کد خبر: ۷۳۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۳۱۱
مدافع تیم ملی کره جنوبی اعتراف کرد که حرکت او باعث عصبانیت هافبک تیم ایران و اخراج او در بازی رودرروی دو تیم شده است.
اعتراف مدافع کره جنوبی درباره علت اخراج سعید عزت اللهیبه گزارش خبرداغ ، کیم مین‌جائه، مدافع 21 ساله تیم ملی کره جنوبی در دقیقه 51 دیدار 9 شهریورماه مقابل ایران با سعید عزت‌اللهی درگیر و عاملی برای اخراج هافبک ایرانی شد.

 

عزت‌اللهی زمانی که با کیم روی هوای پریده بود، هنگام آمدن روی زمین با پای خود روی سر کیم رفت که باعث شد داور مسابقه به او کارت قرمز نشان بدهد. کیم مین‌جائه در این خصوص گفت: «من فکر می‌کنم عزت‌اللهی به دلیل حرکت من که او را گرفته بودم، عصبانی شد و این اتفاق تحریکش کرد تا روی سر من بیاید».

 

مدافع تیم ملی کره جنوبی که در اواخر بازی زمین را ترک کرد در خصوص تعویض خود نیز خاطرنشان کرد: «من می‌خواستم به بازی ادامه بدهم، اما پس از این اتفاق احساس سرگیجه داشتم و درخواست کردم که تعویض شوم».

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: