم است. سال پیش به مقامات فرانسه و دیگر حامیان تروریست ها ازطریق رسانه ها هشدار دادیم ولی تاکنون توجهی نکرده است واز تروریست ها همه جانبه کمک وحمایت کرده است. که با توجه به پیوستن بیش از ۱۰۰۰ فرانسوی به داعش، بازگشت این افرادبه پاریس قطعا برای دولت و مردم فرانسه خطرناک خواهد بود.


غربی ها باید پاسخگوی حمایت خود از داعش باشند / ادعای آنها در مبارزه با داعش دروغ است.


سران عربستان سعودی و سران ترکیه باید به جرم حمایت از داعش و دیگر گروه های تروریستی محاکمه شوند.



چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / باراک اوباما، آمریکا بزرگترین قاتل مسلمانان درجهان است و بزرگترین تامین سلاح برای تروریست هاست.. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / جان کری. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / بان کی مون، تمام سازمان های بین المللی مقصر اصلی جنایات حامیان تروریست هاست.. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / دیوید کامرون، انگلیس بزرگترین تایمن تروریست وسلاح درمنطقه خاورمیانه است. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / فیلیپ هاموند. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / اولاند، فرانسه بزرگترین تامین تروریست وسلاح برای تروریست هاست. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / رجب طیب اردوغان، ترکیه، بزرگترین قاتل مسلمانان درمنطقه خاورمیانه است و بزرگترین تامین وتروریست و سلاح برای تروریست هاست.. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / احمد داود اوغلو. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / ملک سلمان، عربستان سعودی یکی ازحامی اصلی مالی تمام تروریست هاست.. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / عادل الجبیر. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / امیرقطر، قطریکی ازحامی اصلی مالی تمام تروریست هاست. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / نتانیاهو، رژیم کودک صهیونیستی قاتل کودکان درمنطقه خاورمیانه است. سرد مداران غرب باید شرم کنند. حامیان تروریستم، گرفتارتروریست های خود ساخته شده اند. اعتراف عضوداعش: سازمان اطلاعات ترکیه ما را درارسال سلاح به سوریه همراهی می کرد. ائتلاف بین درسوریه وعراق غیرقانونی است. ائتلاف بین المللی به دنبال نابود کردن عراق وسوریه است. نه داعش. آمریکا به اسم دموکراسی جنگ افروزی می کند. مبارزه آمریکا با داعش دروغ بزرگ است. آمریکا تروریسم را برای تامین منافع خود به وجود آورده اند. افشارگری عضوداعش: مرزهای ترکیه برای ما بازاست. مسلمانان نفرت خود از حامیان تروریست ها اعلام کنند. سکوت دنیا درمقابل جنایت های حامیان تروریست ها رسوایی بزرگ است. تمام نهاد های بین المللی تماشاگر کشتار حامیان تروریست ها هستند مردم مظلوم منطقه خاورمیانه به دست حامیان تروریست ها کشته می شود و تمام سازمان های بین المللی فقط به تماشانشسته اند مسلمانان مقابل جنایتکاران کوتاه نخواهند آمد.




آمریکا به دنبال پیگیری پروژه ملت سازی است. تمام پروژه های آمریکایی ها درمنطقه باشکست رو به رو شده است. آمریکااز نظر ما کاملاً محکوم است. سال پیش به مقامات فرانسه و دیگر حامیان تروریست ها ازطریق رسانه ها هشدار دادیم ولی تاکنون توجهی نکرده است واز تروریست ها همه جانبه کمک وحمایت کرده است. که با توجه به پیوستن بیش از ۱۰۰۰ فرانسوی به داعش، بازگشت این افرادبه پاریس قطعا برای دولت و مردم فرانسه خطرناک خواهد بود. حضورنظارمیان آمریکا درمنطقه خاورمیانه عامل ناآرامی درمنطقه خاورمیانه است. آمریکا با کمک عربستان سعودی وقطر وترکیه، تروریست وسلاح به سوریه می فرستد. آمریکا مجرم اصلی منطقه خاورمیان است. آمریکا ازانتدا به تروریست های سوریه وعراق تسلیحات می داده است. حمایت آمریکا ازبه قدرت رسیدن گروهک تروریستی داعش درسوریه وعراق است. آمریکا به خون مسلمانان آغشته است. داعش زیرنظرآمریکا بین عراق وسوریه جابجا می شود. افزایش فعالیت داش با حمایت آمریکا است. سکوت تمام سازمان های بین المللی دربرابر جنایت های آمریکا بی شرمانه وبی شرمی و شرم آوراست. آمریکا وتمام سازمان های بین المللی ثابت کرده است که دوست واقعی داعش ودیگرگروه های تروریستی و رژیم کودک کش صهیونیستی و رژیم مسلمان کش آل سعود هستند. آمریکا جنایتکار شماره یک درجهان و به ویژه منطقه خاورمیانه محموله تسلیحاتی خود را از راه زمین به معارضین سوری رساند مخالفان سوری هیچ تفاوتی با گروهای تروریستی دیگرندارد. ولی آمریکایی ها و غربی ها جنایتکار وخیانتکار وتمام سازمان های بین المللی تاکنون نمی فهمند. آمریکا جنایتکار وخیانتکارحق ندارد برای مردم سوریه تعیین تکلیف کند. عربستان سعودی جنایتکار وخیانتکار حق ندارد برای مردم سوریه تعیین تکلیف کند. ترکیه جنایتکاروخیانتکارحق ندارد برای مردم سوریه تعیین تکلیف کند. انگلیس جنایتکار وخیانتکار حق ندارد برای مردم سوریه تعیین تکلیف کند. آمریکا، مسئول همه فجایع درعراق وافغانستان وسوریه ولنبان ونوارغزه وفلسطین ومصر ویمن ولیبی و… است. بیگانگان با همه حمایت های خود از گروه های تروریستی پیروزنخواهند شد. حامیان گروه های تروریستی ازگروه های تکفیری وتروریستی ضربه خواهد خورد. عربستان سعودی حامی تروریسم وهابی وتروریست های سوریه است. آمریکا باید کشورهای عربی وتروریست ها را به حال خود رها کند. فقط ایران و روسیه درحال مقابله با داعش است. نه آمریکا ومتحدانش آمریکا قوانین بین المللی ر برای رسیدن به اهدافش نقض می کند. پیوستن جوانان نجس حشی غربی به گروه های تروریستی رنگ خطری برای اروپاست. تمام نیروی های تروریست ها در منطقه خاورمیانه تحت نظارت مدیریت با رهبری آمریکا است. آمریکا در منطقه بن بست کامل رسیده است. آمریکا خودش بزرگترین ناقض حقوق بشردرجهان است. هرجا جنایت وخیانت وتجاوز ستم وظلمی است رد پای آمریکا را می تواند دید. جنایات داعش ازسوی آمریکا مورد حمایت قرارمی گیرد ولی سران عراق از ۲۰۰۳ تاکنون نمی فهمند. تجاوز داعش داعش به خاک سوریه وعراق و… با چراغ سبزآمریکا صورت گرفته است. آمریکا به دنبال پیگیری پروژه ملت سازی است. تمام پروژه های آمریکایی ها درمنطقه باشکست رو به رو شده است. آمریکااز نظر ما کاملاً محکوم است. سال پیش به مقامات فرانسه و دیگر حامیان تروریست ها ازطریق رسانه ها هشدار دادیم ولی تاکنون توجهی نکرده است واز تروریست ها همه جانبه کمک وحمایت کرده است. که با توجه به پیوستن بیش از ۱۰۰۰ فرانسوی به داعش، بازگشت این افرادبه پاریس قطعا برای دولت و مردم فرانسه خطرناک خواهد بود.




چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / باراک اوباما، آمریکا بزرگترین قاتل مسلمانان درجهان است و بزرگترین تامین سلاح برای تروریست هاست.. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / جان کری. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / بان کی مون، تمام سازمان های بین المللی مقصر اصلی جنایات حامیان تروریست هاست.. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / دیوید کامرون، انگلیس بزرگترین تایمن تروریست وسلاح درمنطقه خاورمیانه است. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / فیلیپ هاموند. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / اولاند، فرانسه بزرگترین تامین تروریست وسلاح برای تروریست هاست. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / رجب طیب اردوغان، ترکیه، بزرگترین قاتل مسلمانان درمنطقه خاورمیانه است و بزرگترین تامین وتروریست و سلاح برای تروریست هاست.. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / احمد داود اوغلو. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / ملک سلمان، عربستان سعودی یکی ازحامی اصلی مالی تمام تروریست هاست.. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / عادل الجبیر. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / امیرقطر، قطریکی ازحامی اصلی مالی تمام تروریست هاست. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / نتانیاهو، رژیم کودک صهیونیستی قاتل کودکان درمنطقه خاورمیانه است. سرد مداران غرب باید شرم کنند. حامیان تروریستم، گرفتارتروریست های خود ساخته شده اند. اعتراف عضوداعش: سازمان اطلاعات ترکیه ما را درارسال سلاح به سوریه همراهی می کرد. ائتلاف بین درسوریه وعراق غیرقانونی است. ائتلاف بین المللی به دنبال نابود کردن عراق وسوریه است. نه داعش. آمریکا به اسم دموکراسی جنگ افروزی می کند. مبارزه آمریکا با داعش دروغ بزرگ است. آمریکا تروریسم را برای تامین منافع خود به وجود آورده اند. افشارگری عضوداعش: مرزهای ترکیه برای ما بازاست. مسلمانان نفرت خود از حامیان تروریست ها اعلام کنند. سکوت دنیا درمقابل جنایت های حامیان تروریست ها رسوایی بزرگ است. تمام نهاد های بین المللی تماشاگر کشتار حامیان تروریست ها هستند مردم مظلوم منطقه خاورمیانه به دست حامیان تروریست ها کشته می شود و تمام سازمان های بین المللی فقط به تماشانشسته اند مسلمانان مقابل جنایتکاران کوتاه نخواهند آمد.




۹۹ درصد تروریست ه ازترکیه به سوریه می روند. اردوغان ترکیه را به دیکتاتوری کشانده است. رئیس جمهورترکیه همچون یک دیکتاتوررفتارمی کند. تروریست ها کشورهای اروپایی ازخاک ترکیه به سوریه وعراق اعزام می شود. لیبی دراعتراض به حمایت آنکارا ازتروریست ها تمام شرکت های ترکیه ای را اخراج کرد. اردوغان و عادل الجبیر و ملک سلمان جنایتکارجنگی است / مدعیان حقوق بشر بی شرمانه به مخالفان سوری درسوریه کمک وحمایت می کنند. درعربستان جان حیوانات بیش ازجان انسانها ارزش دارد. حامیان تروریسم، گرفتارتروریست های خود ساخته شده اند. سه شنبه ۲۳دی ۱۳۹۳ اعتراف رسمی ترکیه به جنایت علیه سوریه. ازشروع ناآرامی ها درسوریه ۲۳ هزارتروریست درترکیه درمان شدند. اردوغان مانند تروریست ها مرتکب جنایت علیه بشریت شده است. دادگاه بین المللی کیفری باید دررابطه با جنایات ترکیه تحقیق کند. که این اقدامات ازنظر قوانین بین المللی جنایت جنگی به شمارمی رود. نرکیه ازداعش وجبهه النصره و دیگرگروهک تکفیری حمایت می کند / هیچ سلاحی بدون اطلاع ترکیه وارد سوریه نمی شود. که ترکیه با داعش وجبهه النصره ودیگر گروه های تروریستی ارتباط عملی ومیدانی دارد. ترکیه درمدت پنج سال است مرزخود را برای تروریست ها بازگذاشته است. ترکیه، فرقی با داعش ندارد. دشمن واقعی اسلام ترکیه است. داعش پیاده پیاده نظام ترکیه است. ترکیه مسئول اقدامات داعش است. ارسال سلاح ازتروریست به سوریه جرمی علیه بشریت است ولی سران ترکیه نمی فهمند. سلاحهای ارسالی ترکیه به سوریه دردست نیروهای داعش است. رسانه ها چهره زشت ترکیه را نشان دهند. سازمان های مدعی حقوق بشرچرا دربرابر جنایات ترکیه درسوریه سکوت کرده اند. ترکیه با کمک عربستان وقطر، تروریست و سلاح به سوریه فرستد. ترکیه ازابتدا به تروریست های سوریه تسلیحات می داده است. ترکیه مجرم اصلی جنایات سوریه است. دولت ترکیه به کشورها همسایگان خود بزرگترین خیانت کرده است. دخالت ترکیه درامور داخلی دیگر کشورها نقض آشکارقوانین بین المللی است. عادل الجبیرمخالف با دین وسلام وقرآن ومسلمانان وبشریت است نه اسد. عادل الجبیر درک نمی کند یا دروغ می گوید ویا ناوارد وبی اطلاع است. آل سعود با بمباران وحشیانه روی سرائیل را سفید کرد. حملات عربستان سعودی نجس وحشی به یمن مصداق جنایات جنگی است. عربستان جنایتکارشماره یک درمنطقه خاورمیانه با سلاح آمریکایی وانگیسی و اسرائیلی وآلمانی و فرانسوی مردم یمن را می کشد. آمریکا وغربی ها تنها برای دیگران ادعای حقوق بشرمی کنند. آمریکا وغربی جنایات سعودی ها دریمن حمایت کرده است. شرم نمی کنند. بردست داشتن ترکیه درورود تروریست ها به سوریه وعراق، اردوغان نماینده عثمانی است. اداره آماردولتی ترکیه: درسال جاری ۱۳۴ تن سلاح به تروریست ها فروخته شد. فقط ایران و روسیه حق صلاحیت مبارزه با تروریسم دارد نه آمریکا ومتحدانش

آمریکا وعربستان سعودی وترکیه، عامل همه حوادثتروریستی درجهان است.


حامیان تروریست ها ثابت کرده است بزرگ ترین دشمن واقعی دین اسلام وقرآن ومسلمانان وبشریت هسستند. برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی پیمانکار رژیم صهیونیستی درمنطقه هستند. آمریکا، عامل تهدید کننده امنیت منطقه ای وجهانی است. درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا درکاراست. داعشی ها، مزدوران آمریکا ومتحدانش هستند. آمریکا نمی خواهد درگیری درسوریه وعراق ولنبان و… پایان یابد. ائتلاف مبارزه با تروریسم دروغ است. داعش وجبهه النصره درجهب منافع صهیونیست ها اقدام می کنند. دولت ترکیه مسئول خونهای ریخته شده درسوریه وعراق ولنبان و… است. ارسال سلاح ازتروریست به سوریه جرمی علیه بشریت است. ترکیه بزرگترین کارخانه تولید تروریسم درجهان است. سلاحهای ارسال ترکیه به سوریه دردست نیروهای داعش است. داعش جسد دختران کرد را به تمایش گذاشت / مدعیان مبارزه با داعش کجا هستند. دادگاه بین المللی برای رسیدگی به جنایات حامیان تروریست ها تشکیل شود. با انتقاد ازسکوت سازمان های به اصطلاح حقوق بشروشورای ضد امنیت سازمان ملل نسبت به تجاوزگری حامیان تروریست ها وکشتارمسلمانان درسوریه وعراق ویمن ولنبان و…، این نهاد ها برای بی توجهی به حقوق انسان های مظلوم درمنطقه خاورمیانه نزد افکارعموعی جهانیان چه پاسخی دارند؟


. سه شنبه ۲۳دی ۱۳۹۳ اعتراف رسمی ترکیه به جنایت علیه سوریه. ازشروع ناآرامی ها درسوریه ۲۳ هزارتروریست درترکیه درمان شدند.



سازمان اطلاعات ترکیه درمدت 6 سال شورشیان سوری را تسلیح می کند.
هدایت تروریست ها دراستان ادلب سوریه برعهده رئیس سازمان اطلاعات ترکیه است.
رئیس دستگاه اطلاعاتی ترکیه شخصا جنگ درسوریه را مدیریت می کند.

جنایات داعش ودیگرگروهک تکفیری ها درمدت 6 سال درسوریه وعراق ولبنان و... ازسوی سران ترکیه مورد حمایت قرارمی گیرد.

درپاسخ به رجب طیب اردوغان نجس وحشی رئیس اصلی تروریست ها درمنطقه خاورمیانه
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

جنگندههای ترکیهای حریم هوایی عراق را نقض کردند
شبکه تلویزیونی المیادین در خبر فوری اعلام کرد: جنگنده های ارتش ترکیه با نقض حریم هوایی عراق در ارتفاع پایین بر فراز منطقه زاخو در استان دهوک عراق پرواز کردند.

تا زمانی که مردم مظلوم توسط آمریکا وعربستان وقطر وترکیه با همدستی تمام تروریست ها در سوریه کشته می شوند، مذاکرات با حامیان تروریست ها فایدهای ندارد.


آنها، نمایندگان مخالفان دولت سوریه در مذاکرات ژنو3، قاتل سوری هاست. مخالفان سوری درمدت 6 سال است با کمک های و حمایت های همه جانبه آمریکا وعربستان سعودی و امارات و قطر و اردن وترکیه و انگلیس و اسرائیل، بیش از 290 هزارنفرانسان ها بی گناه را قتل عام کرده است. مذاکرات با مخالفان سوری،خیانت به خون مظلومان ومسلمانان است. کسی و کسانی با همدستی کشورهای خارجی وتروریست ها، به زنان و دختران سوری تجاوز بی رحمانه می کنند مردم بی گناه کشورخودش قتل عام وتجاوز و... انجام داده است جرم اش اعدام است نه مذاکره درنشست ژنو3 مخالفان سوری هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگر ندارد. ارتش آزاد هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگرندارد. ترکیه هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگرندارد. دیدار نماینده دبیرکل سازمان ملل با مخالفان سوری دژنو، خییانت به مظلومان ومسلمانان است.


جنایات صدام ارسوی سران نجس حشی عربستان سعودی مورد حمایت قرارمی گیرد. جنایات تروریست ها درمدت افغانستان و پاکستان 17 سال ازعربستان جنایتکارمورد حمایت قرارمی گیرد. جنایات تمام تروریست ها درمدت 6 سال درسوریه وعراق ومنطقه ازعربستان جنایتکارمورد حمایت قرارمی گیرد. جنایات ترکیه درمدت 6 سال است درسوریه وعراق ومنطقه ازسوی عربستان سعودی مورد حمایت قرارمی گیرد. جنایات القاعده وداعش دریمن ازسوی عربستان سعودی مورد حمایت قرارمی گیرد. جنایات القاعده وداعش درلیبی ومصرازعربستان سعودی مورد حمایت قرارمی گیرد. جنایات رژیم صهونیستی درنوارغزه وفلسطین ازسوی عربستان سعودی مورد حمایت قرارمی گیرد. جنایات آمریکا وانگلیس دریمن با کمک مالی عربستان مورد حمایت قرارمی گیرد. جنایات آمریکا وانگلیس درمدت 6 سال درسوریه ویمن با کمک مالی عربستان مورد حمایت قرارمی گیرد. دنیا دربرابرجنایات سران عربستان سکوت نکنند. آل سعود بای به همه ملت های مسلمان پاسخگو باشد. حادثه منا درطول تاریخ بی سابقه بوده است. دولت سعودی حامی تروریست ها است. آل سعود توان مدیریت حج را ندارد. آل سعود برای اسلام خطراست. عربستان، بزرگترین خطر برای مسلمانان است.

آل سعود برای اسلام یک فاجعه است. عربستان سعودی درمنطقه به بن کامل رسیده است. ارتش عربستان هیچ تفاتی با گروه های تروریستی دیگرندارد. تجاوزگری های سعودی ها با چراغ سبزآمریکا صورت گرفته است. آل سعود لیاقت مدیریت حج را ندارد. تجاوز شاهزاده سعودی به زنان خدمتکار. آل سعود نوکرآمریکاست. باید انتقام خون این جنانباختگان ازآل سعود گرفته شود. عربستان درفاجعه منا بی کفایتی وبی لیاقت خود را نشان داد. آل سعود بداند فاجعه منا عذرخواهی حل نمی شود. فاجعه منا نتیجه بی مسئولیتی رژیم آل سعود است. دنیا دربرابرجنایات آل سعود سکوت نکند. آل سعود نمی تواند برفاجعه بزرگ منا سرپوش گذارد. آل سعود باید پاسخگوی بی کفایتی خود باشد. فاجعه منا برگ دیگری ازحمایت های رژیم ال سعود بود. فاجعه منا نتیجه مدیریت اشتباه مقامات عربستانی بود. رژیم آل سعود بداند فاجعه منا عمدی بوده است با عذرخواهی حل نمی شود. آل لیاقت خاد می حرمین شریغین را ندارد. آل سعود باید دردادگاه های بین المللی محاکمه شوند. حکام رژیم آل سعود درمسلمان کشی و کودک کشی و آدم کشی با صهیونیست ها رقابت می کنند. که حرف دل مظلومان و مسلمانان



عربستان جنایتکارشماره یک، دریک روزه درمکه ده هزار حاجی ها را قتل عام کرده.
عربستان جناییتکاردرجه یک درمدت 10 ماه است بیش از 10 هزار نفر انسان های بی گناه را دریمن قتل عام کرده.
سعودی ها جنایتکاردرمدت 6 سال است درسوریه وعراق ولبنان و... بیش از998 هزارنفر انسان های بی گناه را با همدستی تمام تروریست ها وپشتیبانی آمریکا قتل عام کرده است وهمچنان نیز ادامه می دهد.


آمریکاو همپیمانانش مسئول «آسیب زدن» به گفتگوهای صلح سوریه در ژنو هستند.


ما هرگزهمدستی آمریکا وهم پییمانش با تروریستها را فراموش نمی کنیم.
ما هرگز همدستی آمریکا با تروریست ها در سوریه را فراموش نخواهد کرد.
ما هرگز همدستی عربستان سعودی با تروریست ها در سوریه را فراموش نخواهد کرد.
ما هرگز همدستی قطر با تروریست ها در سوریه را فراموش نخواهد کرد.
ما هرگز همدستی ترکیه با تروریست ها در سوریه را فراموش نخواهد کرد.


روستاهای میان حلب و مرز ترکیه تحت تسلط ارتش سوریه قرار گرفت.
شماری از غیر نظامیان درحملات هوایی ترکیه به عراق کشته شدند.
ترکیه ازتکفیری ها بدتراست.
ترکیه همان داعش است.
ترکیه همان مخالفان سوری است.
ترکیه همان ارتش آزاد است.
ترکیه همان جبهه النصره است.
ترکیه همان شورشیان سوری است.
ترکیه، هیچ فرقی با تمام تروریست ها ندارد.
سوریه وعراق و به ویژه کشورهای اسلامی درمورد جنایت های وخیانت های وتجاوز های کشورترکیه درمدت 6 سال است کوتاهی کرده است .
حمایت ترکیه درمدت 6 سال ازتروریست ها، تجاوز به کشورهای اسلامی است.
ترکیه درجنایت های تروریست های شریک است. جنایات ترکیه ازسوی نهاد های بین المللی خیانتکارمورد حمایت قرارمی گیرد.

ما درمدت 6 سال است ازطریق رسانه ها آمریکا وعربستان وقطر وترکیه را حامی اصلی تروریست ها اعلام کردیم
که حرف دل مظلومان و مسلمانان


99 درصد کشورهای به اصطلاح اسلامی درمدت 6 سال با همدستی آمریکا عامل اصلی تروریسم داعش و دیگر گروهک تکفیری ها درمنطقه خاورمیانه هستند.
99 درصد کشورهای به اصطلاح اسلامی همه جانبه کمک های و حمایت های مالی وتسلیحاتی وآموزشی و... تمام تروریست ها درمنطقه خاورمیانه و به ویژه سوریه وعراق ویمن با نظارت ومدیریت و رهبری آمریکا هستند.
کشورهای اسلامی با مدیریت آمریکا عامل همه گرفتاریهای مظلومان ومسلمانان است.

آنها، نمایندگان مخالفان دولت سوریه در مذاکرات ژنو3، قاتل سوری هاست.
مخالفان سوری درمدت 6 سال است با کمک های و حمایت های همه جانبه آمریکا وعربستان سعودی و امارات و قطر و اردن وترکیه و انگلیس و اسرائیل، بیش از 290 هزارنفرانسان ها بی گناه را قتل عام کرده است.
مذاکرات با مخالفان سوری،خیانت به خون مظلومان ومسلمانان است.
کسی و کسانی با همدستی کشورهای خارجی وتروریست ها، به زنان و دختران سوری تجاوز بی رحمانه می کنند مردم بی گناه کشورخودش قتل عام وتجاوز و... انجام داده است جرم اش اعدام است نه مذاکره درنشست ژنو3
مخالفان سوری هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگر ندارد.
ارتش آزاد هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگرندارد.
ترکیه هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگرندارد.
دیدار نماینده دبیرکل سازمان ملل با مخالفان سوری دژنو، خییانت به مظلومان ومسلمانان است.

وحشت حامیان تروریستها از بسته شدن راههای تدارکاتی با ترکیه
حامیان گروههای تروریستی از بسته شدن راه های تدارکاتی خود با ترکیه که از آنها حمایت همه جانبه می کند، به وحشت افتاده اند.
کشورترکیه ددرمدت 6 سال است با کمک عربستان وقطر با رهبری آمریکا، تروریست وسلاح به سوریه می فرستد.

راز رشد قاچاق و فروش نفت توسط داعش چیست؟



العبادی: مسیر قاچاق نفت داعش از ترکیه است



روزنامه آلمانی: پسر اردوغان، وزیر نفت داعش است!



وسوسه نفت موصل، ترکیه را به عراق کشاند!



آمریکا برای حمایت از داعش، تانکرهای نفت را "نمیبیند"



تأکید مخالفان ترک بر دخالت اردوغان در قاچاق نفت



پهپادهای آمریکا بر فراز مناطق قاچاق نفت داعش +فیلم



ارائه اسناد قاچاق نفت توسط داعش به سازمان ملل



ترکیه در مقابل نفت به داعش سلاح میدهد



فیلم ورود نفتکشهای داعش به ترکیه



تصاویرخرید نفت داعش توسط ترکیه را دراختیار داریم



پوتین: جنگنده روسی برای تضمین قاچاق نفت سرنگون شد



اسلحه از ترکیه؛ نفت و آثار باستانی از داعش



معلم: ترکیه در قاچاق نفت سوریه و عراق دست دارد



واکنش اردوغان به خریداری نفت از داعش



حمله به مخازن نفت داعش در سوریه + فیلم


انهدام حدود 500 تانکر قاچاق نفت داعش


انهدام دهها نفتکش داعش در شرق سوریه



سود 50 میلیون دلاری داعش از فروش نفت


رانندگان تانکرهای داعش ترکیهای هستند !



افشای همکاری سرویس امنیتی ترکیه با داعش



اسیر داعشی ارتباط ترکیه با داعش را فاش کرد



روسیه اطلاعات همکاری ترکیه با داعش را به فرانسه داد



ترکیه شاهرگ حیاتی داعش است

برای ما آمریکا، انگلیس و فرانسه و داعش و مخالفان سوری وترکیه و عربستان سعودی وقطرو دیگرگروه های تروریستی فرقی ندارد

حضورنظارمیان آمریکا درمنطقه خاورمیانه عامل ناآرامی درمنطقه خاورمیانه است.
آمریکا با کمک عربستان سعودی وقطر وترکیه ، تروریست وسلاح به سوریه می فرستد.آمریکا مجرم اصلی منطقه خاورمیان است.آمریکا ازانتدا به تروریست های سوریه وعراق تسلیحات می داده است. حمایت آمریکا ازبه قدرت رسیدن گروهک تروریستی داعش درسوریه وعراق است.
آمریکا به خون مسلمانان آغشته است. داعش زیرنظرآمریکا بین عراق وسوریه جابجا می شود. افزایش فعالیت داش با حمایت آمریکا است.
سکوت تمام سازمان های بین المللی دربرابر جنایت های آمریکا بی شرمانه وبی شرمی و شرم آوراست.
آمریکا وتمام سازمان های بین المللی ثابت کرده است که دوست واقعی داعش ودیگرگروه های تروریستی و رژیم کودک کش صهیونیستی و رژیم مسلمان کش آل سعود هستند.


آمریکا جنایتکار شماره یک درجهان و به ویژه منطقه خاورمیانه محموله تسلیحاتی خود را از راه زمین به معارضین سوری رساند
مخالفان سوری هیچ تفاوتی با گروهای تروریستی دیگرندارد. ولی آمریکایی ها و غربی ها جنایتکار وخیانتکار وتمام سازمان های بین المللی تاکنون نمی فهمند.


آمریکا جنایتکار وخیانتکارحق ندارد برای مردم سوریه تعیین تکلیف کند.
عربستان سعودی جنایتکار وخیانتکار حق ندارد برای مردم سوریه تعیین تکلیف کند.
ترکیه جنایتکاروخیانتکارحق ندارد برای مردم سوریه تعیین تکلیف کند.
انگلیس جنایتکار وخیانتکار حق ندارد برای مردم سوریه تعیین تکلیف کند.



آمریکا، مسئول همه فجایع درعراق وافغانستان وسوریه ولنبان ونوارغزه وفلسطین ومصر ویمن ولیبی و... است.
بیگانگان با همه حمایت های خود از گروه های تروریستی پیروزنخواهند شد.
حامیان گروه های تروریستی ازگروه های تکفیری وتروریستی ضربه خواهد خورد.
عربستان سعودی حامی تروریسم وهابی وتروریست های سوریه است.
آمریکا باید کشورهای عربی وتروریست ها را به حال خود رها کند.

فقط ایران و روسیه درحال مقابله با داعش است. نه آمریکا ومتحدانش
آمریکا قوانین بین المللی ر برای رسیدن به اهدافش نقض می کند.

پیوستن جوانان نجس حشی غربی به گروه های تروریستی رنگ خطری برای اروپاست.


تمام نيروي هاي تروريست ها در منطقه خاورميانه تحت نظارت مديريت با رهبري آمريکا است. آمريکا در منطقه بن بست کامل رسيده است.
آمريکا خودش بزرگترين ناقض حقوق بشردرجهان است.


هرجا جنایت وخیانت وتجاوز ستم وظلمی است رد پای آمریکا را می تواند دید.
جنایات داعش ازسوی آمریکا مورد حمایت قرارمی گیرد ولی سران عراق از 2003 تاکنون نمی فهمند.
تجاوز داعش داعش به خاک سوریه وعراق و... با چراغ سبزآمریکا صورت گرفته است.


آمریکا به دنبال پیگیری پروژه ملت سازی است.
تمام پروژه های آمریکایی ها درمنطقه باشکست رو به رو شده است.
آمریکااز نظر ما کاملاً محکوم است.

4 سال پیش به مقامات فرانسه و دیگر حامیان تروریست ها ازطریق رسانه ها هشدار دادیم ولی تاکنون توجهی نکرده است واز تروریست ها همه جانبه کمک وحمایت کرده است.
که با توجه به پیوستن بیش از ۱۰۰۰ فرانسوی به داعش، بازگشت این افرادبه پاریس قطعا برای دولت و مردم فرانسه خطرناک خواهد بود.




آمریکا به دنبال پیگیری پروژه ملت سازی است. تمام پروژه های آمریکایی ها درمنطقه باشکست رو به رو شده است. آمریکااز نظر ما کاملاً محکوم است. سال پیش به مقامات فرانسه و دیگر حامیان تروریست ها ازطریق رسانه ها هشدار دادیم ولی تاکنون توجهی نکرده است واز تروریست ها همه جانبه کمک وحمایت کرده است. که با توجه به پیوستن بیش از ۱۰۰۰ فرانسوی به داعش، بازگشت این افرادبه پاریس قطعا برای دولت و مردم فرانسه خطرناک خواهد بود. حضورنظارمیان آمریکا درمنطقه خاورمیانه عامل ناآرامی درمنطقه خاورمیانه است. آمریکا با کمک عربستان سعودی وقطر وترکیه، تروریست وسلاح به سوریه می فرستد. آمریکا مجرم اصلی منطقه خاورمیان است. آمریکا ازانتدا به تروریست های سوریه وعراق تسلیحات می داده است. حمایت آمریکا ازبه قدرت رسیدن گروهک تروریستی داعش درسوریه وعراق است. آمریکا به خون مسلمانان آغشته است. داعش زیرنظرآمریکا بین عراق وسوریه جابجا می شود. افزایش فعالیت داش با حمایت آمریکا است. سکوت تمام سازمان های بین المللی دربرابر جنایت های آمریکا بی شرمانه وبی شرمی و شرم آوراست. آمریکا وتمام سازمان های بین المللی ثابت کرده است که دوست واقعی داعش ودیگرگروه های تروریستی و رژیم کودک کش صهیونیستی و رژیم مسلمان کش آل سعود هستند. آمریکا جنایتکار شماره یک درجهان و به ویژه منطقه خاورمیانه محموله تسلیحاتی خود را از راه زمین به معارضین سوری رساند مخالفان سوری هیچ تفاوتی با گروهای تروریستی دیگرندارد. ولی آمریکایی ها و غربی ها جنایتکار وخیانتکار وتمام سازمان های بین المللی تاکنون نمی فهمند. آمریکا جنایتکار وخیانتکارحق ندارد برای مردم سوریه تعیین تکلیف کند. عربستان سعودی جنایتکار وخیانتکار حق ندارد برای مردم سوریه تعیین تکلیف کند. ترکیه جنایتکاروخیانتکارحق ندارد برای مردم سوریه تعیین تکلیف کند. انگلیس جنایتکار وخیانتکار حق ندارد برای مردم سوریه تعیین تکلیف کند. آمریکا، مسئول همه فجایع درعراق وافغانستان وسوریه ولنبان ونوارغزه وفلسطین ومصر ویمن ولیبی و… است. بیگانگان با همه حمایت های خود از گروه های تروریستی پیروزنخواهند شد. حامیان گروه های تروریستی ازگروه های تکفیری وتروریستی ضربه خواهد خورد. عربستان سعودی حامی تروریسم وهابی وتروریست های سوریه است. آمریکا باید کشورهای عربی وتروریست ها را به حال خود رها کند. فقط ایران و روسیه درحال مقابله با داعش است. نه آمریکا ومتحدانش آمریکا قوانین بین المللی ر برای رسیدن به اهدافش نقض می کند. پیوستن جوانان نجس حشی غربی به گروه های تروریستی رنگ خطری برای اروپاست. تمام نیروی های تروریست ها در منطقه خاورمیانه تحت نظارت مدیریت با رهبری آمریکا است. آمریکا در منطقه بن بست کامل رسیده است. آمریکا خودش بزرگترین ناقض حقوق بشردرجهان است. هرجا جنایت وخیانت وتجاوز ستم وظلمی است رد پای آمریکا را می تواند دید. جنایات داعش ازسوی آمریکا مورد حمایت قرارمی گیرد ولی سران عراق از ۲۰۰۳ تاکنون نمی فهمند. تجاوز داعش داعش به خاک سوریه وعراق و… با چراغ سبزآمریکا صورت گرفته است. آمریکا به دنبال پیگیری پروژه ملت سازی است. تمام پروژه های آمریکایی ها درمنطقه باشکست رو به رو شده است. آمریکااز نظر ما کاملاً محکوم است. سال پیش به مقامات فرانسه و دیگر حامیان تروریست ها ازطریق رسانه ها هشدار دادیم ولی تاکنون توجهی نکرده است واز تروریست ها همه جانبه کمک وحمایت کرده است. که با توجه به پیوستن بیش از ۱۰۰۰ فرانسوی به داعش، بازگشت این افرادبه پاریس قطعا برای دولت و مردم فرانسه خطرناک خواهد بود.

غربی ها باید پاسخگوی حمایت خود از داعش باشند / ادعای آنها در مبارزه با داعش دروغ است.

سران عربستان سعودی و سران ترکیه باید به جرم حمایت از داعش و دیگر گروه های تروریستی محاکمه شوند.

چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / باراک اوباما، آمریکا بزرگترین قاتل مسلمانان درجهان است و بزرگترین تامین سلاح برای تروریست هاست.. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / جان کری. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / بان کی مون، تمام سازمان های بین المللی مقصر اصلی جنایات حامیان تروریست هاست.. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / دیوید کامرون، انگلیس بزرگترین تایمن تروریست وسلاح درمنطقه خاورمیانه است. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / فیلیپ هاموند. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / اولاند، فرانسه بزرگترین تامین تروریست وسلاح برای تروریست هاست. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / رجب طیب اردوغان، ترکیه، بزرگترین قاتل مسلمانان درمنطقه خاورمیانه است و بزرگترین تامین وتروریست و سلاح برای تروریست هاست.. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / احمد داود اوغلو. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / ملک سلمان، عربستان سعودی یکی ازحامی اصلی مالی تمام تروریست هاست.. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / عادل الجبیر. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / امیرقطر، قطریکی ازحامی اصلی مالی تمام تروریست هاست. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / نتانیاهو، رژیم کودک صهیونیستی قاتل کودکان درمنطقه خاورمیانه است. سرد مداران غرب باید شرم کنند. حامیان تروریستم، گرفتارتروریست های خود ساخته شده اند. اعتراف عضوداعش: سازمان اطلاعات ترکیه ما را درارسال سلاح به سوریه همراهی می کرد. ائتلاف بین درسوریه وعراق غیرقانونی است. ائتلاف بین المللی به دنبال نابود کردن عراق وسوریه است. نه داعش. آمریکا به اسم دموکراسی جنگ افروزی می کند. مبارزه آمریکا با داعش دروغ بزرگ است. آمریکا تروریسم را برای تامین منافع خود به وجود آورده اند. افشارگری عضوداعش: مرزهای ترکیه برای ما بازاست. مسلمانان نفرت خود از حامیان تروریست ها اعلام کنند. سکوت دنیا درمقابل جنایت های حامیان تروریست ها رسوایی بزرگ است. تمام نهاد های بین المللی تماشاگر کشتار حامیان تروریست ها هستند مردم مظلوم منطقه خاورمیانه به دست حامیان تروریست ها کشته می شود و تمام سازمان های بین المللی فقط به تماشانشسته اند مسلمانان مقابل جنایتکاران کوتاه نخواهند آمد.


درصد تروریست ه ازترکیه به سوریه می روند. اردوغان ترکیه را به دیکتاتوری کشانده است. رئیس جمهورترکیه همچون یک دیکتاتوررفتارمی کند. تروریست ها کشورهای اروپایی ازخاک ترکیه به سوریه وعراق اعزام می شود. لیبی دراعتراض به حمایت آنکارا ازتروریست ها تمام شرکت های ترکیه ای را اخراج کرد. اردوغان و عادل الجبیر و ملک سلمان جنایتکارجنگی است / مدعیان حقوق بشر بی شرمانه به مخالفان سوری درسوریه کمک وحمایت می کنند. درعربستان جان حیوانات بیش ازجان انسانها ارزش دارد. حامیان تروریسم، گرفتارتروریست های خود ساخته شده اند. سه شنبه ۲۳دی ۱۳۹۳ اعتراف رسمی ترکیه به جنایت علیه سوریه. ازشروع ناآرامی ها درسوریه ۲۳ هزارتروریست درترکیه درمان شدند. اردوغان مانند تروریست ها مرتکب جنایت علیه بشریت شده است. دادگاه بین المللی کیفری باید دررابطه با جنایات ترکیه تحقیق کند. که این اقدامات ازنظر قوانین بین المللی جنایت جنگی به شمارمی رود. نرکیه ازداعش وجبهه النصره و دیگرگروهک تکفیری حمایت می کند / هیچ سلاحی بدون اطلاع ترکیه وارد سوریه نمی شود. که ترکیه با داعش وجبهه النصره ودیگر گروه های تروریستی ارتباط عملی ومیدانی دارد. ترکیه درمدت پنج سال است مرزخود را برای تروریست ها بازگذاشته است. ترکیه، فرقی با داعش ندارد. دشمن واقعی اسلام ترکیه است. داعش پیاده پیاده نظام ترکیه است. ترکیه مسئول اقدامات داعش است. ارسال سلاح ازتروریست به سوریه جرمی علیه بشریت است ولی سران ترکیه نمی فهمند. سلاحهای ارسالی ترکیه به سوریه دردست نیروهای داعش است. رسانه ها چهره زشت ترکیه را نشان دهند. سازمان های مدعی حقوق بشرچرا دربرابر جنایات ترکیه درسوریه سکوت کرده اند. ترکیه با کمک عربستان وقطر، تروریست و سلاح به سوریه فرستد. ترکیه ازابتدا به تروریست های سوریه تسلیحات می داده است. ترکیه مجرم اصلی جنایات سوریه است. دولت ترکیه به کشورها همسایگان خود بزرگترین خیانت کرده است. دخالت ترکیه درامور داخلی دیگر کشورها نقض آشکارقوانین بین المللی است. عادل الجبیرمخالف با دین وسلام وقرآن ومسلمانان وبشریت است نه اسد. عادل الجبیر درک نمی کند یا دروغ می گوید ویا ناوارد وبی اطلاع است. آل سعود با بمباران وحشیانه روی سرائیل را سفید کرد. حملات عربستان سعودی نجس وحشی به یمن مصداق جنایات جنگی است. عربستان جنایتکارشماره یک درمنطقه خاورمیانه با سلاح آمریکایی وانگیسی و اسرائیلی وآلمانی و فرانسوی مردم یمن را می کشد. آمریکا وغربی ها تنها برای دیگران ادعای حقوق بشرمی کنند. آمریکا وغربی جنایات سعودی ها دریمن حمایت کرده است. شرم نمی کنند. بردست داشتن ترکیه درورود تروریست ها به سوریه وعراق، اردوغان نماینده عثمانی است. اداره آماردولتی ترکیه: درسال جاری ۱۳۴ تن سلاح به تروریست ها فروخته شد. فقط ایران و روسیه حق صلاحیت مبارزه با تروریسم دارد نه آمریکا ومتحدانش





آمریکا وعربستان سعودی وترکیه، عامل همه حوادثتروریستی درجهان است.


حامیان تروریست ها ثابت کرده است بزرگ ترین دشمن واقعی دین اسلام وقرآن ومسلمانان وبشریت هسستند. برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی پیمانکار رژیم صهیونیستی درمنطقه هستند. آمریکا، عامل تهدید کننده امنیت منطقه ای وجهانی است. درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا درکاراست. داعشی ها، مزدوران آمریکا ومتحدانش هستند. آمریکا نمی خواهد درگیری درسوریه وعراق ولنبان و… پایان یابد. ائتلاف مبارزه با تروریسم دروغ است. داعش وجبهه النصره درجهب منافع صهیونیست ها اقدام می کنند. دولت ترکیه مسئول خونهای ریخته شده درسوریه وعراق ولنبان و… است. ارسال سلاح ازتروریست به سوریه جرمی علیه بشریت است. ترکیه بزرگترین کارخانه تولید تروریسم درجهان است. سلاحهای ارسال ترکیه به سوریه دردست نیروهای داعش است. داعش جسد دختران کرد را به تمایش گذاشت / مدعیان مبارزه با داعش کجا هستند. دادگاه بین المللی برای رسیدگی به جنایات حامیان تروریست ها تشکیل شود. با انتقاد ازسکوت سازمان های به اصطلاح حقوق بشروشورای ضد امنیت سازمان ملل نسبت به تجاوزگری حامیان تروریست ها وکشتارمسلمانان درسوریه وعراق ویمن ولنبان و…، این نهاد ها برای بی توجهی به حقوق انسان های مظلوم درمنطقه خاورمیانه نزد افکارعموعی جهانیان چه پاسخی دارند؟



جنایات رژیم صهیونیستی بیش از۷۰ سال است ازسوی آمریکا جنایتکارمورد حمایت قرارمی گیرد. جنایات تمام تروریستها ازسوی آمریکا جنایتکارمورد حمایت قرارمی گیرد. جنایات عربستان سعودی درسوریه وعراق ولنبان ویمن و… ازسوی آمریکا جنایتکارمورد حمایت قرارمی گیرد. آمریکا یکی حامیان بزرگ تروریسم است.
سرنگونی هواپیمای روسی کارآمریکا بود؟


حضورنظامیان آمریکایی درخاورمیانه غیر قانونی است. حضورنظامیان آمریکا درمدت ۱۶ سال است درافغانستان غیر قانونی است. دخالت آمریکا درامورداخلی به دیگرکشورها نقض آشکارقوانین بین المللی است. آمریکا درنقض حقوق بین الملل سابقه ای تاریخی دارد. آمریکا متهم حمایت به تروریست است. دست آمریکا به خون مردم جهان اغشته است. آمریکا وانگلیس حمله به عراق درسال ۲۰۰۳ ازگازفسفر استفاده کرده است. غرب خود سلاح کشتارجمعی هستند. کشورهای غربی لیاقت شورای امنیت را ندارد.


امریکا بخش عمده مشکلات منطقه است نه بخشی از راه حل مشکلات عامل اصلی این ناامنی ها، حمایت امریکا از رژیم صهیونیستی و گروههای تروریستی است


آمریکا، عربستان، ترکیه، قطر، آلمان و… حامیان پروپاقرص تروریستهای تکفیری، داعش، النصره و… هستند که برای تضمین و بقای اسرائیل شبانهروز پول، سلاح و آموزش و نیرو هزینه کرده و به داعش تزریق میکنند. راه حل بحران سوریه تنها و تنها قطع حمایتهای این کشورهای حامی تروریسم از گروههای تروریستی مزبور است.
رجب طیب اردوغان جنایتکاری دروغگواست. ترکیه، بزرگترین خطر برای مسلمانان است. ارتش آزاد هیچ تفاوتی با گروهای تروریستی دیگر ندارد. مخالفان سوری هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگرندارد. ائتلاف آمریکا موجب تقویت داعش شده است. مدعیان حقوق بشرهیچ اقدامی دربرابر داعش انجام نداده اند. آمریکا پشت تمام اقدامات تروریستی است. باید انتقام خون این مسلمانان ازمدعیان حقوق بشرگرفته شود.

سلاح هسته ای کره شمالی بهترین مقابله دربرابر آمریکا جنایتکار است.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
0
0
همانگونه که می دانیم امروز پاکستان در افغانستان به دنبال مطرح کردن داعش است و سعی می کند از زمینه هایی که برای طالبان فراهم آوردند، داعش را نیز تقویت کنند و از زمینه حضور داعش به شکل دیگر و با عنوانی دیگر که در اصل دنباله رو مسیر طالبان هستند، مطرح شوند.

از طرف دیگر طالبان تاکنون به نوعی نیروهای بومی در کشور خوانده می شدند اما داعش یک گروه وارداتی است و در طول یک سال گذشته سعی کرده است که مانند عراق و سوریه و کشورهایی که داعش در آنها فعالیت دارد، در افغانستان هم نماینده هایی داشته باشند و افرادی را جذب کنند هرچند تاکنون موفق نشدند که چنین کاری را همه جانبه انجام دهند اما اکنون فعالیت اش را از طریق مرزهای جنوبی افغانستان، نفوذ و گسترش داده است.

فعلا ما شاهد یک سری از فعالیت های داعش در افغانستان هستیم. در حال حاضر در حدود 500 تن در نقاط مختلف افغانستان با داعش همکاری می کنند که براساس برنامه های آمریکا این تعداد افزوده خواهد شد. همانگونه که اخیرا ده ها نفر از سران طالبان به گروه داعش رفته اند و با پرچم داعش فعالیت خود را آغاز کرده اند.

آنچه شایان ذکر است اینکه قطعا در بین طالبان گروه های تندرویی هستند که سعی می کند فشار را بر مردم بیشتر وارد کنند و بر مبنای اعتقادهای خاص افراط و تفریط را بین طرفداران خود گسترش دهد و اینها کسانی هستند که به طرفداری داعش برمی خیزند.

امروز نفوذ داعش در افغانستان بیشتر بر مبنای جذب سران طالبان است تا آنها را در خدمت بگیرند و از این طریق داعش را در کشور ما نفوذ دهند هرچند بعید به نظر می رسد بتوانند در امر تصرف افغانستان مانند عراق و سوریه موفق باشند ولی موفقیت های کوتاه مدت آنها در آینده نزدیک را باید چشم انتظار باشیم.

گزارش ها نشان می دهد داعشی ها در بین مناطق پشتونشین و جنوبی کشور ما حضور دارند و در مناطق شمالی و مرکزی، داعشی ها بیشتر سعی در جذب نیرو دارند هرچند وظیفه ی افرادی که جذب این گروه می شوند، برای داعش در حد بلند کردن یک پرچم کافی است.

در این میان متاسفانه ناامنی هایی که طالبان در کشور به وجود می آورند و همچنین اختلافات درونی که در دولت وحدت ملی و بین اعضا و گروه ها وجود دارد، می تواند زمینه های تشدید حضور داعش در افغانستان را به وجود آورد و این بدان معنا است که خلاء قدرت و مشکلات امنیتی، کشور را به گروه داعش وصل می نماید.

این موضوع بسیار اساسی و مهم است. اگر داعش در افغانستان فعال شود مسلم است که برای کشورهای منطقه هم آسیب بزرگی به وجود خواهد آمد. عقیده ی بسیاری از آگاهان مسایل سیاسی این است که پاکستان به دنبال ناامنی در افغانستان است و به هیچ وجه سعی در همکاری با دولت کابل ندارد. هم دولت پاکستان و هم مزدوران شبه نظامی اش سعی می کنند بر ناامنی و مشکلات در افغانستان بیافزایند ولی قطعا اگر گروه هایی که در منطقه فعال هستند، اگر از سوی نیروهای خارجی تطمیع نشوند، به هیچ وجه در خدمت داعش نخواهند آمد.

و واقعا جای تاسف دارد که کسانی چون اشرف غنی به وعده های پاکستان و آمریکا مبنی بر آوردن صلح به افغانستان اعتماد کنند.



نظامیان پاکستان رهبری داعش در افغانستان را بدست گرفتند و داعش را در آسیای میانه توسعه میدهند و هند را تهدید میکنند و کشمیر را جهنم هندوستان تبدیل میکنند

کاملا درست است . در این هیچ جای شک نیست که طالب و داعش توسط امریکا و غرب تشکیل شد و همچنان حمایت مالی و تسلیحاتی میشوند . اما داعش در افغانستان به علاوه اینکه غربیها از این گروه خونخوار حمایت میکند پاکستانیها هم از این گروه خونخوار حمایت میکنند .چاره چیست ؟؟ دولت افغانستان فورا توافقنامه ننگین استخباراتی را با پاکستانیها لغو کند . و همچنان دولت غنی باید به وعده های فریبکارانه پاکستانیها دل بسته نکند . و دولت اشرف غنی هر چه زودتر به کشور هند روسیه ایران چین نزدیکتر شود. و هر چه زودتر عضویت سازمان شانگهای را بدست بیاورد .و همچنان دولت غنی باید به وعده های فریبکارانه امریکا و غرب بازی نخورد . وعده های غربیها همچنانکه در طول 14 سال نشان داد فقط وقت کشی است و بس . چیزیکه بسیار اهمیت دارد این است که دولت غنی باید هرچه زودتر قوای هوای و زمینی را به سلاحهای مدرن تجهیز کند .


یکی ازشاعران وروزنامه نگاران ایرانی که در دهه پنجاه توسط رژیم پهلوی اعدام گردید خسرو گلسرخی است که تفکری ازادی خواهانه داشت و این شعر ازاوست هرچند که تفکراتش بیشتر مارکسیسزم بود وبرای ما که مسلمانیم خوشایند نیست ولی شعر زیبایی در مورد ازادی وبیداری ملتها داردبنام ثقل زمین کجاست؟من در کجای جهان ایستادهام
با باری ز فریادهای خفته و خونین
ای سرزمین من !
من در کجای جهان ایستادهام؟
این استعمار
این جامه سیاه معلق را
چگونه پیوندیست
با سرزمین من؟
آن کس که سوگوار کـــرد خاک مـــرا
آیا شکست
در رفت و آمد حمل اینهمه تاراج؟
این سرزمین من چه بیدریغ بود
که سایه مطبوع خویش را
بر شانههای ذوالاکتاف پهن کـــرد
و باغها میان عطش سوخت
و از شانهها طناب گذر کـــرد
این سرزمین من چه بیدریغ بـــود
ثقل زمین کجاست
من در کجای جهان ایستادهام
با باری ز فریادهای خفته و خونین
ای سرزمین من !
من در کجای جهان ایستادهام؟(ذوالاکتاف لقب یکی از پادشاهان قدیم ایرا ن بنام شاپور دوم ساسانی که بعداز اسارت گرفتن عربها شانه وکتف انان را سوراخ میکرده وازانها طناب رد میکرده است) بقول این شاعرما امروز باید بدانیم کجا قرار داریم ،هموطنان عزیزمن ما هیچ راه انتخاب دیگری نداریم همه راهها را در این سی وپنج شش سال گذشته رفتیم،وطن ما توسط دشمنان انسانیت بمبارد شد و معنی دموکراسی امریکایی را با گوشت وپوست خود حس کردیم خانه های گلین ما بر سر مردم فقیر وبی وسع خراب گردید وجنازه ها واجساد را با دست خود بیرون می کشیدیم .هر کشوری در دنیا به منافع ملی خود نگاه میکند وافراد خود فروخته یعنی دولتها ونه ملتها برای دستیابی به دالر وچوکی حاضرند انسانیت وکرامت انسانی را فدا کنند.بناًما تنها یک راه داریم که بدانیم چه داریم وبه توانایی های ملکی تکیه کنیم .وهمدیگر را دوست بداریم ومتحد باشیم هیچ کس غم ما را نمی خورد باید دست در دست هم بدهیم وهمدیگر را تحمل کنیم وبقول رهبر فقید ایران ایت الله خمینی رحمت الله علیه وحدت کلمه رمز پیروزی ماست انوقت طالبان افغانستانی می فهمند که به مردم خود پشت نکنند ودست از خیانت وجنایت بردارندانوقت پاکستان که سهل است امریکا هم کدام غلط کرده می تواند.انوقت داعش که سهل است اسراییل هم غلطی کرده نمی تواند .بناًهموطنان ومردم عزیز من اتحاد اتحاد اتحاد همه قومیتها ومذاهب دست در دست هم.

آمریکا داعش را وارد افغانستان و پاکستان می کند

شاید گروه هایی از طالبان از جمله ملا اختر منصور و گروهی هم از ملا رسول بیایند و مذاکره کنند این راه حل رسیدن به صلح نیست


آمریکا اعلام کرده است که از مذاکرات رو در روی حکومت افغانستان با طالبان حمایت می کند. آیا این گفتگوها محقق خواهد شد و نتیجه بخش خواهد بود؟

احمد سعیدی آگاه مسایل سیاسی در برنامه «بازنگاه» گفت: شاید مذاکرات با طالبان به زودی آغاز شود اما ما نباید به مردم امیدواری کاذب دهیم. شاید گروه هایی از طالبان از جمله ملا اختر منصور و گروهی هم از ملا رسول بیایند و مذاکره کنند این راه حل رسیدن به صلح نیست. داعش، القاعده، لشکر طیبه و بسیاری گروه های دیگر وجود دارند که در جنگ با افغانستان باقی می مانند. بنابراین اگربخشی از طالبان برای مذاکره بیایند جنگ ختم نمی شود. بخشی دیگر از طالبان که از مذاکرات صلح آزرده خاطر می شوند به داعش می پیوندند و جنگ خونین تر و مشکل زا تر خواهد شد. در این روزها حکومت افغانستان خاموش است در حالیکه سرتاج عزیز اعتراف می کند که خانه های طالبان در پاکستان است و آنها در ساحه ما هستند و ما امکانات در اختیارشان قرار می دهیم. دولت افغانستان هم حق دارد برای خساراتی که از جانب طالبان دیده است غرامت بخواهد اما دولت افغانستان تا هنوز خاموش است.

این آگاه سیاسی، پروسه صلح را نتیجه بخش نمی داند و می گوید: حکومت افغانستان، نباید به مردم از مذاکرات صلح اطمینان کاذب دهد. چرا که نمی شود در افغانستان با این اوضاعی که در جریان است جنگ را با این پروسه صلح ختم کرد. حکومت باید برای سال جدید افغانستان برنامه ریزی کند و خود را برای جنگ آماده کند. چرا که دشمن نیرو گرفته و نبرد سختی را آغاز خواهد کرد. این پروسه های صلح اگر بخواهد نتیجه ای هم در بر داشته باشد حداقل دو سال را در برخواهد گرفت.

سعیدی، معتقد است کشورهایی که در مذاکرات صلح مشارکت دارند، آمریکا، چین و پاکستان و حتی حکومت افغانستان قصد برقراری صلح در کشور ندارند بلکه فقط می خواهند مردم را مشغول داشته و فریب دهند و افزود: برنامه مذاکرات صلح این است که تعدادی از گروه های طالبان به میز مذاکره کشانده شوند اما جنگ به همین شدت توسط دیگر گروه ها دوام داشته باشد. بهانه پیش برندگان مذاکرات صلح هم این است که ما بخشی از آنها را به صلح دعوت کردیم اما باقی آنها نپیوستند.

به باور وی، بحران موجود در افغانستان و منطقه نه به دست اشرف غنی، نه به دست عبدالله است و نه آنها این توان، ظرفیت و مدیریت را دارند. یک سال و نیم از حکومت این دو فرد گذشته است و همه مردم افغانستان می دانند که این دو نفر، سران بی اختیار حکومت هستند. افغانستان در حال حاضر بحران زده شده و به سوی بحران فزایی نیز می رود. این بحران هم توسط قدرتهای بزرگ برای رسیدن به اهداف شان به وجود آمده است. ضروری است که نیروهای ملی و مردمی و کسانی که دلشان برای فردا و آینده افغانستان می سوزد، جهت تعیین سرنوشت مطمین افغانستان و آوردن صلح گام بردارند وروی یک تشکل ملی برای نجات افغانستان کار کنند.

سعیدی، در پایان گفت: متاسفانه پروسه صلح در افغانستان به معنی ایجاد صلح و دوام جنگ شده است. دولت افغانستان، برای ایجاد صلح در افغانستان باید بداند که اگر ملا اختر منصور و ملا رسول به صلح بپیوندند، با باقی گروه ها مانند داعش، القاعده، با جیش محمد و... چه می کند. داعش در شرق میانه توسط آمریکا رشد کرده و گسترش یافته است.چرا که آمریکا در آنجا منافعی مانند نفت و منابع زیرزمینی دنبال می کند. حالا هم داعش در آنجا سرکوب می شود آمریکا قصد دارد آن را وارد افغانستان و پاکستان کند چرا که در اینجا هم منافع اقتصادی و نظامی بزرگی را دنبال می کند.

آمریکا از داعش در افغانستان علیه روسیه وچین استفاده ابزاری میکند
مبارزه با تروریسم، بهانه کمک نظامی آمریکا به نیجریه
یک مقام ارشد آمریکایی از افزایش کمک های نظامی واشنگتن به ارتش نیجریه به بهانه مبارزه با گروه های تروریستی خبر داد.

سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
عضو داعش: سازمان اطلاعات ترکیه مارا در ارسال سلاح به سوریه همراهی میکرد
مقامات ترکیه این روزها در تلاش هستند توجه مردم را از پروندهای منحرف کنند که نقش سازمان اطلاعات ترکیه در قاچاق سلاح به سوریه را فاش میکند.
مقامات ترکیه این روزها در تلاش هستند توجه مردم را از پروندهای منحرف کنند که نقش سازمان اطلاعات ترکیه در قاچاق سلاح به سوریه را فاش میکند.

روزنامه جمهوریت چاپ استانبول روز دوشنبه با بیان این مطلب نوشت «مهمت عسگر»، یکی از ۱۱ مظنون عضویت در داعش که دادگاه عالی «نیغده» در حال رسیدگی به اتهامات آنهاست میگوید «سازمان اطلاعات ملی» ترکیه در مراحل آغازین ناآرامیهای داخلی سوریه به آنها برای قاچاق سلاح به گروههای مخالف این کشور کمک کرده است.

این عضو داعش گفته در سال ۲۰۱۱ پس از تسلط نیروهای بشار اسد بر شهرهای شمالی سوریه و بسته شدن مسیرهای انتقال سلاح از این مناطق یکی از همکارانش به نام «حیسم توپالکا» به وی گفته قصد دارد از ترکیه اقدام به ارسال سلاح به سوریه کند.

عسگر گفته او و همکارش در حال انتقال خودرویی پر از اسلاح از مسیر روستایی در نزدیکی مرز سوریه بودهاند که نیروهای ژاندارمری ترکیه آنها را متوقف کردهاند.

توپالکا به نیروهای ژاندارمری ترکیه گفته که ورود آنها به منطقه مورد نظر هماهنگشده است. به گفته عسگر، نیروهای ژاندارمری ترکیه پس از انجام چند مکالمه تلفنی بدون بازرسی محموله خودرو به آنها اجازه عبور دادهاند.

وی گفته داخل خودروی مورد نظر ۱۰۰ سلاح رگبار متعلق به ناتو قرار دادشته و عملیات عبور با تأیید و حمایت سازمان اطلاعات ترکیه انجام شده است.



افشاگری عضو داعش: مرزهای ترکیه برای تردد ما باز است
آنکارا- ایرنا- یک تبعه تُرک عضو داعش افشا کرد که اعضای این گروه تروریستی بدون هیچ ممانعتی از سوی نیروهای تُرک براحتی بین مرزهای ترکیه و سوریه تردد می کنند.
به گزارش روزنامه محلی «بیرگون» این فرد 29 ساله که در فوریه سال 2014 به داعش محلق شد، در طول این مدت تاکنون دو بار به ترکیه آمده و به مدت 9 ماه در صفوف داعش در عراق و سوریه جنگ کرده است.
فرد یاد شده در گفت وگو با این روزنامه اظهار می کند که از سوی نیروهای داعش در آنکارا در مسجد حاجی بایرام، جذب این گروه و پس از عزیمت به شهر غازی آنتپ وارد خاک سوریه شده و به نیروهای داعش ملحق شده است.
وی گفت: ترکیه به دلیل مبارزه داعش با پ.ک.ک، هیچ مانعی در تردد نیروهای این گروه تروریستی در مرزهای این کشور و سوریه ایجاد نمی کند.
این عضو داعش در مورد احتمال وقوع عملیات تروریستی این گروه علیه ترکیه گفت: داعش به دلیل اینکه امکان تردد نیروهایش از خاک ترکیه فراهم است، این کشور را دوست دارد و این یک واقعیت است.
این تروریست داعشی تصریح کرد: داعش، دولت ترکیه را دولت طاغوت شمرده است؛ با این وجود خواستار جنگ و یا عملیات علیه ترکیه نیست و در مقابل، ترکیه هم به دلیل مبارزه داعش با پ.ک.ک، امکان تردد نیروهای داعش را فراهم می سازد.
به گفته منابع رسمی، شمار زیادی از اتباع ترک در صفوف داعش قرار دارند.
سیاستهای دوگانه دولت آنکارا در قبال داعش از سوی متحدان غربی و نیز مخالفان داخلی همواره مورد انتقاد قرار گرفته است.


عکس/ ارسال تجهیزات ترکیه برای تروریستهای سوریه
7 فروردين 1395 ساعت 2:03
فعالان رسانه ای ترک با انتشار تصاویری از ارسال محموله های خودرو و تجهیزات پیشرفته ارتباطی اهدایی تجار ترکیه به گروههای تروریستی تکفیری فعال در سوریه خبر داده اند.
فعالان رسانه ای ترک با انتشار تصاویری از ارسال محموله های خودرو و تجهیزات پیشرفته ارتباطی اهدایی تجار ترکیه به گروههای تروریستی تکفیری فعال در سوریه خبر داده اند.


پنج شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵
مقام رسمی سابق ترکیه:
تسلیحات شیمیایی از ترکیه به سوریه ارسال شد


واشنگتن مدعی است شواهدی در اختیار دارد که تایید میکند نیروهای ارتش سوریه در حمله شیمیایی ۲۱ اگوست در نزدیکی دمشق که در آن صدها شهروند سوری کشته شدند، دخالت داشته است و دولت سوریه بارها این ادعا را رد کرده است.


از پرس تی وی ، عضو سابق شورای شهر در استان حتای ترکیه گفته است که تسلیحات شیمیایی مورد استفاده در حمله ماه گذشته در سوریه از ترکیه به این کشور منتقل شده است.


محمد گونس گفت: « نیروهای امنیتی ترکیه چهار ماه قبل در عملیات جست و جو از منازل شورشیان سوری القاعده و النصره، یک سیلندر دو کیلوگرمی حاوی گاز سارین کشف کردند. آنها از مرزهای ما برای انتقال این گاز به سوریه استفاده میکنند.»

گونس خاطر نشان کرد: « دلیلی وجود ندارد که رئیس جمهور سوریه مردم خودش را بکشد.»

در همین حال، شهروندان این استان جنوبی ترکیه هم مرز با سوریه گفتند که شورشیان القاعده مرتبط با جبهه النصره از این تسلیحات استفاده کردند و نه دولت سوریه.

فرید ماینی، فعال و از ساکنان حتای میگوید: «امریکا و رژیم صهیونیستی برای سوق دادن ما به سوی جنگ این تسلیحات شیمیایی را در اختیار القاعده قرار دادند، هیچ یک از ما خواهان به راه افتادن جنگ نیستیم. ما ساکنان حتای در طول تاریخ همواره در کنار هم در صلح و آرامش زندگی کردهایم، اکنون عوامل موساد و سیا و القاعده در همه جا هستند. نگرانیم که آنها از تسلیحات شیمیایی علیه ما استفاده کنند.»

ساکنان استان حتای همچنین بر این باورند که دولت ترکیه اجازه انتقال تسلیحات از مرزهای این کشور را میدهد چرا که دولت آنکارا برای به راه انداختن جنگ علیه همسایه خود به دنبال بهانه است.

باراک اوباما، رئیس جمهور امریکا به منظور متقاعد ساختن کنگره برای حمله نظامی علیه سوریه به دلیل ادعای استفاده دولت سوریه از سلاح های شیمیایی در تلاش است .

واشنگتن مدعی است شواهدی در اختیار دارد که تایید میکند نیروهای ارتش سوریه در حمله شیمیایی ۲۱ اگوست در نزدیکی دمشق که در آن صدها شهروند سوری کشته شدند، دخالت داشته است.

دولت سوریه بارها با رد این ادعا تصریح کرده است که شورشیان فعال در خاک این کشور در تلاش برای زمینه سازی مداخله نظامی خارجیان این حمله مرگبار را انجام دادند.

باراک اوباما، رئیسجمهور امریکا اقدام نظامی علیه سوریه را به دلیل نیاز به تصویب این اقدام از سوی کنگره، به تاخیر انداخت. اعضای کنگره قرار است ۹ سپتامبر درباره این موضوع مذاکره کنند.

روسیه روز دوشنبه اعلام کرد شواهد ارائه شده از سوی امریکا که دولت سوریه را به استفاده از تسلیحات شیمیایی متهم میکند، به هیچ عنوان متقاعد کننده نیست.

سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه تصریح کرد : « وقتی از آنها می خواهید شواهد مفصل ارائه بدهند، میگویند همه اینها محرمانه است و نمیتوانیم این شواهد را به شما نشان دهیم.»

سوریه از مارس ۲۰۱۱ میلادی صحنه نا آرامیهای مرگبار است . بنابر گزارشها، قدرتهای غربی و متحدان منطقهای آنها به ویژه قطر،عربستان سعودی و ترکیه از شورشیان فعال در خاک سوریه حمایت میکنند.

کمیساریای عالی پناهجویان سازمان ملل( آنسر) روز سه شنبه اعلام کرد، شمار پناهجویانی سوری که در طول مناقشه ۲۹ ماهه سوریه از این کشور متواری شدهاند، به دو میلیون نفر رسیده است.

آنسر اعلام کرد : « سوریه صحنه ریخته شدن خون زنان، کودکان و مردانی است که اغلب در حالی که چیزی بیشتر از لباسهایشان را به همراه ندارند از مرزها خارج میشوند.»

سازمان پناهجویان سازمان ملل همچنین خاطر نشان کرد، از زمان شروع نا آرامیها در سوریه،حدود ۴.۲ میلیون نفر در داخل سوریه آواره و سرگردان شدهاند.




حوادث یمن برگ دیگری درکارنامه سیاه وننگین آمریکا وانگلیس وفرانسه و عربستان سعودی واسرائیل است. سازمان های بین المللی عروسک خیمه شب بازی آمریکا وهم پیمانانش است. سازمان های بین المللی توانایی مقابله با جنایات آمریکا وهم پیمانانش را ندارند. جنایتکاران آمریکا وهم پیمانانش باید به میزمحاکمه کشیده شوند. دادگاه بین المللی باید با جنایات جنگی آمریکا وهم پیمانانش برخورد کند.اقدامات آمریکا وهم پیمانانش جنایت جنگی است. مدعیان دروغین حقوق بشراز رژیم صهیونیستی حمایت کرده. وبه آنها جایزه 250 میلیون دلاری می دهند.باید به حامیان تروریسم رسیدگی شود.کشورهای که دم ازحقوق بشرمی زنند چرا درمقابل این جنایات آل سعود و رژیم صهیونیستی داعش و جبهه النصره و مخالفان سوری وارتش آزاد و القاعده سکوت کرده ند. کشورهای غربی به اسم اسلام درحق مسلمانان جنایت می کنند. اسرائیل درغزه ازگازفسفراستفاده کرد. با سکوت سایه نهاد های بین المللی و دستورآمریکا جنایتکارصورت می گیرد.


پذیرایی از آوارگان سوری با لگد! + تصاویر
دیروز (سه شنبه) صدها پناهجوی آواره سعی کردند از دیوار امنیتی ایجاد شده توسط پلیس مجارستان عبور کنند. در این حادثه که نزدیک مرز صربستان روی داد، یک زن خبرنگار مجارستانی با لگد زدن به استقبال آوارگان پناهجو رفت در این حادثه که نزدیک مرز صربستان روی داد، یک زن خبرنگار مجارستانی با لگد زدن به استقبال آوارگان پناهجو رفت. این خبرنگار اروپایی حتی به کودکان نیز رحم نکرده و آنان را از ضربات خود بی نصیب نگذاشته است.وی حتی مردی را به زمین انداخت که کودکش را بغل کرده و در حال فرار از دست نیروهای پلیس بود.
دیروز (سه شنبه) صدها پناهجوی آواره سعی کردند از دیوار امنیتی ایجاد شده توسط پلیس مجارستان عبور کنند. در این حادثه که نزدیک مرز صربستان روی داد، یک زن خبرنگار مجارستانی با لگد زدن به استقبال آوارگان پناهجو رفت در این حادثه که نزدیک مرز صربستان روی داد، یک زن خبرنگار مجارستانی با لگد زدن به استقبال آوارگان پناهجو رفت. این خبرنگار اروپایی حتی به کودکان نیز رحم نکرده و آنان را از ضربات خود بی نصیب نگذاشته است.وی حتی مردی را به زمین انداخت که کودکش را بغل کرده و در حال فرار از دست نیروهای پلیس بود.
پذیرایی از آوارگان سوری با لگد



جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹
عکس/ شعار مرگ بر آمریکا در خیابانهای صنعا طنینانداز شد
دهها هزار نفر از شهروندان یمنی با برگزاری تظاهراتی پر شور در صنعا، حضور نیروهای آمریکایی در این کشور و ادامه تجاوزات عربستان را محکوم کردند.
به نقل از المسیره، راهپیمایی پرشور یمنی ها عصر امروز در صنعا پایتخت یمن برگزار شد.

در این تظاهرات که با شعار مبارزه با متجاوزان و اشغالگران آمریکایی را ادامه می دهیم، دهها هزار نفر از شهروندان یمنی شرکت کردند.
این راهپیمایی با سرود ملی یمن و تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و پس از آن سخنرانان و شعرا طی سخنان و اشعاری حضور نیروهای آمریکایی در این کشور را محکوم کردند.
تظاهرات کنندگان با در دست داشتن پارچه نوشته هایی، حضور نیروهای آمریکایی در یمن و ادمه تجاوزات ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی که از چهارده ماه قبل در این کشور آغاز شده را محکوم کردند.
تظاهرات کنندگان همچنین پارچه نوشته هایی در محکومیت سیاستهای آمریکا در منطقه را به همراه داشتند.
شرکت کننندگان در این راهپیمایی همچنین شعارهایی در محکومیت حضور اشغالگران آمریکایی در این کشور سر دادند.
احمد القنع سخنگوی رسمی جنبش جنوبی یمن طی سخنانی در این تظاهرات، آنچه در جنوب رخ داده را محکوم کرد.
وی از مردم یمن به ویژه اهالی جنوب خواست که مبارزه علیه استعمار جدید را همانند اجداد خود که در این راه به شهادت رسیدند ادامه دهند.
القنع با بیان اینکه استعمار جدید نقاب از چهره اش کنار زده است تاکید کرد آنچه در یمن روی داده و خود را پشت عربستان و امارات پنهان کرده است، امروز خود را نشان داد و علنا می گوید که این من هستم که یمن را اشغال کرده ام.
وی همچنین از اعراب و ملتهای اسلامی خواست که جهاد علیه اشغالگری آمریکا را ادامه دهند.
عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند.
بر اثر این حملات، تاکنون هزاران یمنی از جمله زنان وکودکان کشته و یا زخمی شده و دهها هزار نفر نیز آواره و 80 درصد تأسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور ویران شده است.



سخنگوی وزارت خارجه آمریکا خودش عامل اصلی تروریسم درجهان است حق حرف زدن ندارد چه برسد ادعای دیگری می کند.
آمریکا قوانین بین المللی را برای رسیدن به اهدافش نقض می کند.
تروریسم تکفیری نتیجه سیاست آمریکا درخاورمیانه است.
ماموریت آمریکا درمنطقه خاورمیانه تجهیزکردن داعش است.
آمریکا ازجنایات داعش درمنطقه خاورمیانه حمایت کرد.
ائتلاف مبارزه با تروریسم دروغی است.
جنگ بین آمریکا وداعش دروغی بزرگ است.
جنگ بین آمریکا وتروریسم دروغی بزرگ است.
جنگ بین آمریکا والقاعده دروغی بزرگ است.
جنگ بین آمریکا وطالبان دروغی برزگ است.
تروریسم زیرنظرآمریکا بین جهان وخاورمیانه جابجا می شود.
افزایش فعالیت تروریسم با حمایت آمریکا است.
آمریکا درمدت 6 سال است با کمک عربستان وقطر، تروریست وسلاح به سوریه وعراق می فرستد.


سلاحهای ارسالی ترکیه به سوریه دردست نیروهای داعش.
ارسال سلاح ازتروریست به سوریه جرمی علیه بشریت است.
دولت ترکیه مسئول خونهای ریخته شده درسوریه است.
داود اوغلو درباره کامیون های حامل سلاح به وریه توضیح دهد.
ترکیه بزرگترین دشمن جهان اسلام /کمک به تروریست ها برای امنیت اسرائیل.
اردوغان فاش کنندگان ارسال سلاح به سوریه را به جاسوسی متهم کرد.
خون های ریخته شده درسوریه به گردن دولت ترکیه است.
اعتراف ترکیه به قاچاق سلاح به درون خاک سوریه.
ترکیه درجعبه های دارو، سلاح به سوریه فرستاده است.
تصاویرکمک رسانی ترکیه تروریست های منتشرشد.
جمعه 8 خرداد 1394 رسانه های ترکیه ترکیه، ترکیه را به ارسال تسلیحات برای ستیزه جویان سوریه متهم کردند.
ارسال سلاح توسط ترکیه به تروریست ها درسوریه.
اردوغان قاتل سوری هاست.
حمایت ترکیه ازتروریست ها ، تجاوزبه سوریه است.
ترکیه حامی تروریسم وهابی وتروریست های سوریه است.
ترکیه ، مسئول همه فجایع سوریه است.
ترکیه درمدت 6 سال است با کمک عربستان وقطر، تروریست وسلاح به سوریه وعراق می فرستد.
دوهزارکامیون سلاح ازترکیه برای معارضان درسوریه ارسال شده اسست.
اداره آماردولتی ترکیه : درسال جاری 134 تن سلاح به سوریه فروخته شد.


کشف تسلیحات ساخت ترکیه در زرادخانه داعش

جمعه 21 شهریور 1393 - 14:11:15
العالم - شماری از کارشناسان نظامی آمریکا در اربیل کردستان عراق موفق به کشف مهمات نظامی ساخت ترکیه در محموله به غنیمت گرفته شده از داعش شدند.
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از روزنامه ترکی "زمان دیلی"، پس درگیری میان گروهک تروریستی داعش و نیروهای پیشمرگه کرد در شمال عراق محموله ای از مهمات کشف شد که علامت حک شده بر روی آن متعلق به شرکت صنایع شیمیایی و مکانیکی ترکیه (MKE) است.
رسانه های ترکیه گزارش می دهند که کارشناسان نظامی آمریکا از وجود چنین انبار مهماتی که آنکارا در اختیار ستیزه جویان افراط گرای داعش قرار داده است، به شدت شگفت زده شده اند. بطور یقین این مسئله موجب شرمساری ترکیه در عرصه بین المللی خواهد شد.
روزنامه انگلیسی زبان دیلی میل نیز با اشاره به هشدار باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا به رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه در حاشیه نشست سران ناتو در نیوپورت ولز نوشت: اوباما انتظار دارد که ترکیه در خط ناتو و آمریکا حرکت کند.
مسئولان ترک تلاش می کنند موضع خود را با بهانه نگرانی درباره امنیت ملی ترکیه در مواجهه با داعش، نزد آمریکایی ها توجیه کنند، به ویژه اینکه ده ها دیپلمات ترکیه در کنسولگری این کشور در موصل در بازداشت داعش به سر می برند و احتمال می رود که به دست داعش کشته شوند.
ترک ها در تلاشند تا آمریکایی ها را متقاعد کنند که این تسلیحات به سرقت رفته یا تروریست های داعش آن را از مناطق تحت کنترل خود در سوریه به غنیمت گرفته اند.
روزنامه زمان چاپ ترکیه با اشاره به شتاب رهبران این کشور برای سرنگونی حکومت بشار اسد رئیس جمهوری سوریه نوشت: ترکیه دایره حمایتی خود را از گروه های مسلح مخالف نظام سوریه توسعه داد، اما اکنون از تداوم نظام بشاراسد درهراس است.


ترکیه در نبرد علیه داعش شرکت نمی کند

پنج شنبه 20 شهریور 1393 - 20:41:17
العالم - یک منبع دولتی ترکیه گفت که آنکارا در عملیات ائتلاف بین المللی تحت فرماندهی آمریکا علیه داعش در سوریه و عراق شرکت نمی کند.
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی چاپ لندن، این منبع دولتی ترکیه که خواست نامش فاش نشود، تأکید کرد، ترکیه ادعا کرده است که فقط در اقدام های بشر دوستانه شرکت می کند اما به ائتلاف مزبور اجازه می دهد از پایگاه نظامی اینجرلیک در جنوب ترکیه برای اهداف لجستیکی استفاده کند.
غرب از آنکارا به خاطر تجهیز تروریست های در حال جنگ در سوریه و عراق از جمله داعش به سلاح و تجهیزات در شهرهای نزدیک به مرز سوریه انتقاد کرده که آنکارا این موضوع را تکذیب کرده است.
در روزهای اخیر ائتلاف غربی - عربی که از بوجود آورندگان و حامیان اصلی گروهک تروریستی داعش بودند، در چرخشی هر چند ظاهری از این گروهک تروریستی روی برگردانده اند.
کارشناسان معتقدند که عبور داعش از خطوط قرمز تعیین شده و حمله به کردستان عراق و اعدام دو آمریکایی، موجب نگرانی غرب و به ویژه آمریکا شده است.
بر اساس مستندات موجود، ترکیه در کنار کشورهای غربی - عربی به ویژه آمریکا از به وجود آورندگان و حامیان داعش و دیگر گروه های تروریستی در منطقه بشمار می رود.
برخی از مقامات ترکیه ای به دلیل این که 46 تبعه این کشور از ماه ژوئن 2014 در گروگان گروهک تروریستی داعش هستند، اعلام کرده اند که با این گروهک تروریستی نباید وارد جنگ شد چرا که جان اتباع ترکیه درخطر خواهد افتاد.
این درحالی است که طبق اذعان رسانه های ترکیه، عناصر گروه های تروریستی و به ویژه داعش به راحتی در مناطق مرزی ترکیه تردد می کنند.



عضو مخالفان سوریه اذعان کرد:
فروش سلاحهای وارداتی از ترکیه به داعش

دو شنبه 9 تیر 1393 - 15:6:48
عضو گروه موسوم به ائتلاف مخالفان سوریه با انتقاد از تک روی سران این گروه برخی طرفها را مسؤول گم شدن مقدار زیادی اسلحه دانست که از ترکیه وارد شده و به دست داعش رسیده است.
به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "میشل کیلو" به روزنامه "القدس العربی" چاپ لندن گفت: سلاحهایی به ارزش بیش از500 میلیون دلار وارد سوریه شد، اما به دلیل اختلافها و هرج و مرج گم شد.
وی افزود: سلاح هایی در کشورهای همسایه فروخته شد، به ویژه سلاحهایی که از ترکیه آمده بود به ترکیه بازگشت و در آنجا فروخته شد.
میشل کیلو خاطرنشان کرد: سلاحهایی هم از عراق آمد و در عراق فروخته شد.
کیلو اظهار داشت: دلالان جنگ وجود دارند، اشخاصی که خانه می سازند تا اموال را در آنجا انبار کنند. اموال ، نفت و گندم مردم سوریه را دزدیدند و اکنون به تجارت اسلحه مشغولند.
کیلو با انتقاد شدید از سران ائتلاف گفت: شکست های مخالفان بخاطر تک روی در تصمیم گیریها، نبود دیدگاه راهبردی و برنامه سیاسی و همچنین بخاطر تفکری است که به درگیری و رقابت و جدایی و اختلاف متکی است.
کیلو تأکید کرد: بر اساس این تفکر، سران ائتلاف بدون مشورت یا کار گروهی یا مراجعه به کسی، مخفیانه و به صورت انفرادی تصمیم می گیرند.
کیلو با اذعان به بی توجهی سران ائتلاف به وضعیت انسانی در سوریه، گفت: کسانی که با یکدیگر منازعه می کنند، به سرنوشت مردم سوریه بی اعتنا هستند. شاید از آنها و آرزوهایشان سخن بگویند اما سرنوشت مردم سوریه خیلی برای آنها مهم نیست. زیرا اگر مهم بود برنامه ای برای پایان دادن به دعواهایشان داشتند.
وی افزود: مردم سوریه آواره می شوند و به غیر از برخی از سازمان های بین المللی، کسی به آن اعتنا ندارد. نمایندگان کشورهای لبنان، ترکیه و عراق که مردم سوریه به آنجا پناهنده شده اند به آنها اهتمام دارند، اما ائتلاف تقریبا کاری برای آنها انجام نمی دهد. هر کس که مسائل سوریه را دنبال می کند با این سؤال مواجه می شود که آیا سوری هایی وجود دارند که ائتلاف به آنها خدمت کند، و جواب تا حد زیادی منفی است.


درسایه حمایت گروه داعش؛
ترکیه ورود نظامی خود به سوریه را تایید کرد

جمعه 5 اردیبهشت 1393 - 9:54:21
فرمانده نیروی زمینی ترکیه ورود نیروهای نظامی کشورش به خاک سوریه را تایید کرد.
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، خلوصی آقار فرمانده نیروهای زمینی ترکیه اعلام کرد که یک کاروان از نیروهای نظامی ترکیه برای تقویت نیروهای حفاظت از مقبره "سلیمان شاه" مؤسس دولت عثمانی و جایگزین کردن نیروهای محافظ جدید به جای نیروهای محافظ قبلی وارد خاک سوریه شدند.
این درحالی است که احمد داود اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه اخبار ورود نیروهای نظامی ترکیه به خاک سوریه را تکذیب کرده بود.
رسانه های ترکیه به نقل از رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه از اعزام خودروهای زرهی با پشتیبانی 300 نیرو به داخل خاک سوریه برای حفاظت از مقبره سلیمان شاه خبر داده بودند.
دراین حال ، پایگاه های اجتماعی در شبکه اینترنت ویدئویی را منتشر کردند که درآن خودروهای زرهی ترکیه را درحال عبور از یک خاکریز که مکان آن مشخص نیست، نشان می دهد.
گزارش های رسانه ای حاکی است که نیروهای ترکیه با همراهی و حمایت عناصر مسلح وابسته به گروه موسومب ه دولت اسلامی عراق و شام (داعش) حرکت می کردد.
بر اساس این گزارش، یک کاروان نظامی متشکل از خودروها و نیروها به منطقه ای در داخل سوریه که ترک ها به موجب توافقنامه سال 1921 ، آن را جز اراضی ترکیه می دانند، اعزام شدند.
به گزارش رسانه های ترکیه، این کاروان متشکل از 12 خودروی نظامی زرهی، 6 دستگاه تانک و 300 نیرو و نیز یک کامیون حامل مواد غذایی است و از منطقه عین العرب وارد شده و از پل " قره قوزاق " عبور کرده و بدون هیچ مشکلی به مقبره سلیمان شاه رسید.
روزنامه الاخبار به نقل از یک عنصر به اصطلاح "جهادی" نوشت: عناصر داعش بعد از اطمینان از هدف واقعی کاروان نظامی ترکیه، آن را رها کردند.
وی افزود: عناصرداعش سپس کاروان را تا مقبره برای جلوگیری از بروز هرگونه فتنه ای بین این گروه و دولت ترکیه همراهی کردند.
این فرد مسلح گفت: اگر ترک ها حمله ای نکنند، ما مصلحت نمی بینیم که جبهه ای نظامی را با آنها در حال حاضر بگشاییم.

افشای همکاری ترکیه با گروه تروریستی داعش

یک شنبه 25 خرداد 1393 - 14:38:52
شهردار شهر کُردنشین ماردین ترکیه گفت: دولت حزب عدالت و توسعه به رهبری رجب طیب اردوغان، اجازه عبور عناصر گروه مسلح موسوم به دولت اسلامی عراق و شام (داعش) از مرزهای این کشور به خاک سوریه را صادر کرده است.
به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سوریه پرس، "احمد ترک" در گفت وگوی مطبوعاتی با استفانو مانسرویسی رییس هیات اتحادیه اروپا که به ترکیه سفر کرده بود، خاطرنشان کرد: عناصر گروه موسوم به داعش به راحتی در مرزهای مشترک سوریه و ترکیه تردد می کنند.
وی گفت: دولت حزب عدالت و توسعه تا چندی پیش عبور عناصر تروریستی داعش به سوریه را تکذیب می کرد اما ساکنان شهر ماردین شاهد حضور عناصر این گروه تروریستی هستند و مدارک و عکس هایی نیز در این زمنیه موجود است.
شهردار شهر کُردنشین ماردین افزود: ما پیش از این نیز نسبت به خطرات این گروه به دولت ترکیه هشدار داده بودیم.
وی با یادآوری حمایت دولت ترکیه از گروه های مسلح تروریستی در سوریه، ادعای حزب اردوغان درباره فرایند صلح در ترکیه را مردود و آن را بیانگر موضع غیر واقعی آنان دانست.
احمد ترک همچنین از مداوای تروریستهای مجروح سوریه در بیمارستانهای دولتی ترکیه خبر داد.


درمان تروریستهای داعش در بیمارستانهای ترکیه

چهار شنبه 28 خرداد 1393 - 13:4:35
نماینده حزب جمهوری خلق ترکیه در پارلمان نخست وزیر این کشور را به تسلیح گروه موسوم به "دولت اسلامی در عراق وشام" (داعش) متهم کرد و گفت: برخی از بیمارستان های دولتی ترکیه نیز پذیرای افراد مسلح زخمی شده در سوریه است.
به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "رفیق اریلماز" اظهار داشت: عناصر شبکه القاعده به طور گسترده در ترکیه هستند.
به گفته اریلماز، یک شهروند ساکن استان "اسکندرون" با او تماس گرفته و گفته است: من نمی توانم برای عمل جراحی در بیمارستان نوبت بگیرم، زیرا این بیمارستان درحال خدمات رسانی پزشکی به عناصر افراطی است.
وی به روزنامه جمهوریت ترکیه گفت: من با چشم خودم انتقال یکی از تروریست های مجروح در سوریه به بیمارستان شهر یایلاداغ در ترکیه را شاهد بوم. این فرد در شهر کسب در ریف لاذقیه در شمال سوریه مجروح و با یک دستگاه خودرو به این بیمارستان انتقال یافت. رانندگی این خودرو را یک فرد با پوشش یونیفورم پلیس ترکیه برعهده داشت.
اریلماز خاطرنشان کرد: هیأتی از حزب جمهوری خلق ترکیه از منطقه مرزی شهر یایلاداغ - درپی حمله به شهر کسب- بازدید کرد و یکی از اهالی منطقه گفت که نیروهای ژاندارمری ترکیه یک روز قبل از حمله به شهر کسب شماری از خودروی حامل افراد (مسلح) را متوقف کرده و تلاش کردند تا آنها را بازرسی کنند؛ ولی این افراد مخالفت کردند و سپس فرمانده نیروهای ژاندارمری درپی یک تماس تلفنی- این خودروها را رفع توقیف کرد.
اریلماز به انتقال عناصر مسلح به سوریه از طریق خاک ترکیه از سه سال اخیر اشاره کرد و اظهار داشت که این روند را می توان به وضوح در فرودگاهها شاهد بود.
این نماینده افزود که خودش با جنگجویان چچنی سوار بر یک هواپیما از شهر استانبول به استان اسکندرون پرواز کرده است.
به گفته اریلماز، اعضای حزب جمهوری خلق در شهر الریحانیه به او گفتند که فرماندار این شهر 1500 وعده غذایی آماده کرده که برای افراد مسلح فرستاده شده است و فرمانداری هیچ توضیحی دراین باره ارایه نکرده است.
"محمد علی ادیب" اوغلو از دیگر نمایندگان حزب خلق جمهوری ترکیه نیز گفت: گروه داعش ارتباط قوی با دولت ترکیه دارد به گونه ای که نفت سرقتی خود از سوریه را می فروشد. این گروه نفت را از طریق خطوط سری به اسکندرون،غازی عنتاب، اورفا و شهر کیلیس منتقل و آن را به دولت اردوغان می فروشد و سود تقریبی 800 میلیون دلاری را از این راه به جیب می زند.
وی افزود: عناصر مسلحی که از اروپا، آسیا، روسی، چچن و سایر کشورها آمده اند، از طریق ترکیه وارد سوریه و عراق می شوند و یکهزار ترک به این عناصر مسلح برای عبور از مرز و ورود به سوریه و عراق کمک می کنند، تا به سایر تروریست ها ملحق شوند. امکان ندارد که عملیات انتقال این عناصر مسلح به سوریه، بدون آگاهی نهادهای اطلاعاتی ترکیه انجام شود.



پشت پرده سکوت ترکیه درباره داعش

یک شنبه 16 شهریور 1393 - 14:15:8
احزاب و شخصیتهای مخالف ترکیه، سکوت کشورشان در قبال تحرک بین المللی برای مبارزه با گروه تروریستی داعش را محکوم کردند.
خبرنگار شبکه العالم روز یکشنبه از ترکیه گزارش داد، برخی احزاب مخالف ترکیه مواضع رجب طیب اردوغان را گواهی بر حمایت وی از تروریسم و پناه دادن به تروریستها در خاک ترکیه و تسهیل ورود عناصر تروریستی به کشورهای همسایه توصیف کردند.
فعالیت و تحرک واضحی برای تشکیل ائتلاف بین المللی جهت مبارزه با تروریسم داعش وجود دارد؛ اما دولت ترکیه تا این لحظه درقبال این تحرک سکوت اختیار کرده است و این درحالی است که قدرت های بزرگ درباره خطر داعش و لزوم مبارزه با آن اتفاق نظر کرده اند.
البته موضوع به سکوت دولت ترکیه درقبال ائتلاف بین المللی برای مبارزه با داعش محدود نمی شود، بلکه حتی برخی از منابع رسانهای به صراحت از بی رغبتی ترکیه برای پیوستن به هرگونه ائتلافی سخن گفتهاند که هدف از آن مبارزه با داعش در منطقه است.
"امین جولاشان" نماینده روزنامه "سوزجوک" در آنکارا و از ستون نویسان روزنامه به خبرنگار العالم گفت: دولت ترکیه از هیچ طرحی برای رهایی از گروههای تروریسی در منطقه سخن نمیگوید، زیرا با این گروهها شریک است و به امید سرنگونی نظام سوریه از آنها پشتیبانی مالی و تسلیحاتی میکند؛ و حتی ترکیه گروه داعش را تروریستی توصیف نکرده است.
وی افزود: سیاستهای حزب عدالت و توسعه ترکیه را در باتلاق بحرانهای خاورمیانه قرار داده و به روابط دستانه با همسایگان ما آسیب زده و همسایگان را با سازمانهای تروریستی عوض کرده است.
جناح مخالفان در ترکیه معتقدند که سکوت ترکیه گواهی قاطع بر حمایت دولت این کشور از تروریسم و پناه دادن آن در خاک ترکیه و تسهیل بخشیدن ورود عناصر تروریستی به کشورهای همجوار است.
"بایرام یورتجیجیک" معاون رئیس حزب کار ترکیه در مصاحبه با خبرنگار العالم اظهار داشت: حتی دو نفر را نمی یابید که در زمینه حمایت ترکیه از تروریست ها در منطقه اختلاف نظر داشته باشند. ترکیه از کامیونهای خود برای انتقال سلاح به گروههای تروریستی در سوریه به بهانه ارسال کمکهای انسانی به این کشور استفاده کرده است.
وی افزود: متاسفانه دولت ترکیه و کشورهای امپریالیستی بزرگترین حامیان داعش هستند، و آنها این گروه برای رسیدن به اهداف خود ایجاد کرده و از آن حمایت کردند اما وقتی نشانههای سرکشی و نافرمانی تروریسم این گروه علیه خودشان نمایان گشت، بسیج بین المللی برای رهایی از شَّر این گروه را آغاز کردند.
ناظران در ترکیه تاکید میکنند که داعش و سایر گروههای تروریستی درچارچوب طرح هرج و مرج هدفمند آمریکا در منطقه قرار دارند و ترکیه موافقت کرده است که نقشی را در این هرج مرج به طمع اینکه عضو اتحادیه اروپا شود و اوضاع اقتصادی خود را از طریق خریداری ارزان نفت داعش بهبود بخشد، ایفا کند و در راستای اجرای طرح موسوم به خاورمیانه بزرگ گام بردارد که اردوغان اعلام کرد این کشور بخشی از آن است.
MKH-7-07:48


زنان انگلیسی به "پلیس" داعش آموزش میدهند !


یک شنبه 16 شهریور 1393 - 12:30:1
یک روزنامه انگلیسی فاش کرد که چند زن تبعه این کشور در حال آموزش نیروهای گروه تروریستی داعش هستند.
به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه "ساندی تلگراف" در گزارشی به قلم "رابرت مندک" نوشت: این زنان انگلیسی "پلیس امور شرعی" داعش را اداره میکنند، و در حال آموزش نیروهایی افراطی هستند، تا بر اجرای مقررات داعش از سوی زنان مناطق تحت اشغال این گروه تروریستی نظارت کنند.
ساندی تلگراف خاطرنشان کرد، مدارکی وجود دارد که ثابت می کند چندین زن انگلیسی عضو تیپ "خنساء" هستند. این شاخه گروه تروریستی داعش که فقط ویژه زنان است، در شهر رقه - مقر اصلی داعش- متمرکز است.
به عقیده سرویسهای امنیتی انگلیس، زنان تبعه این کشور که در تیپ "الخنساء" هستند، کسی را که سر "جیمز فولی" و "استفان ساتلوف" دو روزنامه نگار آمریکایی را برید، میشناسند.
این تروریست "جان" نام دارد و مسؤولان انگلیسی بر این باورند که وی از اهالی جنوب پایتخت انگلیس است.
گزارشها حاکی است که هر کدام از زنان تیپ خنساء ماهانه حدود 160 دلار آمریکا دستمزد میگیرند، تا علاوه بر نظارت بر نحوه پوشش زنان، آنان را بازرسی کنند تا مانع از عملیات احتمالی زنان علیه مواضع داعش شوند.
مندک خاطرنشان کرد که بر اساس گزارش مرکز بین المللی مبازه با افراطیگری، "اقصی محمود" (20 ساله) بارزترین عضو تیپ الخنساء است که نوامبر گذشته از شهر گلاسکو به سوریه رفت.
وی پس از ورود به سوریه با یکی از عناصر داعش ازدواج کرد و این امر باعث شد که خانواده اش دیگر امیدی به بازگشت او نداشته باشند.
اقصی محمود در آخرین مکالمه با مادر خود نزدیک مرز سوریه گفته بود: "روز قیامت تو را می بینم، و دست تو را می گیرم و با هم به بهشت می رویم." !!!
این درحالی است که اقصی محمود در مدارس خصوصی انگلیس آموزش دید و قصد داشت که در آینده دکتر شود؛ اما اکنون با نام مستعار "ام لیث" در شبکههای اجتماعی فعالیت دارد و عضو گروه تروریستی داعش است.
مرکز بین المللی مبارزه با افراطیگری همچنین اسامی 3 زن تروریست انگلیسی دیگر را متنشر کرد که عبارتند از: "ام حریثا"، "ام عبیده" و "ام وقاص".
بر اساس گزارش این مرکز، در تیپ الخنساء 60 زن انگلیسی 18 تا 24 ساله حضور دارند که برای جنگ به سوریه رفتهاند.
نویسنده این مطلب تأکید کرد که این زنان انگلیسی در شبکههای اجتماعی عکسهایی را از خودشان با کمربند انفجاری منتشر کرده اند؛ چرا که داعش جنگ را برای زنان حرام اعلام کرده البته فقط به آنان اجازه می دهد که عملیات انتحاری انجام دهند.


کارشناسان نظامی ترکیه تروریستها را آموزش می دهد

پنج شنبه 23 اردیبهشت 1395 - 22:28:58
گروه های تروریستی فعال در سوریه پیش از آغاز آتش بس سلاح هایی را که از اربابان عربی و غربی خود دریافت کرده بودند ، با کمک کارشناسان ترکیه توسعه داده و پیشرفته تر کرده اند تا با سلاح های جدیدتر و کُشنده تر خود مردم را بیش از پیش به خاک و خون بکشند.
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، آتش بس در سوریه روز 27 فوریه اعلام شد ولی گروه های تروریستی بارها آن را در مناطقی همچون شمال این کشور خصوصاً شهر حلب نقض کرده اند.
روزنامه الوطن چاپ سوریه روز پنجشنبه به نقل از منبعی نزدیک به گروه تروریستی موسوم به " شهدای بدر " ، گزارش داد : کارشناسان نظامی ترکیه به حلب آمده اند و به نیروهای شهدای بدر نحوه توسعه موشک اندازهای دست ساز ، خمپاره هایی که کپسول های گاز خانگی را پرتاب می کند و موشک را آموزش می دهند.
تروریست های شهدای بدر منطقه بنی زید را در شمال شرق شهر حلب تصرف کرده اند و همچنان ساکنین این منطقه را با حملات موشکی و خمپاره ای خود می کُشند .
کارشناسی نظامی در
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
0
0
قتل عام ونسل کشی مظلومان ومسلمانان میانمار، اجرای قانون جنگل بود/ ومجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند.

چرا مردم ایران با آمریکا جنایتکارو خیانتکاردشمن هستند/
کودتای 28 مرداد که توسط واشنکتن مهندسی شده بود.
حمایت ازحکومت دیکتاتور پهلوی.
توتیف دارایی های ایران پس ازانقلاب این کشور و تحریم های متعدد اقتصادی.
حمایت ازحمایت عراق درجنگ هشت ساله وتحویل سلاحهای شیمیایی به صدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق.
هدف قراردادن هواپیمای مسافربری ایران وکشتن 290 شهروند غیرنظامی و... توسط نیرو دریای آمریکا جنایتکار وخیانتکار، تاریج 1367/4/12 جنایت علیه بشریت است. ومجامع حقوق بشرتاکنون خفه خون گرفتند وهیچ کاری نمی کنند. و این درحالی است که مدعیان حقوق بشرازتیرماه 1367 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات نمی کنند.
نمی تواند درحمایت ازحقوق مظلوم ومسلمان به سازمان های به اصطلاح بین المللی امید داشت.
حمایت آمریکا جنایتکاراز گروهک تروریستی منافقین.
حمایت آمریکا جنایتکار از رژیم صهیونیستی.
حمایت آمریکا جنایتکار از چند کشور جنایتکارعربی.
حمایت آمریکا جنایتکارازتروریسم.
حمایت آمریکا جنایتکار ازداعش.
رفتارآمریکا جنایتکار درمنطقه تهدید آمیزاست.
سیاست آمریکا جنایتکارفاجعه ای برای ملت های اسلامی است.
آمریکا جنایتکاربزرگترین ناقض حقوق بشر دردنیا است.
آمریکا جنایتکاردرمنطقه با تروریست ها همکاری می کند.
دربرابرحامیان تروریسم ساکت نخواهیم نشست.
آمریکا جنایتکارحامی اصلی تروریسم درمنطقه است.
نباید درقبال جنایات آمریکا سکوت کرد.
رژیم جنایتکارآل سعود حق نداشت با کمک حمایت وپشتیبانی چند کشورجنایتکار به سرکردگی آمریکا جنایتکاربه یمن حمله نظامی کند. ازنظرقوانین بین المللی جنایات جنگی محسوب می شود. حمله عربستان سعودی به یمن، اجرای قانون جنگل بود/ چرا کسی درنشست شورای امنیت سازمان ملل درمدت 3 سال است تجاوزنظامی عربستان سعودی به یمن را محکوم نکرد؟ قطعنامه علیه عربستان سعودی درجنک یمن تصویب نکرده است.
عربستان سعودی مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچگاه به قوانین بین المللی احترامی نمی گذارد. عربستان سعودی مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی قوانین بین الملی را زیر پا گذاشت.
عربستان سعودی مرتکب جنایت جنگی دریمن شده است.
آمریکا مقصراصلی طولانی شدن جنگ دریمن است.
رژیم جنایتکارآل سعود به علت جنایات جنگی دریمن باید محاکمه شود.

آمریکا باید نیروهای خود را ازافغانستان، سوریه، عراق، یمن ومنطقه خارج کند!
آمریکا به همراه رژیم جعلی صهیونیستی با کمک مالی کشورهای عربی ازتامین کنند گان اصلی تسلیحات ونیازهای مالی تمام تروریست های سوریه، عراق، یمن، منطقه وجهان بوده است.
برای نابودی تروریسم بید با وهابیت مقابله کرد.
اعتراف اوباما به نقش آمریکا درپیدایش داعش.
اعتراف دیرهنگام جنایتکاردرجه یک حامی اصلی داعش مانند باراک اوباما رئیس جمهورسابق آمریکا جنایتکاراشتباه ما در تهاجم سال 2003 به عراق، داعش را به وجود آورد.
دیوان کیفری بین المللی به پرونده جنایات جنگی آمریکا وبا همدستی انگلیس حمله غیرقانون وبدون مجوز و بدون اجازه سازمان ملل متحد، شورای امنیت سازمان ملل متحد به عراق درسال 2003 حمله کرده است خفه خون گرفتند وتاکنون کاری نمی کنند.
با آمریکا جنایتکار وخیانتکار روابط ایجاد نخواهیم کرد مگراین که آدم بشود وازجنایت، خیانت، ستم کردن و ازظلم کردن دست بردارد.
برجام هیچگونه تاثیردرزندگی مردم نخواهد داشت.
هیچ کشوری نمی تواند برای ملت ایران شرط وشروط تعیین کند.
آمریکا قابل اعتماد نیست باید روی پای خود بایستیم.
مردم ایران درخصوص برجام قانع نشدند/ دولت پاسخگو نیست چون خودش تخلف کرده است.
دولت تا 4 سال دیگرهم درخصوص برجام کاری نخواخد کرد/ مجلس باید پیگیری کند.
نتیجه رسیدگی به برجام برای مردم ایران روشن نشد.
دولت تاکنون حتی یک حرف درست نزده است.
قراربود با حل مسئله هسته ای تحریم ها برداشته شود اما دشمن جنایتکاردرجه یک وشیطان بزرگ تحریم ها را بیشترکرد مجلس نمایند گان آمریکا نمی داند ودرک نمی کند برجام یک توافق بین المللی است.
مجلس نمایند گان آمریکا نمی تواند برجام نقض کند چون سخنگوی دنیا نیست.
و اما آمریکا هیچ وقت مورد اعتماد ما نیست.
آمریکا مورد اعتماد ما نیست.
مسئله را بررسی وپاسخ مناسی به اعمال تحریم های آمریکا خواهد داد.
پاسخ دندان شکنی به آمریکا می هیم.
آمریکا، عامل آوارگی مردم دنیاست.
بسیاری ازآوارگان درجهان، قربانی مداخله جویی های آمریکا هستند.
دربرابرحامیان تروریسم ساکت نخواهیم نشست.
آمریکا، کشورهای عربی، کشورهای غربی، رژیم صهیونیستی وترکیه حامی تروریست ها درسوریه، عراق،لبنان، منطقه خاورمیانه وجهان ومسئول جنایت های آنان هستند.

دبیرکل سازمان ملل متحد باید رفتارش را اصلاح کند.

رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد باید را اصلاح کند.

رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد باید رفتارش را اصلاح کند.

سیاست ترامپ تفاوتی با سیاست اوباما درمنطقه وجهان نخواهد داشت.

تحریم های آمریکا جنایتکارعلیه ایران کاملآ بی اساس است.

تحریم های آمریکا جنایتکارعلیه روسیه کاملآ بی اساس است.

تحریم های آمریکا جنایتکارعلیه کره شمالی کاملآ بی اساس است.

تحریم های آمریکا جنایتکارعلیه سوریه کاملآ بی اساس است.

آمریکا شریک جنایات رژیم صهیونیستی است.

آمریکا شریک جنایات عربستان است.

آمریکا شریک جنایات امارات است.

آمریکا شریک جنایات بحرین است.

آمریکا شریک جنایات اردن است.

آمریکا شریک جنایات ترکیه است.

آمریکا شریک جنایات میانماراست.

آمریکا شریک جنایات تروریسم است.

آمریکا شریک جنایات القاعده است.
.
آمریکا شریک جنایات طالبان است.

آمریکا شریک جنایات گروهک تروریستی منافقین است.

آمریکا شریک جنایات داعش است.

آمریکا شریک جنایات جبهه النصره است.

آمریکا شریک جنایات تروریست های سوریه است.

آمریکا شریک جنایات تروریست های داعش است.

آمریکا شریک جنایات مخالفان سوریه است.

آمریکا شریک جنایات ارتش آزاد سوریه است.
.
آمریکا شریک جنایات شوریشان سوریه است.

آمریکا شریک جنایات تکفیری ها است.

آمریکا شریک جنایات گروه های تروریستی است.

آمریکا تاکنون اقدام موثری برای مبارزه با تروریسم درمنطقه خاورمیانه وجهان نداشته است.
لشکرکشی نظامی آمریکا به منطقه خاورمیانه کمک حمایت همه جانبه ازتروریسم بوده است ونه مبارزه با تروریسم.
کشورهایی که درمدت 7 سال است پل نابودی اسد هستند، سلاح وافراد تروریست ازکجا وارد سوریه می شوند؟!
ورود شماره 1 ترکیه است.
ورود شماره 2 اردن است.
ورود شماره 3 اسرائیل است.
کشورهایی که درمدت 7 سال است پل نابودی حکومت عراق هستند، سلاح وافراد تروریست ازکجا وارد عراق می شوند؟!
ورود شماره 1 ترکیه است.
ورود شماره 2 مزرهای سوریه است.
ورود شماره 3 اردن است.
ورود شماره 4 عربستان سعودی است.
ورود شماره 5 کویت است.
شورای امنیت سازمان ملل متحد باید بگوید دراین 7 سال چه کرده است. اما درهرحال این رفتار، سکوت، کوتاهی خلاف قانون بین المللی است.
مردم دنیا رفتاردوگانه شورای امنیت سازمان ملل متحد را فراموش نمی کنند
رفتارشورای امنیت سازمان ملل متحد را درمدت 7 سال است به دقت دنبال می کنیم.
شورای امنیت سازمان ملل متحد برجنایت های، خیانت های وتجاوزهای آمریکا وهم پیمانانش به سوریه، عراق، یمن و... سرپوش می گذارد.
شورای امنیت سازمان ملل متحد اعتبارخود را ازدست داده است.
همه جنایتکاران جنگی درنوارغزه، لبنان، سوریه، عراق، یمن افغانستان و... باید محاکمه شوند.
داعش دست ساخته نظام استکباراست.
چرا زنان اروپایی برای ازدواج، به سوریه روند.
بیشترزنان زنان دختران فرانسوی، انگلیسی و آلمانی هستند.
دختران انگلیسی برای ازدواج نکاج به سوریه میروند.
چرا زنان غربی به داعش می پیوندند؟
دختران جوان آلمانی به سوریه می روند!
زنان اروپایی درمدت 7 سال است برای ازدواج به سوریه می روند!!
اسناد پشتیبانی آمریکا ازداعش را دراختیارداریم.
اسرائیل سازمان دهنده اصلی گروه های ترویستی درجهان است.
درحالی که این رژیم جنایتکارازابتدای تاسیس خود ترور یزم جزء سازمان دهندگان گروه های تروریستی درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
و سازمان های بین المللی سکوت اختیارکرده اند.
و سازمان های مدعی دفاع از حقوق بشرسکوت اختیارکرده اند.

آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی وترکیه همچنان حامی تروریسم هستند.
آمریکا ثابت کرد که حامی تروریسم است.
رژیم صهیونیستی ثابت کرد که حامی تروریسم است.
عربستان سعودی ثابت کرد که حامی تروریسم است.
ترکیه ثابت کرد که حامی تروریسم است.
ما اعتقادی به آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی وترکیه نداریم.
داعش، آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی وترکیه برای ما یکی هستند.
ارتش آزاد هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگرندارد.
برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس ونیز و به آمریکا به ارتش آزاد سوریه سلاح می دهند وبه آموزش نیروهای آنها کمک می کنند.
آمریکا ازتجاوزآل سعود حمایت می کند.
مردم دنیا جنایات آمریکا را فراموش نمی کنند.
رژیم جنایتکارآل سعود مررج اسلام آمریکایی است.
برای اثبات کمک آمریکا وهم پیمانانش به داعش اسناد زیادی وجود دارد.
مردم دنیا دربرابراشغالگری آمریکا وهم پیمانانش نمی کنند.
آمریکا وبا همکاری عربستان درصدد ایجاد چالش درمنطقه است.
ادعای آمریکا درباره استفاده سوریه ازسلاح شیمیایی دروغ است.
سازمان های بین المللی درباره پرونده جنایات جنگی آمریکا وهم پیمانانش کاری ازدستشان برنمآید.
دربرابراشغالگری آمریکا وهم پیمانانش سکوت نمی کنیم.
آمریکا به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
رژیم صهیونیستی به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
عربستان سعودی به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
ترکیه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
چرا کسی تجاوز نظامی آمریکا به سوریه را محکوم نکرد؟
چرا کسی تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم نکرد؟
چرا کسی تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به لبنان را محکوم نکرد؟
چرا کسی تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوارغزه را محکوم نکرد؟
چرا کسی تجاوز نظامی عربستان سعودی به یمن را محکوم نکرد؟
چرا کسی تجاوز نظامی ترکیه به سوریه را محکوم نکرد؟
چرا کسی تجاوز نظامی ترکیه به عراق را محکوم نکرد؟

برخی کشورهای عربی و کشورهای غربی تحت امر آمریکا که حقوق بشر را تاکنون رعایت نمی کنند.
آمریکا وهم پیمانانش بسیارخطرناک تر از کره شمالی هستند.
رفتار و حشیانه داعش مورد حمایت آمریکا وهم پیمانانش با زنان و دختران زیبای اسیر درسوریه !+ ویدئو
آمریکا ازتکفیری ها بدتراست.
هرنظامی خارجی که وارد عراق، افغانستان وسوریه، یمن و... شود دشمن محسوب می شود.
آزمایش های موشکی کره شمالی ناقض قطعنامه های شورای امنیت نیست وهم محسوب نمی شود کاملآ قانونی بوده است.
برخی اعضای شورای درپی نجات آمریکا وگروه های تروریستی درمنطقه وجهان هستند.
حمایت آمریکا ازتکفیری ها صدای عفوبین الملل را درآورد.
قدرت گرفتن القاعده وداعش دریمن با کمک آمریکا، انگلیس وعربستان سعودی!
قدرت گرفتن تروریسم، طالبان وداعش درافغانستان با کمک آمریکا وهم پیمانانش!
جنگ عراق،یمن سوریه با پول عربستان سعودی تامین می شود.
کشورهایی اروپایی لیاقت شورای امنیت ندارند.
شورای امنیت سازمان ملل تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه آمریکا وهم پیمانانش عمل نمی کند.
بمب های ساخت آمریکایی دریمن توسط ائتلاف سعودی به رهبری آمریکا جنایتکاراستفاده می شوند.
بمب های انگلیسی دریمن توسط ائتلاف سعودی به سرکردگی آمریکا جنایتکاراستفاده می شوند.
بمب ساخت آمریکا وانگلیس برسرمردم یمن!
عربستان سعودی، آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، سودان، امارات و بحرین مرتکب جنایت جنگی دریمن شده است.
کمک تسلیحات آمریکا به داعش دراستان دیاله.
رژیم جنایتکارآل سعود با حمایت آمریکا دریمن جنایت می کند.
رژیم جعلی صهیونیستی با حمایت آمریکا درفلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه، عراق، یمن، منطقه خاورمیانه وجهان جنایت می کند و هم دست به اقدام تروریستی می زند.
نتانیاهو وحشی با حمایت آمریکا درنوارغزه ازبمب های خوشه ای استفاده کرده است.
آمریکا جنایتکارخودش بمب های فسفری درسال 2003 علیه عراق استفاده کرده است.
رژیم جنایتکارآل سعود درمدت 3 سال است با چراغ سبزآمریکا جنایتکار برسرمردم بی دفاع و بی گناه ومظلوم و مسلمان یمن بمب خوشه ای می ریزد حقوق بشروحشی کجاست؟
عربستان سعودی درمدت 3 سال است دریمن ازبمب های خوشه های ممنوعه استفاده می کند پس مدعیان حقوق بشر جنایتکار وخیانتکارکجا هستند.
استفاده ازبمب های فسفری آمریکا دریمن!
مردم دنیا هم شاهد جنایت های، خیانت های وتجاوزهای آمریکا وهم پیمانانش درمنطقه خاورمیانه هستند.
کسی حق ندارد درباره حقوق بشربا شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد مذاکره و گفت گو کند.
چه کسی باورمی کند مدعیان حقوق بشر نگران حقوق بشر درمنطقه خاورمیانه وجهان هستند؟
جنایات جنگی آمریکایی درافغانستان حقوق بشرکجاست؟
جنایات جنگی آمریکایی درسوریه، عراق، یمن و لیبی پس حقوق بشرکجاست؟
آمریکا جنایتکار داعش وحشی را زمان اشغال عراق بوجود آورد/ درسال 2003
عربستان با حمایت صهیونیست ها و آمریکا دریمن کشتارمی کند.
نظامیان وحشی آمریکا باید ازمنطقه خاورمیانه خارج شوند.
داعش سلاح های آمریکایی دراختیاردارد.
تروریسم سلاح های آمریکایی دراختیاردارد
آیا درشورای امنیت سازمان ملل کسی نیست نقض آشکار حقوق یشر درمنطقه خاورمیانه توسط آمریکا وهم پیمانانش را نمی بیند.
جنایت سازمان یافته علیه مسلمانان منطقه خاورمیانه وجهان، حقوق بشرکجاست؟
برهم زدن منطقه وجهان برای آمریکا وهم پیمانانش گران تمام می شود.
چرا رژیم صهیونیستی بیش از 60 سال است کودکان را می کشد؟ حقوق بشرکجاست؟
خاک برسر این سازمان های بین المللی ضد مظلومان، مسلمانان وبشریت هستند بازهم آدم نمی شوند.
جنایات رژیم جنایتکارآل سعود درفاجعه منا درکشتار حجاج حقوق بشرکجاست؟
اعتراف اوباما سگ وحشی شورای امنیت سازمان ملل درمنطقه وجهان به نقش آمریکا جنایتکاردر پیدایش داعش وحشی سگ وحشی مدعیان حقوق بشردرمنطقه خاورمیانه وجهان؟!
اعتراف دیرهنگام حامی اصلی داعش وحشی باراک اوباما اشتباه ما در درتهاجم سال 2003 به عراق داعش را به جود آورد.
آمریکا جنایتکارحق صلاحیت مذاکره ندارد.
آمریکا جنایتکارحق صلاحیت گفته وگو سیاسی ندارد.
آمریکا جنایتکار حق صلاحیت مبارزه با تروریسم وداعش و دیگرگروه های تروریستی ندارد.
آمریکا جنایتکارحق صلاحیت تحریم کردن سایرکشورها ندارد.
آمریکا جنایتکارحق صلاحیت متهم کردن دیگر کشورهای ندارد.
چه کسی باور می کند آمریکا جنایتکارنگران حقوق بشردرمنطقه وجهان است؟
حرف آمریکا جنایتکاردیگر چه اعتباری دارد؟
آمریکا جنایتکارازتروریسم برای تغییرحکومت ها استفاده می کند.
برای نابودی تروریسم باید با آمریکایی ها مقابله کرد.
آمریکا جنایتکاربیشترین حمایت را ازتروریسم، داعش وجنایتکاران کرد.

جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
کشته شدن 3 نفر در حمله یک پهپاد آمریکایی در پاکستان
۱۳۹۶/۰۶/۲۴
در حملهای یک پهپاد آمریکایی در منطقه قبایلی پاکستان سه نفر کشته شدند.
یک مقام محلی امروز (جمعه) اعلام کرد در حملهای یک پهپاد آمریکایی در منطقه قبایلی پاکستان و نزدیک مرز این کشور با افغانستان، سه نفر کشته شدند.
آمریکا به طور دائم اقدام به بمباران هوایی مناطق قبایلی پاکستان و افغانستان میکند که درپی آن غیرنظامیان جان خود را از دست میدهند.
به تمام سازمان های به اصطلاح بین المللی ومدعیان دروغین حقوق بشر عرض می کنم.
واین درحالی که مدعیان حقوق بشرخیانتکار بیش از16 سال است هیچ اعتراضی به این جنایات آمریکا جنایتکار درافغانستان وپاکستان نمی کنند/ مجامع حقوق بشر تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
مدعیان دروغین حقوق بشردرمقابل این کشتار نه تنها ساکت نشسته اند بلکه درمدت 16 سال است حتی به آن چراغ سبزنشان می دهند.
مدعیان دروغین حقوق بشربه فاجعه منا به رژیم جنایتکارآل سعود چراغ سبز نشان می دهند.
تصویب قطعنامه جدید علیه کره شمالی در شورای امنیت غیرقانونی است.
تصویب قطعنامه جدید علیه کره شمالی در شورای امنیت بی پایه واساس است.
تصویب قطعنامه جدید علیه کره شمالی در شورای امنیت بی فایده است.
تصویب قطعنامه جدید علیه کره شمالی در شورای امنیت غیرانسانی است.
تصویب قطعنامه جدید علیه کره شمالی در شورای امنیت اشتباه است.
تصویب قطعنامه جدید علیه کره شمالی در شورای امنیت شرم آوراست.
که برخی اعضای شورای امنیت درپی نجات آمریکا وهم پیمانانش درجهان هستند.
که برخی اعضای شورای امنیت چشم خود را برروی واقعیات بسته ونمی تواند مدعی دفاع ازحقوق بشرباشند.
آمریکا دشمن تاریخی مردم کره شمالی است.
آمریکا جنایتکار خود ش شریک جنایات ازاستفاده کنند گان اصلی تسلیحات سلاح های شیمیایی درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
صدام دیکتاتور رئیس جمهور سابق عراق با دستورآمریکا علیه مردم ایران ازسلاح های شیمیایی استفاده کرده است و مجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند و هیچ کاری نمی کنند.
تروریست های داعش درمدت 7 سال است درسوریه وعراق با دستورآمریکا علیه عراقی ها و سوری ها از سلاح های شیمییایی استفاده کرده اند و همچنان نیزادامه دارد.

تروریست های سوریه درمدت 7 سال است با دستورآمریکا علیه سوری ها از سلاح های شیمییایی استفاده کرده اند و همچنان نیزادامه دارد.
که برخی اعضای شورای امنیت درپی نجات آمریکا وهم پیمانانش هستند.
شورای امنیت سازمان ملل متحد فقط تنها ازآمریکا وهم پیمانانش دفاع می کند پس دیگران جزء آدم نیستند.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست مدعیان دروغین حقوق بشر درکاراست.
هرجا ظلمی وستم است رد پای مدعیان دروغین حقوق بشر را می تواند دید.
آمریکا درجنایت های صهیونیست ها، سعودی ها، کشورهای عربی و کشورهای اروپایی، ترکیه و تمام تروریست های شریک است.
عربستان سعودی جنایتکار وخیانتکار با کمک مالی کشورهای عربی ضد دین اسلام، قرآن ومظلومان، مسلمانان وبشریت با حمایت آمریکا جنایتکار ضد کل بشریت ، انگلیس جنایت کار سگ های شکارچی وچند کشور جنایتکارضد کل بشریت دریمن ازبمب های خوشته ای ساخت آمریکا جنایتکار واروپا جنایتکار استفاده می کند آیا این جنایات دفاع ازمظلومان و مسلمانان محسوب می شود و یا ضد بشریت است مدعیان حقوق بشر با تبلیغات دروغین درمدت 3 سال است هیچ کاری برای یمن نکرده است.
رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکنون حتی یک حرف درست نزده است.
داعش درمدت 7 سال است درمنطقه خاورمیانه وجهان سلاح های آمریکایی دراختیاردارد.
سلاح های داعش درمنطقه خاورمیانه ساخت صهیونیست ها است.
رژیم جنایتکارآل سعود ازدایره دین اسلام خارج است.
جنایات عربستان سعودی دریمن و منطقه خاورمیانه وجهان با چراغ سبزآمریکا صورت می گیرد.
آمریکا جنایتکاربزرگترین ناقض حقوق بشر درجهان است.
آمریکا جنایتکارنقض آشکارقوانین بین المللی درجهان است.
آمریکا جنایتکارنقض آشکارحقوقی بین المللی درجهان است.
تحریم های آمریکا جنایتکار علیه سایرکشورها نقض حقوق بشراست.
تحریم های آمریکا جنایتکار علیه سایرکشورها غیرقانونی است.
تحریم های آمریکا جنایتکار علیه سایرکشورها غیرانسانی است.
تحریم های سازمان ملل متحد و شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه سایرکشورها غیرانسانی است.

تحریم های سازمان ملل متحد و شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه سایرکشورها نقض حقوق بشر است.

تحریم های سازمان ملل متحد و شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه سایرکشورها غیرقانونی است.
آمریکا جنایتکارخودش سیاه ترین پرونده حقوق بشر را درجهان دارد.
داعش محصول مجلس نمایند گان آمریکا است.
داعش محصول سنای آمریکا است.
داعش محصول کنگره آمریکا است.
داعش محصول کاخ سفید است.
داعش محصوص سازمان سیاه است.
دولتمردان قبلی آمریکایی داعش را بوجود آوردند
مسئولان قبلی آمریکا جنایتکارداعش را بوجود آوردند.
تروریست های مورد حمایت آمریکا، غرب، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی وترکیه حمله شیمیایی به خان شیخون دراستان ادلب انجام داده است!
ترامپ حق نداشت به سوریه حمله کند.
حمله آمریکا به سوریه حمله به قواعد حقوقی حقوقی سازمان ملل است.
تجاوزآمریکا به سوریه عبور ازخطوط قرمزاست.
که ظلم پایدارنمی ماند وحق همیشه پیروزاست.
فاجعه کشتاربی رحمانه هزاران تن ازمردم میانمار، چرا قاضی خیانتکار دادگاه آمریکا جنایتکار رای صادر نمی کند تاکنون خفه خون گرفتنه است.
فاجعه کشتاربی رحمانه هزاران تن ازمردم میانمار، چرا قاضی خیانتکار دادگاه کانادا جنایتکار رای صادر نمی کند تاکنون خفه خون گرفتنه است.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
0
0
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / باراک اوباما،آمریکا بزرگترین قاتل مسلمانان درجهان است و بزرگترین تامین سلاح برای تروریست هاست..
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / جان کری.
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / بان کی مون، تمام سازمان های بین المللی مقصر اصلی جنایات حامیان تروریست هاست..
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / دیوید کامرون، انگلیس بزرگترین تایمن تروریست وسلاح درمنطقه خاورمیانه است.
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / فیلیپ هاموند.
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / اولاند، فرانسه بزرگترین تامین تروریست وسلاح برای تروریست هاست.
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / رجب طیب اردوغان، ترکیه ، بزرگترین قاتل مسلمانان درمنطقه خاورمیانه است و بزرگترین تامین وتروریست و سلاح برای تروریست هاست..
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / احمد داود اوغلو.
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / ملک سلمان،عربستان سعودی یکی ازحامی اصلی مالی تمام تروریست هاست..
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ /عادل الجبیر.
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / امیرقطر، قطریکی ازحامی اصلی مالی تمام تروریست هاست.
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / نتانیاهو، رژیم کودک صهیونیستی قاتل کودکان درمنطقه خاورمیانه است.
سرد مداران غرب باید شرم کنند.حامیان تروریستم ، گرفتارتروریست های خود ساخته شده اند.
اعتراف عضوداعش : سازمان اطلاعات ترکیه ما را درارسال سلاح به سوریه همراهی می کرد.ائتلاف بین درسوریه وعراق غیرقانونی است. ائتلاف بین المللی به دنبال نابود کردن عراق وسوریه است. نه داعش.
آمریکا به اسم دموکراسی جنگ افروزی می کند.مبارزه آمریکا با داعش دروغ بزرگ است. آمریکا تروریسم را برای تامین منافع خود به وجود آورده اند.
افشارگری عضوداعش: مرزهای ترکیه برای ما بازاست.
مسلمانان نفرت خود از حامیان تروریست ها اعلام کنند. سکوت دنیا درمقابل جنایت های حامیان تروریست ها رسوایی بزرگ است. تمام نهاد های بین المللی تماشاگر کشتار حامیان تروریست ها هستند مردم مظلوم منطقه خاورمیانه به دست حامیان تروریست ها کشته می شود و تمام سازمان های بین المللی فقط به تماشانشسته اند مسلمانان مقابل جنایتکاران کوتاه نخواهند آمد.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
0
0
بهترین گزینه دربرابرمقابله آمریکا جنایتکارسلاح هسته ای است.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
0
0
صهیونیستها آخر پدر سوختههای دنیا هستند خودشان داعش را بوجود آورده، مسلح کرده و به جان مردم مسلمان منطقه انداختهاند و هنوز معالجه مجروحان آنها را برعهده دارند از این طرف برای فریب افکار عمومی خود را ضد داعش معرفی میکنند و همراه دیگر همپالگیهایشان در تظاهرات پاریس شرکت میکنند.
حامیان تروریسم مانند آمریکا وهم پیمانانش نماینده مسلمانان نیستند دولت های کشورهای غربی نماینده تمام تروریست ها تکفیری ها هستند


چطورمی توان به رژیم صعیونیستی که لااقل ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.
تمام سازمان های بین المللی عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی هستند.

این درحالی است که نتانیاهو عامل اصلی کشتار۲۹۰۰ شهروند فلسطینی، زحمی شدن بیش از۱۹ هزارنفر دیگر وتخریب بیش از۳۲ هزارباب منزل درجریان جنگ غزه است که این اقدامات ازنظرقوانین بین المللی جنایت جنگی به شمارمی رود. کشتارمردم نوارغزه با کدام حقوق بین المللی سازگاراست. اقدام رژیم کودک کش صهیونیستی نوارغزه خلاف اصول انسانی است. سکوت نهاد های بین المللی درمورد نوارغزه حمایت ازجنایتکاران است. سکوت درقبال رژیم صهیونیست ها خیانت است. صهیونیست ها سگ دست نشانده آمریکا وانگلیس وفرانسه وآلمان است. دست رژیم کودک کش صهیونسیت ها وآمریکا وهم پیمانانش دریک کاسه است. رژیم صهیونیستی همان جنایاتی را می کند. که داعش مرتکب می شود. رژیم صهیونیستی مانند آمریکا جنایتکار به هیچ انسانی پایبند نیست. تجاوز رژیم کودک کش به فلسطین براساس هیچ رژیم حقوقی قابل پذیرش نیست. اسرائیلی ها بدترازنازی جنایت می کند. گروه های تروریستی درخاورمیانه برای حفظ اسرائیل ایجاد شده اند. سازمان های بین المللی فقط تماشاگر جنایات داعش و اسرائیل و آمریکا و عربستان و ترکیه و… درمنطقه هستند.


دادگاه بین المللی برای رسیدگی به جنایات آمریکا ومتحدانش تشکیل شود. با انتقاد ازسکوت سازمان ملل های حقوق بشری وشورای امنیت سازمان ملل نسبت به تجاوزگری و کشتارمسلمانان نوارغزه وفلسطین وسوریه وعراق ویمن وافغانستان ولیبی ومصرو...، این نهاد ها برای بی توجهی به حقوق انسان های مظلوم منطقه نزد افکارعمومی جهانیان چه پاسخی دارند؟ مدعیان حقوق بشربه نام دموکراسی آدمکشی می کند. کشورهای مدعی حقوق بشربنام دموکراسی به کشورها حمله می کنند. داعش، محصول کاخ سفید است. اردوغان تسلیحات داعش را تامین می کند. تجاوز بی رحمانه تروریست های داعش به زنان درعراق + تصاویر/ مدعیان مبارزه با داعش کجا هستند. داعشی ها، مزدوران آمریکا ومتحدانش هستند. داعش جسد دختران کرد را به تمایش گذاشت / مدعیان مبارزه با داعش کجا هستند.


تجاوزعربستان سعودی به یمن براساس هیچ رژیم حقوقی قابل پذیرش نیست.سازمان های بین المللی فقط تماشاگرجنایات آمریکا ومتحدانش دریمن و... هستند. مدعیان حقوق بشرعاملان اصلی فاجعه بشریت هستند. مدعیان حقوق بشرپشتیبان حملات عربستان به یمن است. کشتارمردم یمن توسط آمریکا ومتحدانش با کدام حقوق بشرسازگاراست. رژیم سفاک سعودی مانند آمریکا واسرائیل وترکیه به هیچ اصول انسانی پایبند نیست. سکوت نهاد های بین المللی درمورد سوریه وعراق ویمن و... حمایت ازجنایتکاران جنگی است. کشتارمردم مظلوم سوریه وعراق ویمن نشانگرضعف سازمان های بین المللی است. اقدامات آمریکا ومتحدانش بدترازنازی های است. عربستان سعودی همان جناتی را می کن که رژیم کودک کش صهیونیستی درنوارغزه مزتکب شده است. ترکیه درسوریه وعراق منطقه به بن بست کامل رسیده است. ارتش ترکیه هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگر ندارد. ترکیه عامل گرفتاریهای ملت سوریه وعراق است. تجاوزگری های نظامیان ترکیه به سوریه وعراق با چراغ سبزآمریکا صورت گرفته است.ترکیه عامل اصلی جنایت علیه بشریت است.

سازمان های بین المللی درمدت 6 سال چشم خود را به روی جنایات آمریکا وانگلیس وعربستان سعودی وقطر وامارات واردن وترکیه واسرائیل بسته است. رسانه های مدعیان حقوق بشر، جنایت های آمریکا وهمپیمانانش را نادیده می گیرند.همکاری آمریکا وهم پیمانانش درکشتار مردم سوریه وعراق وغزه ویمن ومصر ولیبی وافغانستان و...! چرا آمریکا داعش به افغانستان فرستاد؟ چرا آمریکا داعش به لیبی فرستاد؟ چرا آمریکا داعش به مصر فرستاد؟ چرا آمریکا داعش به یمن فرستاد؟ ادعای های سران ترکیه غیرقانونی است. بیمارستان های ترکیه همچنان پذیرای شورشیان سوریه است. داعش یکی ازدستگاه های دولت ترکیه است. دست داشتن ترکیه در ورود تروریست ها به سوریه وعراق و...


نوع عملکرد آمریکا در آتش بس پیشنهادی اش در سوریه نشان داد که این کشور به هیچ وجه قابل اعتماد نیست. موارد قبلی پیشنهاد آتش بس از سوی آمریکا هم به تجهیز تروریستها برای حمله به ارتش سوریه منجر شده بود. وزیر خارجه اسبق آمریکا ما ایرانیها را تهدید کرده که اسرائیل 200 کلاهک هسته ای خود را به طرف ایران نشانه گرفته است. در چنین شرایطی بعضیها میگویند بودجه نظامی و دفاعی کشور باید حذف بشود. باید دید این بازی در زمین دشمن به عبارت بهتر تکمیل پازل بیگانگان چه علتی دارد. ایران اسلامی این آمادگی را دارد که رژیم صهیونیستی قبل از آنکه دستش به سوی شلیک برود تلآویو و حیفا را با خاک یکسان کند. حقیقت این است که اسرائیل مرده فقط تشییع جنازهاش به تأخیر افتاده است.




هر کشور عربی که با اسرائیل رابطه برقرار کند دشمن فلسطین است هر کشور عربی که با اسرائیل رابطه برقرار کند دشمن فلسطین است هر کشور عربی که با اسرائیل رابطه برقرار کند دشمن فلسطین است هر کشور و دولتی که وارد روند عادیسازی روابط با رژیم صهیونیستی شود خود را در کنار جبهه دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین قرار داده و هیچ قرابتی با فلسطینیها ندارد. «هیچ کشور عربی حق عادیسازی روابط با رژیم صهیونیستی را ندارد چون این اقدام به منزله به رسمیت شناختن و مشروعیت بخشیدن به وجود اشغالگران در خاک فلسطین است.» «عادیسازی روابط به معنای به رسمیت شناختن اشغال 75 درصد از سرزمین فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی و در واقع رسمیت بخشیدن اشغال مناطق 1948 و بیتالمقدس است.»


چطورمی توان به رژیم صعیونیستی که لااقل ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.

سازمان ملل متحد، چشمانت را بازکن. داعشی ها و دیگرگروه های تروریستی، سربازپیاده نظام آمریکا ومتحدانش هستند. آمریکا ومتدانش درجنایت های تروریست ها شریک جرم هستند. آمریکا ومتحدانش تهدید واقعی درمنطقه خاورمیانه هستند. حملات عربستان جنایتکاربه یمن ، صلح وثبات منطقه را به خطرانداخته است. چرا تاکنون جواب قانع کننده ای ازنهاد های بین المللی خیانتکارداده نشده است. خطرآل سعود کمترازاسرائیل وداعش نیست. اقدامات آمریکا ومتحدانش درآموزش داعش ومخالفان سوری ودیگرگروهک تکفیری خلاف قوانین بین المللی است ازنظرحقوق بین المللی مجرم شناخته می شود. داعش 300 اسیر عراقی را اعدام کرد/ مدعیان مبارزه با داعش کجا هستند. داعش جسد دختران کرد را به تمایش کذاشت / مدعیان مبارزه با داعش کجا هستند. ائتلاف مبارزه با تروریسم داعش دروغی است. درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست مدعیان مبارزه با تروریسم درکاراست. سلاحهای ارسالی ترکیه به سوریه دردست نیروهای داعش است. ارسال سلاح برای تروریست ها جرم علیه بشریت است. مدعیان به اصطلاح مبارزه با تروریسم نمی خواهد درگیری درسوریه وعراق پایان یابد.


بیش از400 هزارنفردربحران سوریه کشته شده اند/ مدعیان مبارزه با تروریسم داعش کجا هستند. آمریکا با وجود قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد به تروریست ها سوریه وعراق و... سلاح داده است. بیش از998 هزارنفر درمدت 6 سال است درسوریه وعراق ولبنان و... توسط تروریست ها با همدستی آمریکا ومتحدانش قتل عام شده اند وهمچنان نیزادامه می دهد. داعشی ها، مزدوران آمریکا ومتحدانش هستند. همه باید دست به دست هم بدهیم تا تروریسم تحت نظارت ومدیریت آمریکا ومتحدانش را درسوریه وهرجا که باشد نابود کنیم. مردم سوریه همچنین برحمایت خود از ارتش ونظام سوریه تاکید کردند. درصورت درخواست سوریه، تجهیزات نظامی ارسال می شود. ترکیه تاوان ورود گروه های مسلح به سوریه وعراق را خواهد پرداخت. ترکیه حامی اصلی تروریست های داعش درسوریه وعراق است. ترکیه خطرناکترین دشمن مسلمانان است.ترکیه ازسوریه وعراق چه می خواهد؟ 1393/3/27 بیش از4000 اثرتاریخی درموصل غارت شد.اردوغان تسلیحات داعش را تامین می کند.سران ترکیه نوکرآمریکا درمنطقه است. داعش مامورآمریکا وترکیه است. ناآرامی های عراق نتیجه بی توجهی جهان به سوریه است. اردوغان بویی از انسانیت نبرده است. آل سعود بویی ازانسان نبرده است.


آمریکا وانگلیس واسرائیل وعربستان سعودی وترکیه درمدت 6 سال است عاملان اصلی جنگ وقتل عام مردم مظلوم وبی گناه سوریه وعراق ولبنان ومنطقه هستند. شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه آمریکا عمل نمی کند. شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه انگلیس عمل نمی کند. شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه رژیم کودک کش صهیونیستی عمل نمی کند. شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه عربستان سعودی عمل نمی کند. شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه ترکیه عمل نمی کند.

نتانیاهو نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی را فردی توصیف می کند که «باید مانند یک میمون در حیات وحش آفریقا زندگی کند

سیاست های تجاوزکارانه رژیم کودک کش صهیونیستی منطقه تهدید می کند. ما به دنبال آزاد سازی سرزمین فلسطین ازاشغالگری رژیم کودک کش صهیونیستی هستیم.


از تمام سازمانهای حقوق بشر و سازمان ملل درخواست داریم به دلیل اینکه مقامات رژیم اسرائیل و مقامات عربستان در طول این ۶۰ سال به تمامی، انسانها را قتل عام کرده اند و همه نوع سلاح دارند انسانهای بیگناه و غیر نظامی را سر می برند جهت نگهداری این وحشیها در باغ وحش ودیوانه خانه قطعنامه صادر شود وجهت انتقال این وحشیهای غیرانسانی اقدام فوری شود سازمان اطلاعات عربستان و اسراییل در انفجار بیروت دست داشتند بسیار روشن است که از انفجار در نزدیکی سفارت ایران در بیروت بوی نفت و دلار به مشام می رسد و کشور های مشخصی در منطقه مانند عربستان و کشورهای حوزه خلیج فارس و اسراییل خواهان توسعه سیاست های تروریستی در منطقه هستند و در پشت اقدامات تروریستی ایستاده اند


ازسازمان ملل متحد و حقوق بشر تقاضا داریم مقامات وحشی عربستان و رژیم جعلی صهیونیستی را جابگزین حیوانات وحش در باغ وحش ها کنند

غرب های جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی و رژیم سعودی و ترکیه و قطر خیانتکار در سوریه توان خود را از دست داده اند خون انسان های مظلوم و بی گناه ریخته شده است که هرگز ازحافظه ملت سوریه و عراق و لبنان و تاریخ پاک نمی شود دبیرکل سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل و مجامع بین المللی و دادگاه کیفری و سازمان حقوق بشر نمی تواند یا نمی خواهد در مقابل این جنایت و خیانت و تجاوز اقدامی انجام دهد آمریکا با حمایت و همدستی دیگر کشورهای غربی وعربی با قوانین ۵ سازمان بین المللی را زیر پا گذاشتن مبنی بر استفاده از سلاح های شیمیایی با همکاری آمریکا و عربستان و گروه های تروریستی صورت گرفت است و برای کشتار مردم بی گناه سوریه از سلاح های شیمیایی استفاده می شود همچنان سکوت کرده است نهاد های بین المللی هنوز آن واکنش نشان نداده اند آمریکا خط می دهند عربستان اجرا می کنند آمریکا و غرب جنایتکار جنگی در سوریه و در منطقه هستند

آمریکا جنایتکارشماره یک اگربه اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم وداعش را دارد باید به سراغ رژیم کودک صهیونیستی وعربستان سعودی وقطروترکیه برود.

کنار زدن رئیس جمهور قانونی مصر توسط ارتش این کشور نوعی کودتا محسوب میشود و عملی غیرقانونی است. جلوی این گونه سوءاستفاده ارتش مصر باید گرفته شود والا هیچ حزب و گروهی امنیت نخواهند داشت در ضمن ارزیابی حوادثاین کشور نشان میدهد در پشت پرده این حوادث، کشورهای قطر، عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی دست دارند و نمیگذارند آرامش به مصر برگردد. اگر قرار باشد که ارتش مصر رئیسجمهور کنار بزند چه نیازی به انتخابات و رای مردم این کشور بود. به جای محمد مرسی باید سفیران آمریکا و اسرائیل اخراج میشدند و این دو سفارتخانه تعطیل میشد، تا کشور مصر روی آرامش به خود ببیند. اگر قرار باشد که ارتش مصر رئیسجمهور کنار بزند چه نیازی به انتخابات و رای مردم این کشور بود. به جای محمد مرسی باید سفیران آمریکا و اسرائیل اخراج میشدند و این دو سفارتخانه تعطیل میشد، تا کشور مصر روی آرامش به خود ببیند. حوادثیمن برگ دیگری درکارنامه سیاه وننگین آمریکا وانگلیس وفرانسه واسرائیل است. سازمان های بین المللی عروسک خیمه شب بازی آمریکا وهم پیمانانش است. سازمان های بین المللی توانایی مقابله با جنایات آمریکا وهم پیمانانش را ندارند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: