کد خبر: ۷۳۷۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۸
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت:
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت از مجروح شدن ۴ زائر ایرانی در عراق براثر یک حمله تروریستی خبر داد.
۴ زائر ایرانی در حمله تروریستی امروز در ناصریه عراق مجروح شدند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، محسن نظافتی درباره حمله مسلحانه و انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در مقابل یک رستوران در نزدیکی منطقه ناصریه در جنوب عراق که عصر امروز صورت گرفته اظهار کرد: ۴ زائر ایرانی که از طریق سازمان حج و زیارت و از استان هرمزگان اعزام شده بودند در این حادثه زخمی شدند.

وی با بیان اینکه مرکز پزشکی حج و زیارت در عراق این مجروحان را به بیمارستان منتقل کردند، گفت: اتوبوس این زائران نیز آسیب دیده بود که با اعزام یک اتوبوس دیگر بقیه زائران به سفر خود ادامه دادند و به نجف اشرف رفتند.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: احتمال می‌رود افرادی از کاروان‌هایی که به صورت آزاد مسافر می‌برند نیز در این حادثه مجروح شده باشند اما اطلاعات تکمیلی این حمله تروریستی هنوز به دست ما نرسیده و مجدد اسامی مجروحان حادثه و تعداد قطعی مجروحان اعلام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: