کد خبر: ۷۳۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
تعداد بازدید: ۳۲۳
سقوط یک دستگاه خودروی تیبا به دره در منطقه گدوک واقع در استان مازندران یک کشته و 2 مصدوم برجای گذاشت .
مرکز فوریت های پزشکی مازندران اعلام کرد که این حادثه ساعت حوالی 9 صبح امروز رخ داد و طی آن یک بانوی 30 ساله در دم جان باخت .
 
به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، براساس این گزارش ، 2 مصدوم این حادثه هم که یک مرد 35 ساله و پسر بچه 2 و نیم ساله بودند ، به وسیله آمبولانس های اورژانس و هلال احمر به بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه منتقل شدند .
 
مچاله شدن تیبا براثر سقوط به دره +عکس
 
مصدومان از نواحی مختلف اعضای بدنشان دچار شکستگی های متعدد شدند که برای انجام کارهای درمانی بیشتر و ضروری به بیمارستان منتقل شدند .
 
مازندران بیشتر از 10 هزار کیلومتر راه فرعی و اصلی دارد که بیشترین خدمات درمانی ضروری و فوری اورژانس مازندران به مصدومان حوادث و تصادفات رانندگی در این محورها است .
 
بر اساس آمارهای رسمی ، از هفت هزار و 500 تا هشت هزار ماموریت ماهانه اورژانس مازندران یک سوم آن مربوط به امدادرسانی به حوادث رانندگی است .
 
اورژانس مازندران 84 پایگاه جاده ای ، هوایی و شهری دارد .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: