کد خبر: ۷۳۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
تعداد بازدید: ۲۳۰
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در بسیاری از پرونده های کلاهبرداری و حتی جرایم در حد جنایت به سیم کارت هایی برخورد می کنیم که در اختیار مالک اصلی نیست و افراد دیگری از آن استفاده می کنند.
کلاهبرداری با سیم کارت بدون اطلاع مالکان اصلیبه گزارش خبرداغ،سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ‏گفت: در بسیاری از پرونده های کلاهبرداری و حتی جرایم در حد جنایت به سیم کارت هایی برخورد می کنیم که در اختیار مالک اصلی نیست و افراد دیگری از آن استفاده می کنند.


وی افزود: چنانچه مردم در طی سال های گذشته سیم کارتی خریداری کرده اند مخصوصا از خطوط اعتباری حتما از طریق سایت اپراتور پیگیری کنند و مطمئن شوند که چه تعداد سیم کارت به نام آنها ثبت شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: اگر هر جرم و تخلفی صورت بگیرد به سراغ مالک اصلی سیم کارت خواهند رفت تا زمانی که مشخص شود درگیر مشکلات مختلف خواهد شد.

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: